Remus Innovation RVS demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

arno m

Die hard MF'er
7 okt 2006
387
0
Sint-Niklaas (BE)
Ik heb een Laser Hotcam besteld, dus mag mijn demper de deur uit.

Deze demper is een slip-on demper, en past op de meeste motoren, afhankelijk van de uitlaatbuisdiameter.

Het gaat om een Remus Innovation demper. De demper is gemaakt uit RVS. Er zijn enkele krassen op de demper maar deze zijn er uit te polieren.

Er zit nog een stuk uitlaatbuis bij voor op de SZR. Om ze echter perfect te doen passen moeten er nog enkele centimeters van de buis afgeslepen/afgezaagd worden.
Als men dit niet wil doen kan men werken met een ring rond de demper om te bevestigen, de originele ophangbeugel van de demper kan immers verwijderd worden (zit vast met imbusbouten).

Ik zou er graag 120 euro voor hebben, maar ieder aannemelijk bod is welkom!!!

Ik kan verzenden binnen België, en naar Nederland.

Voor meer info enzoverder contacteer me op
arno_marschang at hotmail.com
full
 
SCHOP!!

Ik heb ondertussen de Laser uitlaat van Arlan besteld, dus mag mijn demper de deur uit.

Het gaat om een Remus Innovation demper. De demper is gemaakt uit RVS.
Er zit nog een stuk uitlaatbuis bij voor op de SZR. Om ze echter perfect te doen passen moeten er nog enkele centimeters van de buis afgeslepen/afgezaagd worden.
Als men dit niet wil doen kan men werken met een ring rond de demper om te bevestigen, de originele ophangbeugel van de demper kan immers verwijderd worden (zit vast met imbusbouten).

Doe een annemelijk bod en deze demper is van jou!!! *O*

Ik kan verzenden binnen België, en naar Nederland.

Voor meer info enzoverder contacteer me op
arno_marschang at hotmail.com


groeten[afbeelding]

Ok mijn prijs was duidelijk te hoog gegrepen, doe een bod en wie weet is deze demper wel van jou!!!
 
Als je me de mm's kan vertellen van de demper naar het aansluitpunt van de motor kan ik misschien een bod doen.

Als deze past op mijn kawa ZR 7

En anders maak ik hem wel passend moet alleen het verschil niet te groot zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan