Big twin bike show topic?

Nou straycat,
dan ben je de enige MF-er volgens mij...

Toch een aardig event mag ik wel zeggen maar blijkbaar zitten hier alleen weekend wannabe bikers.
 
Laatst bewerkt:
Nou straycat,
dan ben je de enige MF-er volgens mij...

Toch een aardig event mag ik wel zeggen maar blijkbaar zitten hier alleen weekend wannabe bikers.

Tis maar wat je een 'aardig event' noemt. :?
Ik ben er al vaak geweest, maar na vorig jaar ik ga niet meer. Te druk, vaak slechte bands, bier ( Fosters ) wat niet te zuipen is :r , steeds dezelfde bikes en steeds dezelfde kraampjes. :X

En dan al die honderden onnozelaars ( wannabee's :X ), die ieder uur massaal de biker bar binnenstormen om maar niets te missen van de 15 minuten strip met de cilicoon tietjes. _O- Tis maar wat je gewend bent.

Neu, gewoon lekker thuis blijven zou ik zeggen. Je mist volgens mij echt niets.
En voor diegene die toch gaan, een plezierige dag !! :Y

grtz HD4ever ;)
 
niet.
en dat heeft niks te maken met chopper-liefhebber-zijn wel of niet.

'k ga wel naar vehikel en hardenberg.

have fun, zij die wel gaan.
 
Ik ahd willen gaan, maar moet het hele weekend werken, dus dat gaat helaas niet.

Ik lees de interessante dingen en wie er gewonnen heeft wel in de volgende Bigtwin.
 
Ik was er vandaag en morgen ben ik er ook en overmorgen waarschijnlijk ook :P

Ik sta daar bij onze stand van BikerParts.nl (van de hondenbenchen voor op de motor).

Heb één of hele misschien morgen twee van mijn motoren mee incl. MF-stikker :P


Het stikt er wel van de HD's zeg...
 
Laatst bewerkt:
Matoe, idem!
De show was niet bar veel aan. Dat geef ik graag toe. De 2 bikes van Hotdreams/Ferry Clot waren wel apart. Verder waren er natuurlijk weer de over the top bikes.

Tis zeker niet dat het de moeite niet waard is. Zo ben ik weer even op de hoogte van wat nieuw is, kon ik ff over de nieuwe HD's kotsen en ben ik bij gepraat met een hoop bekenden.
Hier en daar wat zooi aangeschaft en een vriend een nieuw project aangesmeerd bij bikehospital.

Behalve de file op de heen en terug weg was het zeker de moeite waard.
 
Weinig chopperliefhebbers hier he???

Er zijn Chopper liefhebbers en chopper liefhebbers Pepe.

Hoe is het met jouw project? Ik zit helaas niet genoeg op internet om alles bij te kunnen houden. Zijn er al sneak previews?

gr
J
 
ben er net geweest, vooral de bikeshow is erg goed.
niet al te groot verder, wel gezellig
 
Ik was er vandaag en morgen ben ik er ook en overmorgen waarschijnlijk ook :P

Ik sta daar bij onze stand van BikerParts.nl (van de hondenbenchen voor op de motor).

Heb één of hele misschien morgen twee van mijn motoren mee incl. MF-stikker :P


Het stikt er wel van de HD's zeg...
gespot :W
 
niet.
en dat heeft niks te maken met chopper-liefhebber-zijn wel of niet.

'k ga wel naar vehikel en hardenberg.

have fun, zij die wel gaan.

Vind het wel vreemd dat je hardenberg noemt. Dat zou inhouden dat je brommerliefhebber bent. Ben er dit jaar niet meer naar toegegaan omdat 80% om brommers draait. Dat heeft nou niks met motoren te maken. De tweedehands motoronderdelen zijn ook niet meer voor een mooi prijsje te scoren, in hoeverre ze daar nog zijn.

Motorsale of Bike expo heeft nog steeds een mooi sfeertje en vind het nog steeds een leuk uitje om naar toe te gaan. Helaas had ik andere verplichtingen die ik niet kon afzeggen anders was ik erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan