Gooi bende nummer 14!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neee niet jij harry potter. Vroeg me af waar iedereen was :)Dat zijn dus de concrete plannen, die goedgekeurd zijn geloof ik. Ontkomen er niet meer aan. Maar volgens mij gaat die rotonde daar weg, en komt er een grote ovale rotonde op de joh. gerardtsweg t.h.v. floris vosstraat. Nouja je kan geloof ik op internet de tekeningen bekijken. Wordt in ieder geval veel gezeik op het moment dat ze alles gaan open breken hier. Betwijfel ook of het iets oplost inderdaad -O-

Is dit een zieke grap ?!
Even een stukje karakteristiek Hilversum vernaggelen om dat klote mediapark ?
DIT zijn de plannen.... :N

Klein:

IMGP1871.JPG



Groot:

IMGP1871.JPG


Wat een belachelijke asfalt bende....
 
Begeleidende tekst:

Dan het Den Uyl Plein. Dit wordt omgetoverd in een grote asfaltvlakte met 5 rijbanen en lange opstelstroken, dicht onder de huizen langs. Landschappelijk wordt de entree van Hilversum hier danig verminkt. Parkeerplaatsen verdwijnen. Autos zullen voor het rode licht met ronkende motoren staan te wachten totdat ze de stad in kunnen, want de file gaan we nu wel uit de stad weren met de intelligente stoplichten. De fietsers hadden eens voorrang in een fietsvriendelijke stad. Nu worden ze onderworpen aan de nukken van de verkeerslicht installatie. Voor de bushalte zul je naar de dagcamping moeten lopen. De Larenseweg krijgt eindelijk een doorgetrokken ventweg totaan de laatste huizen. Dat is een positief punt, maar daar heb je het IBP niet voor nodig.
Fietsers worden ook op het Floris Vos draaiplein vogelvrij verklaard. Het fietspad houdt daar even op te bestaan..
Autos komende vanuit de Floris Vos straat zullen haarspeld bochten kunnen oefenen waar ze tijdens de vakantie in de Alpen veel profijt van zullen hebben...

Bron: http://geradtsweg.blogspot.com/2007_05_01_archive.html - Dinsdag 22 mei 2007
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan