De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

Wat gaat Bartje op rijden?

  • Honda VFR

    Stemmen: 2 7,4%
  • Honda CBR

    Stemmen: 3 11,1%
  • Doe eens gek, een BMW

    Stemmen: 1 3,7%
  • Een opblaaspop

    Stemmen: 9 33,3%
  • een echte motor (lees Yamaha)

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Soes

    Stemmen: 3 11,1%
  • Een Duc

    Stemmen: 4 14,8%
  • een Kawa

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben jij de broer van Strifer ? ( die ook bij het nachtritje was ? :) )
En rijdt vast niet lekker op de senlweg :)


Jupz, dat was ik :Y


Op snelweg met 140/150 km/u is wel te doen, maar snelweg is voor de koekblikken en motor is om te sturen :P Als het moet kan ie 225 km/u halen op de teller en das hard zat voor kuiploos })

Mijn vorige motor was Yamaha Thundercat fijne motor maar ik was het gebrek aan de koppel en zithouding zat. Ook komen er steeds meer drempels hier in mijn omgeving.... dus de lange veerweg is ook fijn :}
 
Eh, ik zou wel ermee oppassen, voor je het weet ben je ook besmet met KTM-virus :X

Ik was aangestoken door Noppie74, ook hallo :W

Haha, ik ben meer iemand die van een sportmotor houdt.. maar who knows ( ik sta overal voor open ;) )
 
KTM + bergwegen = grote feest!


full
 
Ik denk toch dat het met een SM nog leuker is dan met een SS of een Duc ;)
 
veel lichter en wendbaarder.

Als ik iets zou mogen kiezen voor dat soort weggetjes.... Erg leuk speelgoed denk ik!
 
Goedemorgen Michel :W
En de rest die straks wakker wordt :)

Was een mooie ochtend vanmorgen :Y
Het was echt een hele heldere nacht, tijdens het krantenlopen naar sterren gekeken :Y

Vooral de Orion gordel was erg goed zichtbaar, kon helaas door een klein wolkenfront de kleine beer niet zien... maar die zal ook wel in bed liggen nog :+

Zag ook nog een vliegtuig heel laag overkomen... was ook wel vaag... heel rustig gleed hij door de lucht... en opeens hoorde je de turbine's herstarten en erg hard loeien... wel wakker blijven he!!! :+
 
Goeiemorgen :W

Was een mooie ochtend vanmorgen :Y
Het was echt een hele heldere nacht, tijdens het krantenlopen naar sterren gekeken :Y

Vooral de Orion gordel was erg goed zichtbaar, kon helaas door een klein wolkenfront de kleine beer niet zien... maar die zal ook wel in bed liggen nog :+

Zag ook nog een vliegtuig heel laag overkomen... was ook wel vaag... heel rustig gleed hij door de lucht... en opeens hoorde je de turbine's herstarten en erg hard loeien... wel wakker blijven he!!! :+

klinkt niet verkeerd dat sterretjes kijken *D
en nee B| ik ga er niet vroeger voor mijn bed uit B|

piloot zag jou lopen zekers :+
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Michel :W
En de rest die straks wakker wordt :)

Was een mooie ochtend vanmorgen :Y
Het was echt een hele heldere nacht, tijdens het krantenlopen naar sterren gekeken :Y

Vooral de Orion gordel was erg goed zichtbaar, kon helaas door een klein wolkenfront de kleine beer niet zien... maar die zal ook wel in bed liggen nog :+

Zag ook nog een vliegtuig heel laag overkomen... was ook wel vaag... heel rustig gleed hij door de lucht... en opeens hoorde je de turbine's herstarten en erg hard loeien... wel wakker blijven he!!! :+
Ik weet niet wat jij geslikt of gerookt hebt :?

Maar ik wil het ook :+
 
Ik weet niet wat jij geslikt of gerookt hebt :?

Maar ik wil het ook :+

Pffff :)
Niks mis met sterren kijken :Y

Zoooo trein gemist... dan maar door crossen naar Utrecht ( weet nog een kortere route via Groenekan -> De Bilt ).
Maar kouddddd ;)
Nieuwe winter handschoenen kopen voor de winter -> Check ;)

Mischien iets te lang mee door gereden in de zomer en door het zweet beschadigd ?
Jammer iig.

Iemand nog suggesties voor goede winterhandschoenen ? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan