Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand toevallig al een Mivv onder zijn Z750 zitten? Ben wel benieuwd hoe de Suono e.a. klinken.

Iemand die de prijzen van de verschillende Mivv's weet? en hoe zijn de ervaringen met een Mivv demper?
 
Iemand toevallig al een Mivv onder zijn Z750 zitten? Ben wel benieuwd hoe de Suono e.a. klinken.

Iemand die de prijzen van de verschillende Mivv's weet? en hoe zijn de ervaringen met een Mivv demper?


mivv filmpjes van een 2007 Z staan op youtube...
 
Zo ook ff wat kleur in het topic op deze avond... Mijn Z met dubbele hugger..


Ennuh Mauz wil je startpost plaatje van mij wijzigen naar deze?
Hugger.JPG
 
Goeden avond idereen

Mijn computer lag er een paar dagen eruit,en ik kon er niet op het forum. :( :(

De probleemen zijn opgelost en ik ben er weer. :) :) :) :)


groetjes Mannie
 
Iemand toevallig al een Mivv onder zijn Z750 zitten? Ben wel benieuwd hoe de Suono e.a. klinken.

Iemand die de prijzen van de verschillende Mivv's weet? en hoe zijn de ervaringen met een Mivv demper?

Op ebay.de vind je italiaanse aanbieders van Mivv. Als ik de reacties daar zie vertrouw ik het wel. O-)

De Mivv gp line voor iets meer dan 300 euri.! :9~ Heb al prijs gevraagd aan zo'n spaggettie vreter en komt op 305 e incl verzending. :Y 2 weken levertijd, en betalen met Paypal. ( dus verzekert.! ) :9

full
 
Laatst bewerkt:
Op ebay.de vind je italiaanse aanbieders van Mivv. Als ik de reacties daar zie vertrouw ik het wel. O-)

De Mivv gp line voor iets meer dan 300 euri.! :9~ Heb al prijs gevraagd aan zo'n spaggettie vreter en komt op 305 e incl verzending. :Y 2 weken levertijd, en betalen met Paypal. ( dus verzekert.! ) :9

[afbeelding]
vind ik echt niet duur!

en over het geluid moet je jezelf geen zorgen maken verwacht ik

een zetje met een open pijp klinkt altijd :9~
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O*

Hoest met Niels btw, helemaal opgeknapt?
bijna

is van de week weer voor controle geweest

breuken bijna geheeld, nog wat scheurtjes op de foto

mag voorzichtig arm volledig gaan belasten.

dus......... leuk breukje(s) geweest :X :o

Lynn ook weer geholpen las ik -O-
gaat goed met t kleine mensje?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan