Te koop Carbon Laser Hotcam demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fazerman

Ex-ZAC#167
28 feb 2002
5.254
626
Nieuwerkerk a/d IJssel
T.E.A.B. te koop omdat ze op het circuit persé een E-keur demper willen zien (terwijl hij met DB-killer even stil is als de huidige E-keur Laser Duotech... |( )
;( ;( want hij stond :9~ op de CBR.
Het is dus een kale slipondemper, aansluitdiameter 61mm, Geen linkpijp, montage materiaal of db-killer erbij !
Ik geloof dat er nu wel nog een soort "DB-eater" inzit, een recht pijpje met iets kleinere doorlaatdiameter als het eindpijpje.
Hier of daar een schaafplekje maar verder in orde.
Voor de liefhebbers volgt nog uitgebreid het fotomateriaal ;)
full
 
Laatst bewerkt:
full

Sorry maar ik hoorde je niet aankomen is er niet bij :+ :9~
Met een DB-killer (zie ze regelmatig hier aangeboden vanaf 15 euries) valt het geluid trouwens heel erg mee (of tegen...)
 
Rijd je cup, zac of alleen circuitdagen?

Ik rij zelf alleen circuitdagen en dan zul je er mer db killer toch geen problemen mee hebben?
 
Rijd je cup, zac of alleen circuitdagen?

Ik rij zelf alleen circuitdagen en dan zul je er mer db killer toch geen problemen mee hebben?
In de CUP is hij :N

Ik rij ZAC, daar is hij in principe nog wel toegestaan zolang je binnen de geluidslimiet blijft (denk ik) maar omdat "met zijn allen zo stil mogelijk proberen te zijn" ook binnen de ZAC erg hot is heb ik hem vooruitlopend op eventueel gezeur over wel of niet "zo stil mogelijk zijn" gelijk na aanschaf vorige winter gewisseld voor een 2e-hands e-keur Duotech met DB-killer
Staat toch net wat beter alsof je best wilt doen om met zijn allen leuk te kunnen blijven racen als dat je met een "racing use only" aankomt, ondanks dat er behalve die opdruk eigenlijk geen technisch- of geluids verschil tussen de dempers is als je de DB-killer monteerd...
De Duotech is in het geval van een crash waarschijnlijk ook net wat sterker als carbon (de eerste heeft hij in ieder geval glansrijk doorstaan :X ), kan ook het verschil zijn tussen doorrijden of moeten stoppen op een racedag.

Circuitdagen kom je er nog wel mee weg denk ik, vorige eigenaar heeft er in 2006 iig wel mee op Zolder en Zandvoort gereden.
 
In de cup controleren ze ook niet op E keur dempers hoor dus je kan er gewoon mee rijden daar :)
 
In de cup controleren ze ook niet op E keur dempers hoor dus je kan er gewoon mee rijden daar :)
Da's mooi, verhoogd mijn doelgrup dus *D
Enige wat ik weet :
Net nadat ik eind 2006 mijn CBR had gekocht was er ineens commotie n.a.v. een of andere mailing (dit was hem maar link doet het niet meer... http://www.knmvcup.nl/upload/bestanden/categorie8/KNMV Cup mailing 9 december 2006.pdf).
Daar stond iets in van E-keur en dat er zelfs uitlaten via/bij de CRT gekocht moesten worden, weet niet wat er verder van terecht is gekomen maar ik heb toen gelijk maar een e-keur dempertje geregeld om van al het gezijk af te zijn.
Of er in de cup niet gecontroleerd word weet ik niet, ik rij zelf geen cup maar dit staat er in het regelement :
full

Ik heb ook verhalen gehoord dat er mensen tussen rijden die tussen keuring en race nog snel ff wat rommelen aan de uitlaat en de boel verpesten...
 
Voor 60 Euro incl verzendkosten hebben we een deal.
Wil ik hem trouwens ook nog wel komen halen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan