quote:evdkieft schreef op 06 november 2007 @ 15:40:
Ik zit me heel sterk af te vragen of je:
1. Ontzettend bijdehand bent
2. Een ontzettende lefgozer bent
3. Ontzettend dom bent
Voor hetzelfde geld hadden ze je wel gemeten, maar besloten je te laten gaan en had je alsnog ene prent gehad. Wel weer gaaf dat je nog even leuk een praatje hebt gemaakt en dergelijke en dat ze vervolgens uitleggen wat er mis ging.
Overigens kunnen ze je volgens mij bij een meting met een lasergun alleen een boete geven bij staandehouding. Acceptgirootje kan dacht ik alleen bij een radarcontrole / flitspaal. Waarom precies weet ik eigenlijk niet.
Overigens kunnen ze je volgens mij bij een meting met een lasergun alleen een boete geven bij staandehouding. Acceptgirootje kan dacht ik alleen bij een radarcontrole / flitspaal. Waarom precies weet ik eigenlijk niet.
Ik zit me heel sterk af te vragen of je:
1. Ontzettend bijdehand bent
2. Een ontzettende lefgozer bent
3. Ontzettend dom bent
Voor hetzelfde geld hadden ze je wel gemeten, maar besloten je te laten gaan en had je alsnog ene prent gehad. Wel weer gaaf dat je nog even leuk een praatje hebt gemaakt en dergelijke en dat ze vervolgens uitleggen wat er mis ging.
quote:Luuk '87 schreef op 06 november 2007 @ 15:49:
Gelijk heb je, had ik denk ik ook gedaan. Maarre... is wel handig om te weten. Flink slingeren dus.
Gelijk heb je, had ik denk ik ook gedaan. Maarre... is wel handig om te weten. Flink slingeren dus.
quote:kazuyah schreef op 06 november 2007 @ 15:49:
Je hebt mazzel gehad man ! Ik ook, een tijd geleden alweer. Ik reed op de N11, netjes 100 waar je honderd mag. Auto voor mij reedt denk ik 95 (heb GPS en ben best paranoide, dus let er goed op). Dus ik denk hup inhalen, met een gang van 120 - 130 er langs en precies als ik de "heuvel" overben schiet een agente met zo'n laser pistool me neer. Ze was alleen en ik vermoede, zoals dat vaak gaat op de N11, dat er verderop weer een politie auto / motor staat om je van de weg te plukken. Dus zwaar gewond en in pure angst zocht ik naar een uitweg. Er was hoop, want vlak achter de agente was een uitvoegstrook naar bodegraven. Ik vluchte daarheen en ben even een minuutje of 5 achter een vrachtwagen gaan staan die geparkeerd stond. Ja wat wil je ?! hou je je netjes aan de snelheid, ga je even inhalen, ben je meteen de sjaak. Ik rij best veel over de N11 dus weet hoe dat gaat. FF laseren, doorgeven via portofoon, motor verderop plukt je van de weg. Mijn kenteken schreef ze niet op gelukkig. Ben heel blij dat ik er zo vanaf gekomen ben.
quote:Oetelmik schreef op 06 november 2007 @ 16:20:
[...]
das wel snel denken![]()
Ik had een tijdje terug mazzel, ik reed achter een maat aan (ook op de motor) en we gingen een zwarte SUV inhalen die heel de tijd raar zat te remmen..
wij ervoorbij, teller schoot even richting de 130 (waar je 80 mocht)..
En net toen we de wagen voorbij waren zagen we een motoragent langs de kant met een lasergun, flink op de rem natuurlijk en daarna werden wij verzocht naar de kant te gaan, ook braaf gedaan, dr was toch geen uitweg
Eenmaal langs de kant liet de agent zien aan die vriend van mij hoe hard hij gereden had..
"OH BETER! net geen punt op mijn rijbewijs!" scheelde 2km
maja ik dacht, mooi maar k*t ik krijg ook een boete..
maar omdat ik precies achter die vriend van mij reed kreeg ik geen boete![]()
De agent verzocht me wel om de boete te delen.
Dat gesprek met die agent die volgde toen hij de bon aan het uitschrijven was hilarisch,
"hoe hard gaat zoiets?" "kan je daar een wheelie mee maken? volgend op een droog antwoord van de agent etc_O-
Tijdje later hebben we dezelfde weg terug genomen en ff zwaaie![]()
quote:Nielsr schreef op 06 november 2007 @ 16:18:
[...]
Laat Spee dit maar niet horenAls hij weet dat voortaan alle motorrijders slingerend door het leven gaan krijgt tie een rolberoerte
quote:/V\ad/V\ax schreef op 06 november 2007 @ 18:26:
TS en bovenstaande: LEf dat jullie terug zijn gereden!
Persoonlijk had ik daar de durf niet voor gehad, maar wel respect dat jullie het gewaagd hebben! Volgende keer alleen gek doen waar ze niet staan te laseren he
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1