rugpatch

Ken Pepe niet persoonlijk maar hij lijkt me meer biker dan ik ooit zal zijn qua er op uit gaan met z'n maten, lange afstanden, stock shit verchoppen... ook al het een intruder! ;)
 
Ken Pepe niet persoonlijk maar hij lijkt me meer biker dan ik ooit zal zijn qua er op uit gaan met z'n maten, lange afstanden, stock shit verchoppen... ook al het een intruder! ;)


Ik ken jullie geen van beiden persoonlijk en ik geloof zonder meer dat !PEPE! in een hoop opzichten meer een 'blue blood greaser-boy' is dan ikzelf.

Kon het alleen niet laten even terug te grappen. ;) ;)
 
Knoegjaern
Aantal berichten geplaatst: 116
Gemiddeld aantal berichten per dag: 0,31
Tijd besteed op dit forum: 12 uren en 42 minuten
Geregistreerd op: zondag 29 oktober 2006 14:40 (1 jaar, 5 dagen en 2 uren geleden)


!PEPE!
Aantal berichten geplaatst: 2.426
Gemiddeld aantal berichten per dag: 1,87
Tijd besteed op dit forum: 2 dagen, 3 uren en 50 minuten
Geregistreerd op: maandag 19 april 2004 01:16 (3 jaren, 6 maanden, 16 dagen en 16 uren geleden)

Pilot
Aantal berichten geplaatst: 77
Gemiddeld aantal berichten per dag: 0,06
Tijd besteed op dit forum: 2 dagen
Geregistreerd op: dinsdag 02 maart 2004 16:12 (3 jaren, 8 maanden en 2 dagen geleden



Moet ik de statistieken nog voorrekenen?
:+ :+ :+


Pilot,

denk dat je Knogjaern en Pepe niet of slecht kent.......

;) ;) ;) ;)
 
Knoegjaern
Aantal berichten geplaatst: 116
Gemiddeld aantal berichten per dag: 0,31
Tijd besteed op dit forum: 12 uren en 42 minuten
Geregistreerd op: zondag 29 oktober 2006 14:40 (1 jaar, 5 dagen en 2 uren geleden)


!PEPE!
Aantal berichten geplaatst: 2.426
Gemiddeld aantal berichten per dag: 1,87
Tijd besteed op dit forum: 2 dagen, 3 uren en 50 minuten
Geregistreerd op: maandag 19 april 2004 01:16 (3 jaren, 6 maanden, 16 dagen en 16 uren geleden)

Pilot
Aantal berichten geplaatst: 77
Gemiddeld aantal berichten per dag: 0,06
Tijd besteed op dit forum: 2 dagen
Geregistreerd op: dinsdag 02 maart 2004 16:12 (3 jaren, 8 maanden en 2 dagen geleden



Moet ik de statistieken nog voorrekenen?
:+ :+ :+

niet nodig, de statistieken zeggen alleen maar dat je veel leest, maar zelf niks te zeggen hebt wat waard is te vermelden

:+
 
Laatst bewerkt:
Of dat je heel veel leest wat de moeite niet waard is...Dus das al weer een compliment voor jou!

Maar al met al heb je wel meer tijd als je in een rolstoel terecht komt -O-

Volgend seizoen zal mijn combinatie wel weer klaar zijn voor de gemiddelde 20.000 per jaar! :Y

O ja. En bij Knog ligt er nu al een meter sneeuw. Iedereen die op die breedtegraad motor rijd, al is het maar een paar 100 kilometer per seizoen is een BIKER.
 
Laatst bewerkt:
Wat is een echte biker.........?

Iemand die veel Km maakt?

Iemand die zich kleed als een biker?

Iemand die een motor in de schuur heeft staan?

Iemand die alleen maar een rondje rond de kerk maakt?

Iemand die zelf zijn motor bouwt, cq onderhoud?

Iemand die met een rugpatch rondrijd?

etc.

Stereotypes genoeg in de "biker" wereld........



Ik zelf mag en wil mezelf niet onder de zogenaamde biker naam scharen......

Ik rijd alleen maar op die dingen als het weer enigszins fatsoenlijk is......

Ik heb geen motorpak, ik rijd met een niet goedgekeurde (brommer)helm rond en sportschoenen heb ik liever aan dan motorlaarzen.......
Eigenlijk komt het erop neer dat zoals ik er dagelijks bij loop, zo ook op de motor spring....(plus helm dan hé ;) )
Ik hoef me niet te "verkleden" zoals de meesten....

Ook draag ik geen lederen vestjes met rugpatches......

Ik rijd op een oncomfortabele hardtail met suicide en jockey.....

Ik doe niet aan toerritten en zit al helemaal niet bij 1 of andere club.....

Ik heb dan wel lang haar en tattoos, maar dat is weer een heel ander verhaal.....


Wat ik wil zeggen: doe gewoon wat je moet en wil doen en ga je eigen gang......
maar vooral blijf jezelf......

probeer niet te voldoen aan een stereotype terwijl dat iets is wat je helemaal niet bent.........

helaas heb ik ook last van meningen over zaken en kan ik die helaas niet altijd onderdrukken vandaar mijn commentaar ha ha ;)

Enjoy
 
Laatst bewerkt:
Wat is een echte biker.........?

Iemand die veel Km maakt?

Iemand die zich kleed als een biker?

Iemand die een motor in de schuur heeft staan?

Iemand die alleen maar een rondje rond de kerk maakt?

Iemand die zelf zijn motor bouwt, cq onderhoud?

Iemand die met een rugpatch rondrijd?

etc.

Stereotypes genoeg in de "biker" wereld........



Ik zelf mag en wil mezelf niet onder de zogenaamde biker naam scharen......

Ik rijd alleen maar op die dingen als het weer enigszins fatsoenlijk is......

Ik heb geen motorpak, ik rijd met een niet goedgekeurde (brommer)helm rond en sportschoenen heb ik liever aan dan motorlaarzen.......
Eigenlijk komt het erop neer dat zoals ik er dagelijks bij loop, zo ook op de motor spring....(plus helm dan hé ;) )
Ik hoef me niet te "verkleden" zoals de meesten....

Ook draag ik geen lederen vestjes met rugpatches......

Ik rijd op een oncomfortabele hardtail met suicide en jockey.....

Ik doe niet aan toerritten en zit al helemaal niet bij 1 of andere club.....

Ik heb dan wel lang haar en tattoos, maar dat is weer een heel ander verhaal.....


Wat ik wil zeggen: doe gewoon wat je moet en wil doen en ga je eigen gang......
maar vooral blijf jezelf......

probeer niet te voldoen aan een stereotype terwijl dat iets is wat je helemaal niet bent.........

helaas heb ik ook last van meningen over zaken en kan ik die helaas niet altijd onderdrukken vandaar mijn commentaar ha ha ;)

Enjoy

Dit is het enige zinnige in het hele topic wat ik gelezen heb. :Y
 
QUOTE
Ik rijd alleen maar op die dingen als het weer enigszins fatsoenlijk is......
Ik heb geen motorpak, ik rijd met een niet goedgekeurde (brommer)helm rond en sportschoenen heb ik liever aan dan motorlaarzen.......
Eigenlijk komt het erop neer dat zoals ik er dagelijks bij loop, zo ook op de motor spring....(plus helm dan hé )
Ik hoef me niet te "verkleden" zoals de meesten....
Ook draag ik geen lederen vestjes met rugpatches......
Ik rijd op een oncomfortabele hardtail met suicide en jockey.....
Ik doe niet aan toerritten en zit al helemaal niet bij 1 of andere club.....
Ik heb dan wel lang haar en tattoos, maar dat is weer een heel ander verhaal.....
UNQUOTE

Sounds like one fuckin' hardcore son of a bitch biker to me!
 
http://cgi.ebay.de/Wild-Hogs-Biker-Patch-set-of-2-Harley-Davidson-Aufnaeher_W0QQitemZ270188018957QQihZ017QQcategoryZ76147QQtcZphotoQQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem (Hmmm........)

O-)
 
Dus als je jezelf zoekt..... ga es naar de harley store :Y

Wat een zielepiet _O-

Oh voor wie het niet ziet.... FF de link aanpassen in je browser... of deze pakken

http://uncutvideo.aol.com/videos/8c4f3cf42dd8a64463e7e994d8171eb8
 
Laatst bewerkt:
Hey Skoeter....
Das toevallig wilde net ook dat filmke erin plakken ha ha ha.........

Wat een ongelooflijke koekebakker.......

Das nou precies wat ik bedoel......... ;)
 
Knoegjaern
Aantal berichten geplaatst: 116
Gemiddeld aantal berichten per dag: 0,31
Tijd besteed op dit forum: 12 uren en 42 minuten
Geregistreerd op: zondag 29 oktober 2006 14:40 (1 jaar, 5 dagen en 2 uren geleden)


!PEPE!
Aantal berichten geplaatst: 2.426
Gemiddeld aantal berichten per dag: 1,87
Tijd besteed op dit forum: 2 dagen, 3 uren en 50 minuten
Geregistreerd op: maandag 19 april 2004 01:16 (3 jaren, 6 maanden, 16 dagen en 16 uren geleden)

Pilot
Aantal berichten geplaatst: 77
Gemiddeld aantal berichten per dag: 0,06
Tijd besteed op dit forum: 2 dagen
Geregistreerd op: dinsdag 02 maart 2004 16:12 (3 jaren, 8 maanden en 2 dagen geleden



Moet ik de statistieken nog voorrekenen?
:+ :+ :+
Sommigen van ons werken, ja??


:+ :+ :+
 
Nog even over patches

Het strenge beleid is ontstaan in de jaren 70 toen elk dorpje nog een mc had met backpatches.
Er waren toen problemen bij een openlucht concert in santpoort of Bloemendaal waar de Angels totaal niet bij betrokken waren maar doordat men, de media, backpatches zag meteen de Angels beschuldigde van deze ongeregeldheden.
Toen hebben de Angels een grote schoonmaak gehouden betreffende de backpatches.
Waarbij vele clubjes de strijd aangingen met de Angels.
Het gezegde dat de colours met bloed verdient zijn is dus echt waar.
Dat de colourclubs nu zo strikt zijn in hun beleid is een gevolg daarvan.
Stel je voor dat iemand rottigheid gaat trappen en zegt dat hij dit doet uit jouw naam of veel op jou lijkt daar zal je ook niet blij mee zijn.

Als je nou echt vreselijke behoefte heb een eigen back of frontpatch te dragen, en waarom je dat dan zou willen zonder lid te zijn van een colourclub zal ik misschien nooit begrijpen, ga dan naar de dichtsbijzijnde colourclub voor toestemming.
Vraag dit niet rechtsstreeks aan de president maar laat je voorstellen door een prospect.
Ik geef je weinig kans maar dat zijn de regels.

Je kan dan beter meteen kijken of betreffende club wat voor je is om lid van te worden.
Dit is een lange weg, het volledig lid worden, maar dan mag je wel met een backpatch lopen c.q. rijden.
Dan begrijp je ook meteen dat het zomaar dragen van een wannabee backpatch een belediging is t.o. de members van een colourclub.

Koop gewoon in de winkel of via internet, vooral in de U.S.A. kan je hele mooie vinden, een backpatch van je type motor.
Als je zo graag iets achterop wil hebben.
Misschien zullen de burgers wel denken dat je dan heel wat ben als dat je bedoeling is maar de echte bikers weten wel beter.

Speciaal aangemeld om hierop antwoord te geven en zal misschien in de toekomst nog wel eens op dit forum komen kijken.
 
DIESTYBOY IK VAT JE COMMENTAAR NIET VERKEERD OP MAAR JE MOET WEL IEDEREEN IN ZIJN WAARDE LATEN,IK ZELF ZOU EN KAN NIET BIJ DE HA MAAR RESPECTEER WEL HUN LEEFWIJZE ,IK VIND IEDER ZIJN MEUG (DING).TER INFORMATIE RIJ 25 JAAR MOTOR PER JAAR15.000 KM DUS ECHT GEEN WEEKEND WARRIOR EN HEB AL20 JAAR EEN BAARD. GREETZ BIG RED



caps lock :W *:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan