Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

Ik zie het nu ook inderdaad.
Tsja je kiest ervoor om veel km's te maken om naar een circuit te rijden, om even te kunnen rijden.
Ik stap het liefst gewoon op en ga rijden.
Maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk.

Vandaar dat ik zei , leuk voor erbij, maar ik zou er mijn straatfiets niet voor willen missen.
 
Nice bike, Daar kun je op het circuit veel plezier mee beleven.
Alleen jammer dat je om te rijden ook steeds naar een circuit moet (dat begrijp ik tenminste uit je woorden)
Ik zou het er wel bij willen, maar er mijn straat fiets nooit voor verkopen.

Naar welk circuit ga je dan trouwens ?
Assen
Zolder
CPZ
Mettet
Francochamp

Ik heb er ook weinig plezier op straat. Want je kunt nergens meer even lekker sportief rijden! En idd. Dat was de druppel bij mij :)

check zn onderschrift :) heeft heel het jaar al vol staan :P nice fiets en ik snap het helemaal dat je je straatfiets eruit hebt gedaan :} respect voor je zelfkennis. ik zat in hetzelfde dilemma en heb gekozen om er voorlopig helemaal niks voor terug te doen .

OW ja de beste wensen nog voor iedereen hier :)
Jij snapt hem ;)
Heb weinig zin om te staat te sponzeren op z'n manier :+

En dit is nog maar 1/4 deel van me lijstje... _O-
 
check zn onderschrift :) heeft heel het jaar al vol staan :P nice fiets en ik snap het helemaal dat je je straatfiets eruit hebt gedaan :} respect voor je zelfkennis. ik zat in hetzelfde dilemma en heb gekozen om er voorlopig helemaal niks voor terug te doen .

OW ja de beste wensen nog voor iedereen hier :)

Als het kriebelen ondraaglijk wordt mag je natuurlijk altijd de T lenen ouwe. ;)
 
Potverdikkie, geen weer om te rijden.
Toch blijf ik het vervelend vinden dat ik die GSX-R moet verkopen... :(
 
Niet verkopen dan inderdaad. Als je er nu al moeite mee hebt ...........
Het is overigens goed te doen hoor op de weg. Het is droog, die zooi is van de weg en het is boven nul.
ja, ik ben woensdag ook nog met de hyper naar het werk geweest, voor een kort ritje is het wel te doen, alleen verrekte weinig grip, achterband was nog geheel koud toen ik thuiskwam. Maar wel lekker hoor om weer ff te rijden
 
Het moet nog een graad of 7 warmer worden... Ze zullken komende dagen wel weer gaan strooien...gaat weer vriezen..
 
NOu dacht ik net dat ik binnnekort weer eens de motor kon pakken, ligt er weer een nieuwe laag sneeuw. Nu vind ik sneeuw hartstikke mooi, maar nu ik de motor heb staan, ben ik er toch net ietsje minder blij mee.
 
Van de week was het wel weer ff lekker. Zonnetje aan de hemel, geen zooi op de weg....
Maar dit is gelukkig allemaal natte zooi, dus met een beetje mazzel kan ik van de week weer ff op de motor. Ik vind sneeuw ook wel leuk, maar heb het nou wel weer gezien hoor.
 
Ik durf eigenlijk niet eens te reageren, maar ik ben gewoon door gaan rijden wel is waar op een burgman. :]
 
Laatst bewerkt:
Zooo, ook weer hier :W

Had een onzettende leuke brief binnen gekregen van OVJ... :X
10 Maart mag ik op het matje komen :r

En ook goed nieuws uiteraard... :9

Het nieuwe speeltje *O*
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan