Gooi bende nummer 14!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom moet je altijd eerst dreigen weg te gaan voor ze met een salarisverhoging komen....
Hoop dat je nieuwe baan alles wordt wat je hoopt dat het wordt :Y
_O- _O-
"Als ik mijn werknemer het gevoel geef dat ik hem al een paar jaar naai, misschien blijft die dan." :?

Ik zou zeggen, probeer die verhoging met 2 jaar terugwerkende kracht te krijgen en vertrek dan evengoed na een maand :+
 
dun laagje deeg met appelpartjes erop die een tijdje in de kaneel en suiker hebben gestaan, en dan op een ovenplaat gebakken, simpel recept, niets bijzonder, maar wel lekker...
:X sjit zeg, ik ga wel heel veel missen '(
 
Hallo allen, wat is iedereen vroeg op. Brrr. Werkse voor iedereen, en sterkte met tentames en college's voor hen die studeren.

Het is wel even veel bijlezen na 1 avond niet kijken.

Zeur :W
 
dun laagje deeg met appelpartjes erop die een tijdje in de kaneel en suiker hebben gestaan, en dan op een ovenplaat gebakken, simpel recept, niets bijzonder, maar wel lekker...
Ik ben voor :9~
Alleen heb ik het probleem bij appeltaart bakken altijd dat ik die stukjes appel met kaneel en suiker zo lekker vind ;)
 
_O- _O-
"Als ik mijn werknemer het gevoel geef dat ik hem al een paar jaar naai, misschien blijft die dan." :?

Ik zou zeggen, probeer die verhoging met 2 jaar terugwerkende kracht te krijgen en vertrek dan evengoed na een maand :+

Idd _O- die gedachte had ik ook idd :P

Ik ben tentamen maken! Doei :W
 
Zal ik nog iets te eten meenemen... kan erg goed appelplaat bakken :)

Ben benieuwd! :Y
Ik zal kijken wat ik 's middags nog mee kan nemen ( dacht zelf aan wat snacks en wat drinken :Y , tenzij iedereen de hele dag oploskoffie wilt drinken :+ )
 
Ben benieuwd! :Y
Ik zal kijken wat ik 's middags nog mee kan nemen ( dacht zelf aan wat snacks en wat drinken :Y , tenzij iedereen de hele dag oploskoffie wilt drinken :+ )

Dacht toch echt dat ik een koffiemachine had zien staan......

Maar goed, stond miniscuul tafeltje met 2 stoeltjes ernaast, dus grote kans dat het thermoflessen word en een statafel buiten.....

wel ff goed het weer in de gaten houden......
 
Oh oke, de site zegt oplos koffie ;)
Maar ik zie wel, wou gewoon een fles cola meenemen oid en dan kan ik de rest altijd nog ter plekke bij kopen bij de Boni in Eemnes, toch dichtbij :Y
 
Oei, als ik de foto's zie is het idd niet echt groot!
Ik kan evt. ter plekke stoelen halen :Y
 
Joh, echt waar? staat dat op de site?.....

Gastenboek O-)

[edit] Huh.... daar zie ik het ook al niet... ik had toch echt ergens gelezen.... ach ja.. laat maar ;)
Ah zie het al, had het op MF gelezen, maar topic is van Q4-2006[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Oei, als ik de foto's zie is het idd niet echt groot!
Ik kan evt. ter plekke stoelen halen :Y

Ach, staan toch allemaal te kijken, toch?!

Het is idd niet groot en toen ik erheen ging stond het behoorlijk vol (Goldwing stond in de weg en een heel mooie blackbird)
 
Och jee.... oogkleppen meenemen voor Beer ;)

Ook een mooie BB van een MF-er ( mooie paint! ):

afbeelding022tx4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pffff... nergens zin in... zenuwen voor de toets hehe ;)
Maar uit gewoonte leer ik niks de ochtend VOOR de toets :)
 
Och jee.... oogkleppen meenemen voor Beer ;)

Ook een mooie BB van een MF-er ( mooie paint! ):

[http://img521.imageshack.us/img521/2072/afbeelding022tx4.jpg (afbeelding)]

Beer wil geen BB meer, Beer wil een VFR...

Maar evengoed die oogkleppen meenemen, Marcel (Pan1100) is wel gek van de BB!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan