Veel onderdelen Suzuki Gsx-R 600/750/1000 model K1/K2/K3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Da Puppet Masta

Die hard MF'er
31 mrt 2003
669
0
Als laatste overgebleven onderdeel!

Bitubo Race achterschock
minder dan 1 jaar oud, 8 dagen gebruikt voor voorrijden en vrijrijden (geen races), onbeschadigd en nieuwprijs €1100
Past op: 600/750/1000 model K1/K2/K3
Prijs: €550 475

van de site BRS Suspension Works

De raceshock is zeer uitgebreidt:
*- de ingaande demping is zowel "low" alsmede "highspeed" 18 clicks instelbaar.
*-de uitgaande demping is 20 clicks instelbaar.
*-de veervoorspanning is zowel mechanisch als hydralisch (FXF31) verstelbaar
*-de rijhoogte is verstelbaar (lees - de lengte van de shock is instelbaar)

Iedere raceshock die wordt besteld wordt niet zomaar uit een voorraad rek genomen maar handmatig geassembleerd door de zelfde engineer die de raceservice in het WK SBK doet.


full
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik het ruitje wel neem. Ik mail nog wel, heb je van het week-end tijd voor me? Wil namelijk eerst ff kijken hoe het staat bij mijn kleur (corona)
 
Ik heb een nogal vreemde vraag over die Bitubo schokbreker.

Ik heb onlangs zo'n zelfde ding gekocht voor m'n streetfighterproject. Het is echt een supermooie en schitterende schokbreker met inderdaad een half miljoen instelmogelijkheden maarrr.......


Ik weet niet hoe hij werkt.......... :N :N :N


Ik zie dat jij er papierwerk bij hebt zitten, als daar ook een beschrijving en/of een manual in staat zou je mij een verschrikkelijk groot plezier doen als je dat 's onder een kopieerapparaat door zou willen gooien voor me.

Als daar kosten aan verbonden zijn hoor ik het graag.


Bij voorbaat bedankt, heb je er geen gelegenheid voor is ook niet erg.


Suc6 met de verkoop.

Rene



(rvdwerff@zonnet.nl)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe hij werkt.......... :N :N :N

Ik heb er verder geen beschrijving bij. Boekjes zijn specificaties qua qewicht en lengte etc.
Je ken het toch vragen waar je hem hebt gekocht?
Overigens, strandaard is hij bijna al goed.

Groet
DPM
 
Hoy ik heb wel belangstelling voor de uitlaatbeugel.Verstuur je die voor 30 euries.

Je bent iets eerder dan GerardSX-R 600 maar opsturen is lastig. Ik heb ff geen tijd om naar het postkantoor te gaan. Waar woon je? Ik ben deze week op relijk wat plekken en nederland.

At GerardSX-R 600: je bent er eerstvolgende als het niets gaat worden.

DPM
 
Je bent iets eerder dan GerardSX-R 600 maar opsturen is lastig. Ik heb ff geen tijd om naar het postkantoor te gaan. Waar woon je? Ik ben deze week op relijk wat plekken en nederland.

At GerardSX-R 600: je bent er eerstvolgende als het niets gaat worden.

DPM

Dat is logisch en terecht. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Ik hoor het wel zodra hij alsnog beschikbaar is.
 
Je bent iets eerder dan GerardSX-R 600 maar opsturen is lastig. Ik heb ff geen tijd om naar het postkantoor te gaan. Waar woon je? Ik ben deze week op relijk wat plekken en nederland.

At GerardSX-R 600: je bent er eerstvolgende als het niets gaat worden.

DPM
ik woon in het noorden 6km van winschoten vandaan maar je mag hem ook wel weg doen aan gerardsx/r600 als brengen lastig wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan