Harley Davidson XR1200

Heejjj Mogas :W

Die 750 is echttttt :9~ :9~ .

maar die onderste xr1200 kan er ook wel mee door O-)

Dempers zijn toch wel ietswat lang eigenlijk maar misschien worden ze nog wakker in the USA en korten ze die dingen nog wat in oid.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
filmpje dan maar :


http://www.h-dupdate.com/imagenes/updates/2007/11noviembre/xr1200/
 
Het blijkt dat de xr1200 er dus in 3 kleuren gaat komen .
mat zilver , Zwart en Oranje.

k,heb duszwart besteld maar vindt zwart ook mooi dus wat nu te doen ?
Zwart of Oranje...Zwart of Oranje ....
full
 
Jongen toch. Voel jij u niet eenzaam met uw "sportieve" HD. Niet echt in trek zo te zien. Maar dat is misschien juist wat je wil.........een motor die maar weinig anderen hebben ;)
Zolang deze xr1200 nog niet op de markt is zal er ook weinig over bekend zijn denk ik ,eerst moeten de ,,vakbladen " erop rijden en dus ben ik hier helemaalllll bijna alleen in dit topic maar gelukkig komt er af en toe iemand aanwaaien om me moed in te praten :+
Als de ,,vakbladen "positief zijn dan komt er wel meer reactie of kopers want de meeste mensen kopen wel of niet naar aanleiding van rijtesten ect.Zijn de ervaringen negatief ...dan kopen veel mensen niet want als de kenners ? dat zeggen zal het wel zo zijn toch?.
Mij scheelt het niks ik koop het gewoon als ik een motor leuk vindt en deze heb ik alleen twee keer op een motorbeurs gezien als prototype .

En niet in trek dat boeit me ook niet zo eigenlijk want ik koop altijd datgene wat ik zelf mooi vindt en deze xr1200 zal geen massa verkoper worden verwacht ik maar dan blijft ie lekker exclusief net als bijvoorbeeld Voxan,MUZ en Buell toch ook wel eigenlijk want ook die zijn mooi en toch wel exclusief vindt ik al heb ik geen idee hoeveel er daar van verkocht zijn/worden hier in Nederland.
voor de verandering ook maar de mat zilveren erbij met ik denk gefotoshopte dempers en eenpersoons buddyseat.
Staat zo wel mooi vindt ik .

gr Driver

full
 
Laatst bewerkt:
Zolang deze xr1200 nog niet op de markt is zal er ook weinig over bekend zijn denk ik en dus ben ik hier helemaalllll bijna alleen in dit topic maar gelukkig komt er af en toe iemand aanwaaien om me moed in te praten :+

en niet in trek dat boeit me echt niet want ik koop altijd datgene wat ik zelf mooi vindt en deze xr1200 zal geen massa verkoper worden verwacht ik maar dan blijft ie lekker exclusief net als bijvoorbeeld Voxan,MUZ en Buell toch ook wel eigenlijk want ook die zijn mooi exclusief vindt ik.
voor de verandering ook maar de mat zilveren erbij .

gr Driver[afbeelding]
Ik vindt da een prachtige motor en zeker deze hierboven. Heb het filmpje gezien en ik zag die kerel toch serieus aan zijn motor hangen om die de bocht om te krijgen. Naar HD maatstaven is ie natuurlijk sportief maar denk toch dat de HD nog niet zo vlot zal sturen als een Buell. Maar de xr 1200 is natuurlijk wel een stuk stoerder. :)
 
Ik vindt da een prachtige motor en zeker deze hierboven. Heb het filmpje gezien en ik zag die kerel toch serieus aan zijn motor hangen om die de bocht om te krijgen. Naar HD maatstaven is ie natuurlijk sportief maar denk toch dat de HD nog niet zo vlot zal sturen als een Buell. Maar de xr 1200 is natuurlijk wel een stuk stoerder. :)
Dat hangen doen ze voor het filmpje :+ ik denk dat ook zo,n xr1200 wel aardig stuurt als ik gewoon erop blijf zitten ipv ernaast.En ik ben toch niet zo,n stuurwonder net als heel veel anderen dus ik vindt m,n draai er wel mee denk ik.

Ik had hier voor een Aprilia Tuono en dat reedt denk ik heel wat vlotter/sportiever/sneller dan deze xr1200 maar ik heb ook een Yamaha xjr1200 en die rijdt ook perfect terwijl ie veel logger/zwaarder is dan de Tuono.
Tis maar net waar je prioriteiten liggen denk ik en voor mij spelen er wat andere dingen mee vandaar nu deze xr1200 besteld.

Deze zilverkleur is idd wel mooi , t,eenpersoonskontje ook wel vindt ik .
Als de mijne er is wil ik er indien te koop ...Supertrapps ... op monteren denk ik of een andere vervangingsdemper die iets korter is dan de originele.
Maar ik wil de xr eerst hebben en dan eens zien wat ik wil veranderen.

Een Buell zal denk ik wel beter sturen en sportiever rijden maar ik vindt die dingen zio klein/kort maar wel mooi.

gr Driver
 
Dat hangen doen ze voor het filmpje :+ ik denk dat ook zo,n xr1200 wel aardig stuurt als ik gewoon erop blijf zitten ipv ernaast.En ik ben toch niet zo,n stuurwonder net als heel veel anderen dus ik vindt m,n draai er wel mee denk ik.

Ik had hier voor een Aprilia Tuono en dat reedt denk ik heel wat vlotter/sportiever/sneller dan deze xr1200 maar ik heb ook een Yamaha xjr1200 en die rijdt ook perfect terwijl ie veel logger/zwaarder is dan de Tuono.
Tis maar net waar je prioriteiten liggen denk ik en voor mij spelen er wat andere dingen mee vandaar nu deze xr1200 besteld.

Deze zilverkleur is idd wel mooi , t,eenpersoonskontje ook wel vindt ik .
Als de mijne er is wil ik er indien te koop ...Supertrapps ... op monteren denk ik of een andere vervangingsdemper die iets korter is dan de originele.
Maar ik wil de xr eerst hebben en dan eens zien wat ik wil veranderen.

Een Buell zal denk ik wel beter sturen en sportiever rijden maar ik vindt die dingen zio klein/kort maar wel mooi.

gr Driver


in ut oranje is ie zekers gaaf!!!

maarja zwart en zilver staan hem ook wel goed


een buell is een verhaal apart
maatje heeft er een gehad daar is geen een fiets mee te vergelijken zo kort (wb) veel koppel en korte versn. hard mee de bocht door kan zekers ( de ss fietsen kan je op de dijk wel binnen langs in de bocht! ) maar lange afstanden is een ramp met zon ding je zit te stuiteren bij het leven alsof je op een skippie bal zit

maarre sccs in je topic arie :W
 
heej Nelis kom je me ook ffe opzoeken in m,n... just me and the xr1200 topic ... :+ .

Buell....blijf ik toch ook wel zeer apart en ook wel fraai vinden ondanks sommige dingen die ik er niet mooi aan vindt.

En de xr1200 ....naarmate ik meer rondhuppel op wat Sportster sites ga ik het steeds leuker vinden.

gr Arie
 
zeer mooi vooral in het oranje 8-) ,dit is een motor die je mooi of lelijk vind een tussenweg is er niet , en ik vind hem prachtig ben er ook mee bezig geweest komt inderdaad vrij laat in het seizoen naar nederland maar ik moet mn koekblik eerst verkopen en een auto ruil je niet zo gemakkelijk in bij een motorzaak maar ga me deze dagen er nog eens in verdiepen ben toch deze week vrij wie weet ......... bij deze te koop chevy camaro bjr 99 3,8 v6 automaat 98000km met boekjes eerlijke auto inr klein autotje mogelijk of motorfiets (die ik dan weer inruil op de hd xr)wie o wie oja vrpr 7250 euro greetz tonnetje *:)
 
zeer mooi vooral in het oranje 8-) ,dit is een motor die je mooi of lelijk vind een tussenweg is er niet , en ik vind hem prachtig ben er ook mee bezig geweest komt inderdaad vrij laat in het seizoen naar nederland maar ik moet mn koekblik eerst verkopen en een auto ruil je niet zo gemakkelijk in bij een motorzaak maar ga me deze dagen er nog eens in verdiepen ben toch deze week vrij wie weet ......... bij deze te koop chevy camaro bjr 99 3,8 v6 automaat 98000km met boekjes eerlijke auto inr klein autotje mogelijk of motorfiets (die ik dan weer inruil op de hd xr)wie o wie oja vrpr 7250 euro greetz tonnetje *:)
Heejjj bezoek :W .

Tis inderdaadt ..you like it or not ...denk ik met deze motor.
De keus bij mij is toch de Oranje uitvoering geworden die nu in eens ...pearloranje ... blijkt te zijn met een meerprijs van 210 euries die ik overigens niet erbij hoef te betalen omdat ik al heb gekocht voor de oude prijs.
Dat geld kan ik dus mooi iets anders mee doen zodra ie er is .
Ik hoop rond April dan is het vroeg genoeg want dan begint het seizoen ook zo,n beetje.


Wat jouw car betreft....tis een USAcar dus er zullen ongetwijfeld Hadee dealers zijn die er iets mee kunnen denk ik.
Gewoon alle dealers een mail sturen en zien of ze reageren.
Jij zit op de Veluwe begrijp ik ,waar ongeveer ?

gr Driver
full
 
ik moet zeggen,het valt me mee wat er nog mogelijk mee is:


go,driver ,goooooo
Als je kunt rijden lukt dat wel maar Driver kan niet rijden :+ dus ...gaat niet lukken denk ik dat wheelies maken en plat door de bocht.

Heb vrijdag nog wel een poster gescoord van 60 x 80 cm bij Harley World in A,dam.
Hingen er 2 aan de muur daar en nu nog 1 want de andere hangt nu hier in de woonkamer/keuken aan de muur nadat ik hem even heb laten verstevigen met pvc aan de achterkant zodat ie niet scheuren kan.

gr Driver
full
 
Als je kunt rijden lukt dat wel maar Driver kan niet rijden :+ dus ...gaat niet lukken denk ik dat wheelies maken en plat door de bocht.

Heb vrijdag nog wel een poster gescoord van 60 x 80 cm bij Harley World in A,dam.
Hingen er 2 aan de muur daar en nu nog 1 want de andere hangt nu hier in de woonkamer/keuken aan de muur nadat ik hem even heb laten verstevigen met pvc aan de achterkant zodat ie niet scheuren kan.

gr Driver
[afbeelding]



Arie op een Harley, wie had dat ooit gedacht.
Nu mag je ook lid worden van de mannen op de Parkweg :+
 
Arie op een Harley, wie had dat ooit gedacht.
Nu mag je ook lid worden van de mannen op de Parkweg :+
Heejjjj....MacMillan hoe is tie :W

Ik heb al eerder Harlies gehad hoor...Sportster 883 twee keer en een Low Rider custum maar de laatste beviel dus niet echt.

Of deze gaat bevallen hoop ik eind July te weten dan heb ik er een maandje of 3 mee gereden denk ik.

Parkweg en lid worden .....k,weet niet of ik dat wel wil en deze Sportster past er ook niet echt bij denk ik :+

gr ArieDavidson _O-
 
Heejjjj....MacMillan hoe is tie :W

Ik heb al eerder Harlies gehad hoor...Sportster 883 twee keer en een Low Rider custum maar de laatste beviel dus niet echt.

Of deze gaat bevallen hoop ik eind July te weten dan heb ik er een maandje of 3 mee gereden denk ik.

Parkweg en lid worden .....k,weet niet of ik dat wel wil en deze Sportster past er ook niet echt bij denk ik :+

gr ArieDavidson _O-


Alles goed hier,wist niet dat je een Harley verleden hebt.
Als ik tijd heb kom ik een keertje voorbij,anders zie ik je wel
op de beurs in Utrecht.

Groetjes MacMillan
 
he driver hij blijft mooi hoor! die harley en m,n mt03 heb ik ingeruild voor een cagiva raptor 1000 ik word soms gek van me zelf want d,r zijn zoveel mooie motoren die ik graag zou willen hebben .
vind het ook evengoed jammer dat ik ze weer inruil zucht!!!!!!!!!
 
Raptor is ook niet echt verkeerd hoor.
Tenminste ook geen 13 in een dozijn motor.

Ik heb ook al rond de 40/50 motoren gehad want ik vindt ook gewoon heellll veelllll mooi dus wissel nogal eens qua motorfiets.
Je leeft maar een keer zeggen ze dus als het kan doe ik het gewoon.
Kwam dit tegen op internet dus die verwachte 90 peekaas zal wel zo,n beetje kloppen denk ik.

20061015-XR1200-PROTOTPYE20.jpg
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan