Puur geluk of veelvoorkomend?

Een aantal weken geleden hebben ze mij ook geprobeert te laseren uit de losse hand; is ze niet gelukt 8-) Ik reed enkele honderden meters recht op hun af terwijl ze stonden te laseren en mocht gewoon netjes doorrijden. Als de agenten net zo goed laseren als ze schieten hoef je je op de motor nog niet direct zorgen te maken (1 schietbeurt per jaar is voor hun verplicht) :Y terwijl ik ca. 30 keer per jaar op de schietbaan sta :P



full
 
Laatst bewerkt:
ik laat mijn meisie niet stikken, had geen idee hoe hard ze reed toen ze ook ging inhalen, straks moest ze lopen.

Dan kom ik zelf het huis ook niet meer in _O-

Oké, heb jou post nog een keer gelezen en.... uiteraard zou ik ook terugrijden voor mijn meissie! Zou wat zijn he, ikke doorjagen haha! Had je post niet goed gelezen |(
 
ik ga een laag carbon over de motor heen doen, zoals bij een B-2 bommen werper of een FA-22 raptor, absorbeert de radar en kunnen ze je niet flitsen of laseren :P hehe

edit: zo kan het ook.. Radar absorbent material (RAM), often as paints, are used especially on the edges of metal surfaces. One such coating, also called iron ball paint, contains tiny spheres coated with carbonyl iron ferrite. Radar waves induce alternating magnetic field in this material, which leads to conversion of their energy into heat. Early versions of F-117A planes were covered with neoprene-like tiles with ferrite grains embedded in the polymer matrix, current models have RAM paint applied directly. The paint must be applied by robots because of problems of solvent toxicity and tight tolerances on layer thickness.

aan de verf dan maar? :P

Dit werkt alleen maar tegen radarstralen, niet tegen een laser ;)
Misschien dan maar alu folie plakken, die de laser een andere kant op kaatst? :P


CamCain vraagt zich af of dat laatste wel werkt
 
Dit werkt alleen maar tegen radarstralen, niet tegen een laser ;)
Misschien dan maar alu folie plakken, die de laser een andere kant op kaatst? :P


CamCain vraagt zich af of dat laatste wel werkt

ik zie het al voor me, hele motor bedekt in aluminium folie :p
 
ik heb exact het zelfde gehad, in capelle a/d ijssel. trok hem net speels op, was al gauw te speels.
en ging net niet op het achterwieltje, recht een lasergun in.
maar mocht ook doorrijden........ dacht dat ik met mijn koplampen het licht uit zijn ogen scheen en dat hij daarom geen goede meting kon krijgen.
 
Volgens mij is het ook zo dat als je flink remt ze geen meting kunnen doen door te sterk afnemende waarde. Waarschijnlijk is het dan ook zo voor snel optrekken, al heb je dan wel kans dat ze je dan toch tegenhouden als ze dan dan weer zien.
 
Volgens mij is het ook zo dat als je flink remt ze geen meting kunnen doen door te sterk afnemende waarde. Waarschijnlijk is het dan ook zo voor snel optrekken, al heb je dan wel kans dat ze je dan toch tegenhouden als ze dan dan weer zien.

Schijnt inderdaad zo te werken. Ze laseren je over een bepaald traject, als je in dat traject hard remt geeft de lasergun een error, omdat het je snelheid dan niet kan meten.
 
Laatst bewerkt:
:N


Al een paar jaar kunnen en mogen ze je ook een acceptgirootje sturen.

:^

@TS: Je heb inderdaad geluk gehad dat de diender niet helemaal goed op je gericht had. Toch leuk van jou dat je het even ben gaan vragen. En leuk van hen dat ze een en ander gewoon uitlegden. Bij de volgende keer zal jij, hopelijk, wat aan de stand van je rechterhand/-pols doen, en hij een beetje beter richten... :)
 
Schijnt inderdaad zo te werken. Ze laseren je over een bepaald traject, als je in dat traject hard remt geeft de lasergun een error, omdat het je snelheid dan niet kan meten.

Niet helemaal. Een piek meting is in principe voldoende. Mits ie geen error geeft op de lasergun natuurlijk.
 
Als je ze ziet ben je normaal al te laat.

Als te hard of weg bent, vol in de ankers en keren.

Is me tot nu toe al 2/2 keer gelukt met koekblik zelfs. :)
 
Als je ze ziet ben je normaal al te laat.

Als te hard of weg bent, vol in de ankers en keren.

Is me tot nu toe al 2/2 keer gelukt met koekblik zelfs. :)

Dan heb je mazzel dat ze niet zulke goede ogen hadden dat ze je kntkn genoteerd hebben. Want dan kan je 'm ook thuis verwachten...

Lucky Bastard!
 
Een aantal weken geleden hebben ze mij ook geprobeert te laseren uit de losse hand; is ze niet gelukt 8-) Ik reed enkele honderden meters recht op hun af terwijl ze stonden te laseren en mocht gewoon netjes doorrijden. Als de agenten net zo goed laseren als ze schieten hoef je je op de motor nog niet direct zorgen te maken (1 schietbeurt per jaar is voor hun verplicht) :Y terwijl ik ca. 30 keer per jaar op de schietbaan sta :P



[afbeelding]
had ik zeker een sluipschutter te pakken die mij op 460m met 49km/h te hard laserde...
 
Overigens kunnen ze je volgens mij bij een meting met een lasergun alleen een boete geven bij staandehouding. Acceptgirootje kan dacht ik alleen bij een radarcontrole / flitspaal. Waarom precies weet ik eigenlijk niet.

Zwaar verouderde info... dat was 3 jaar geleden zo.


Volgens mij is het ook zo dat als je flink remt ze geen meting kunnen doen door te sterk afnemende waarde. Waarschijnlijk is het dan ook zo voor snel optrekken, al heb je dan wel kans dat ze je dan toch tegenhouden als ze dan dan weer zien.

Dat werkt bij de radar... als je ECHT megaheftig kunt afremmen, maar niet bij laser, laser is daar veel te snel voor.
 
~
Een aantal weken geleden hebben ze mij ook geprobeert te laseren uit de losse hand; is ze niet gelukt 8-) Ik reed enkele honderden meters recht op hun af terwijl ze stonden te laseren en mocht gewoon netjes doorrijden. Als de agenten net zo goed laseren als ze schieten hoef je je op de motor nog niet direct zorgen te maken (1 schietbeurt per jaar is voor hun verplicht) :Y terwijl ik ca. 30 keer per jaar op de schietbaan sta :P
Heel stoer, maar roosjes melken is wat anders dan irl op een mens schieten....

en 1 schietbeurt per jaar.... heen idee wie jou die info heeft gegeven, maar ik hoop voor jou dat je beter schiet dan info verzameld... 8-) :+
 
Ik denk dat volgende keer motorijders agenten zien met laserguns ze spontaan gaan zigzaggen met als smoes, de banden warm maken :)
 
Ik werk bij Daf en daf is zo groot dat ze eigen verkeerswetten hebben en een eigen lasergun . Max snelheid op het terrein is 40 km/u (en vrachtwagens / heftrucks hebben voorrang) Maar de beveilingsman die het apparaat bedient kan mij vertellen dat het helemaal niet moeilijk was te locken op een motor.
Deze man heeft ook bij de politie gewerkt en daar met laserguns mogen spelen. Het apparaatje bij de daf is nog iets minder high tech dan de politieversie dus zij moeten het zeker kunnen.

Dus ze waren op te makkelijk / lui / laat / oid
Dus het is idd geluk
 
Als ik dit allemaal zo hoor dan besef ik me des te meer dat ik behoorlijk geluk heb gehad. Je kunt een laser trouwens wel laten reflecteren op spiegelend materiaal. Dus de kuip bekleden met spiegels. :P Probleem is dan alsnog dat je dan ook een spiegel aan jezelf moet hangen. Wat trouwens ook een optie zou kunnen zijn is je altijd aan de maximum snelheid houden. :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan