Harley Davidson XR1200

Dat vraag ik me ook al maanden af.... Had gehoopt op meerdere reacties enhet uitwisselen van gegevens enzo maar er zijn blijkbaar geen XR rijders meer -O-
 
full
 
Ja das waar ;) maar doet het uiterlijk geen goed. Kon dat niet anders dan? Heeft hij standaard geen duo voetsteunen?
 
Tsja, uiterlijk is natuurlijk een kwestie van smaak hè. De originele stand van de dempers moest wel veranderen om ruimte te maken. Er zaten wel duosteunen op, maar deze zaten dermate hoog dat vrouwlief met de oren tussen de knieën moest zitten. Aangezien dat niet ontspannen zit is t maar op deze manier opgelost
 
Doorgaans maak je dan steunen die met een bocht over de uitlaten gaan.
Bij een sjopper is het nog wel aardig als de uitlaten bij de grond blijven, maar bij een sportieve motor niet echt. Idd smaak misschien.
 
Mijn vox gaat nooit meer weg. Is niet op elke hoek van de straat te koop en dus leuk!
 
Doorgaans maak je dan steunen die met een bocht over de uitlaten gaan.
Bij een sjopper is het nog wel aardig als de uitlaten bij de grond blijven, maar bij een sportieve motor niet echt. Idd smaak misschien.
Met een bocht over de uitlaten geprobeerd, maar dat leek nergens op. De voetsteunen kwamen dan zo ver naar buiten dat 't net was of dat de vrouw op een paard zat. Idd een kwestie van smaak; ik ben er tevreden mee. Dempers zijn nu ook leeg wat een heerlijk geluid opleverd 8-) Origineel was 't net een Spartamet ;(
 
Na 20.000 km vind de dealert dat de koppelingdrum a 871 euri vervangen moet worden.
Ding is 2 jaar oud. Coulance 0,0.
Of ik een extreme rijder ben????

Gewoon weer terug laten zetten en alles functioneert prima, maar vreemd is t wel....
 
Na 20.000 km vind de dealert dat de koppelingdrum a 871 euri vervangen moet worden.
Ding is 2 jaar oud. Coulance 0,0.
Of ik een extreme rijder ben????

Gewoon weer terug laten zetten en alles functioneert prima, maar vreemd is t wel....

beetje vreemd verhaal idd? Waarom hebben ze de koppeling gedemonteerd eigenlijk? Had je klachten ? Slippende koppeling kan ook aan olie liggen bijv. Hebben ze je laten zien wat ze bedoelen (verbrande platen o.i.d.) ?

bij TM hebben ze trouwens een gebruikte liggen mocht het toch nodig blijken:
TWIN Motorcycles - Buell parts
 
Laatst bewerkt:
De dealer vindt dit en denkt er aan te verdienen, of is er nog een gegronde reden dan? :?
 
De dealer vindt dit en denkt er aan te verdienen, of is er nog een gegronde reden dan? :?


Ja hoor, op het XROG forum zijn er een paar die inmiddels hun koppelingskorf vervangen hebben door een van een XL. Het probleem is dat de koppeling van de XR eigenlijk die van een Buell is en die is iets minder robuust (er zit een soort demping in).
Deze problemen zouden wel pas naar voren komen bij herhaaldelijk enthousiast gebruik :-)
(dragracen, wheelies, etc etc)
 
Laatst bewerkt:
Oh, daar heb ik geen last van. Ben mn wilde haren kwijt en een rustige rijder.
Zie sportster uitlaten op muthachoppers.com....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan