quote:SirCrow schreef op 29 mei 2011 @ 20:16:
Okemaar de meeste originele Units kun je de ODO en KM teller niet aanpassen aan het 17" voorwiel, hij is voor het 21" Enduro voorwiel, ook geen toerenteller etc.
@ Look, ben je vandaag nog in Lelystad geweest?

quote:look schreef op 29 mei 2011 @ 22:51:
[...]
Jep, super dag gehad. beere mooie races gezien. Bij de euro's heeft Kyle bijna het gehele veld gelapt. en bij de inters zaten Voorwinden, Vermeulen en Franklin elkaar op de huid voor 1, 2, en drie. elaas ook 1 heftige schuiver. Persoon is met de ambulanse afgevoerd. Niet meer gehoord hoe het met hem is afgelopen.
@Griff, Als er nog geen digitale teller op zit is het wijzer om er 1 van een ander merk te nemen die je kan afstellen op een 17 inch voorwiel. Dat kan nl met een Yamaha teller niet.
gr, Look.
quote:SirCrow schreef op 29 mei 2011 @ 23:57:
[...]
Ik heb ook een paar manches gekeken, vond het spannend toen het begon te regenen bij de 1e manche van de Inters, toen ze met z'n drieën voorop reden.
Je was zeker met het koekblik Look, heb je motor niet zien staan, BTW had je een soort "Louis Vuitton" sneakers aan?

quote:look schreef op 30 mei 2011 @ 00:05:
[...]
Uhh Louis wieNee, dat soort sneakers heb ik niet. Meestal loop in in Lelystad op m'n berg schoenen. Ik had een spijker jack aan met daarover een zwart reporter vest. (soort boddy warmer) en dit is de bus waar mee ik was. Stond vlak bij de ingang.
[[url=http://www.motor-forum.nl/forum /download_document/959907/c1439741299bd9e11c59f59dbe1a6de4]afbeelding[/url]]
gr, Look.
quote:SjanMaruk schreef op 01 juni 2011 @ 19:31:
binnenkort moet dus ff mijn achterwiel er tijdelijk uit en heb geen paddockstand...
kan ik gewoon een kratje bier op ze kant eronder zetten (stabiel genoeg???)
? of hebben jullie nog andere ideeen als je geen bokje hebt

quote:SjanMaruk schreef op 06 juni 2011 @ 20:53:
damn dit topic is dood![]()
http://www.youtube.com/wa...p;feature=player_embedded
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1