Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

Ik heb een 4 gb usb memory stick bij de Makro gehaald, da's handig speelgoed :Y
 
Hee een verse :P

@ Rebbel: http://www.motorrijdersactiegroep.nl/cmsms/index.php?page=blauwe-cirkels

Hier staat er wat over, dit schijnt de nieuwste trend in wegbeheerdersland te zijn. Deze krengen zijn 3 keer zo glad als een zebrapad. Ook zo fijn, de nieuwste aanduidingen voor een 80 km weg. 2 onderbroken strepen met een groene aangesloten streep ertussen. Hier is de eerste motorrijder al op verongelukt.
 
Laatst bewerkt:
ZO :W die staat er ook weer bij in de favorieten!! :)

iamwithstupid.gif
 
Iemand nog iets nuttigs te melden?

Ik zag vanochtend dat het mooi weer wordt, dus Div komt zeker uit de schuur dit weekend! Desnoods zet ik m vrijdagavond samen met vriendlief buiten als ik geen mover heb... :]


Edit: vanavond ga ik de mover ophalen! Morgen ff pinlock in helm laten zetten & een colletje halen om te voorkomen dat ik weer verkouden wordt en.... :]
 
Laatst bewerkt:
Als het inderdaad mooi weer wordt, wil ik zeker ook een rondje gaan rijden. Ik heb die R1 tenslotte niet voor niks gekocht!
 
:W



ikke gisteren twijfelen of ik vandaag met de motor naar mijn werk zou gaan, :? maar toch besloten om het morgen maar te gaan doen, voorspellen ze motregen -O- :( B| :X nou MOET ik zondag maar weer afreageren O-)
 
B| kennen jullie die grap van die drie vrienden die naar schotland gingen??





idd, ze gingen niet :X

handig dat Ryan Air zegt dat ze vanaf brussel vliegen, minder handig dat het absoluut niet duidelijk is dat ze eigenlijk charleroi bedoelen, tegen de franse grens, ongeveer 65km verderop, waarom dat in gods naam ook brussel heet, ik weet het niet, maar goed, geen vakantie dus :X

we hebben ons 'vakanti geld' maar bij de whisky koning in denbosch besteed en ons verdriet verdronken.......

volgende keer beter (door de mist hadden we onze vlucht anders nooit gehaald, maar goed, effectief stonden we op het verkeerde vliegveld, wat op zich redelijk kansloos is)
 
Laatst bewerkt:
B| kennen jullie die grap van die drie vrienden die naar schotland gingen??





idd, ze gingen niet :X

handig dat Ryan Air zegt dat ze vanaf brussel vliegen, minder handig dat het absoluut niet duidelijk is dat ze eigenlijk charleroi bedoelen, tegen de franse grens, ongeveer 65km verderop, waarom dat in gods naam ook brussel heet, ik weet het niet, maar goed, geen vakantie dus :X

we hebben ons 'vakanti geld' maar bij de whisky koning in denbosch besteed en ons verdriet verdronken.......

volgende keer beter (door de mist hadden we onze vlucht anders nooit gehaald, maar goed, effectief stonden we op het verkeerde vliegveld, wat op zich redelijk kansloos is)

Maat van me vloog ook op 'Brussel' naar Italië (Tommie voor intimi ;))
Was ook Charleroi, vond het ook al typisch dat ze dat Brussel durven noemen.

Heb je wel je knaken terug, of was het op de bonnefooi?
 
B| kennen jullie die grap van die drie vrienden die naar schotland gingen??





idd, ze gingen niet :X

handig dat Ryan Air zegt dat ze vanaf brussel vliegen, minder handig dat het absoluut niet duidelijk is dat ze eigenlijk charleroi bedoelen, tegen de franse grens, ongeveer 65km verderop, waarom dat in gods naam ook brussel heet, ik weet het niet, maar goed, geen vakantie dus :X

we hebben ons 'vakanti geld' maar bij de whisky koning in denbosch besteed en ons verdriet verdronken.......

volgende keer beter (door de mist hadden we onze vlucht anders nooit gehaald, maar goed, effectief stonden we op het verkeerde vliegveld, wat op zich redelijk kansloos is)

-O- das balen.................
 
Maat van me vloog ook op 'Brussel' naar Italië (Tommie voor intimi ;))
Was ook Charleroi, vond het ook al typisch dat ze dat Brussel durven noemen.

Heb je wel je knaken terug, of was het op de bonnefooi?

online geboekt, het feit dat wij op het verkeerde vliegveld staan, is voor RyanAir geen reden om ons geld terug te geven, zou wel ok zijn, maar helaas
 
Norrit en deet snap ik. Maar Sultana s :? hoewel ze wel lekker zijn :9~~
nou, ik heb vrij vaak dat ik nergens fatsoenlijk eten kan vinden. Dat gebeurt meestal niet onderweg naar de eiffel ofzo, maar als je in de rimboe terecht komt, of smorgens in alle vroegte ergens een boot moet halen, dan heb je altijd je persoonlijke voorraad sultana's om je die dag op de been te houden!! Als we dan toch de travel essentials aan het opnoemen zijn, dan horen daar natuurlijk ook de loneley planet en de credit card bij.
:X wat ook helpt is een routebeschrijving naar het goede vliegveld :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan