quote:
quote:djibber schreef op 09 oktober 2011 @ 13:10:
bobine blijkt het niet te zijn. Een ander exemplaar geplaatst gisteren en na een hoopvolle start even de toeren op 6000 laten staan; begon zoals verwacht te bokken en het toerental weer op 4000 terug te brengen. Komende dagen de CDI omwisselen voor een ander exemplaar om te testen en mocht het de CDI niet zijn, dan ben ik even inspiratieloos.

quote:Tarwetijger schreef op 11 oktober 2011 @ 07:46:
[...]
Ik heb nog een CDI unit liggen (ter overname bedoel ik, niet alleen even proberen).
quote:YZF750RACER schreef op 11 oktober 2011 @ 18:17:
[...]
Heb jij je voorvelg al te koop staan, bedoel de marvic dan hé
quote:Tarwetijger schreef op 11 oktober 2011 @ 07:46:
[...]
Ik heb nog een CDI unit liggen (ter overname bedoel ik, niet alleen even proberen).

quote:djibber schreef op 13 oktober 2011 @ 22:44:
heren,
aangezien uitleggen met youtube makkelijker gaat, een filmpje met hoe de yzf op het moment loopt. A.s. zaterdag gaan we nog bezig met de pickup-sensor
http://youtu.be/Vh87aLp3c-U
iemand een spontane ingeving?
quote:ThomVis schreef op 14 oktober 2011 @ 07:40:
[...]
Als ie doet zoals in het filmpje zeg ik nog steeds dat de exupklep niet opengaat. Ik snap dat het frustrerend is dat ik daar telkens mee terug kom, maar een paar weken geleden had mijn streetfighter exact hetzelfde als in het filmpje, en bij mij zat de klep zat.
Misschien draait de exup poelie onafhankelijk van de klep?
quote:djibber schreef op 14 oktober 2011 @ 11:00:
[...]
Is helemaal niet frustrerend dat je er telkens op terugkomt; kan het wel waarderen. We hebben al gespeeld met de EXUP-klep:
- exup-klep gesteld
--> testen, was hoopvol toen ie in een gekke bui wel doortrok
- exup-klep afgekoppeld door rood/witte draad los te koppelen
--> testen, geen verschil bij stationair en 4000rpm
- exup-klep afgekoppeld door 2 stekkerverbindingen los te koppelen
- exup-klep handmatig bediend tijdens het stationair draaien (los en aangesloten)
- exup-klep handmatig bediend tijdens het 4000 rpm draaien (los en aangesloten)
Alle handelingen verricht met de originele EN vervangende CDI. Het is te horen dat de klep openstaat bij het stationair lopen.

YZF750R
quote:Miss2 schreef op 22 februari 2012 @ 21:06:
En mr love heeft een nieuwe eigenaar. Mf-er, zal zich hier vast nog wel melden
quote:Noweakness schreef op 23 februari 2012 @ 12:34:
Die tankprotector had het niet gered om in 1 geheel van de tank los te komen. Ben er ruim een uur mee bezig geweest. Plakken dat ie wou
quote:
quote:ThomVis schreef op 23 februari 2012 @ 14:11:
[...]
Mag je je ondertitel en signature wel eens aanpassen
YZF750R
quote:Noweakness schreef op 25 februari 2012 @ 11:49:
Iemand een idee waar ik de stationair schroef kan vinden? Op mn GSX kon ik er zo bij komen maar heb het idee dat hier het frame er voor zit. Dr zit een klein gaatje in het frame, maar als ik daar een schroefendraaier in druk kan ik nergens grip op krijgen.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1