Z1000-Z750-Z750S Meeting plaza 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 MuiZ&Kawasutra& andere 4-1 Z1000 mannen.

Kunnen jullie een foto plaatsen van jullie uitlaatbochten?

MuiZ van de ARATA, natuurlijk O-)

Met name de balanspijpen wil ik zien!

:} :}

:)
 
Laatst bewerkt:
4 MuiZ&Kawasutra& andere 4-1 Z1000 mannen.

Kunnen jullie een foto plaatsen van jullie uitlaatbochten?

MuiZ van de ARATA, natuurlijk O-)

Met name de balanspijpen wil ik zien!

:} :}

:)


Ron deze heb ik gemaakt met het strammermax dagje vorig jaar

hoge resolutie plaatjes vind je ook in het zetters album zie linkie in mijn onderschrift.

full


full
 
Hoi Mensen

Ben ik weer met een lastige vraag, en met zoeke lukt het me niet echt geweldig.
Ik heb een z750 van 2005.
En wil graag andere spiegel end bar genoemd geloof ik

Maar waar moet ik opletten kwa diameter en dat gewicht wat in het stuur zit en zo
wilde iets van zilver met zwarte spiegeld niet te veel poes pas gewoon net spiegels zo iets al deze: http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/Bar_End_Mirrors.html

wie kan met wat informatie geven waar ik op moet letten of wat ik zou moeten verandere aan de motor

alvast bedankt
 
ik zag een paar mensen hier op het forum met zijkappen voor de radiator
weet niet wat jullie ermee doen maar ik heb er wel interesse in
 
@Crawl: toen ik 2 weken terug in de Eifel vroeg of er plaats was voor een groep motorrijders rond Hemelvaart, waren zij al vol.
Is het een idee dat je vast navraagt hoe het zit in Neuerburg?

Ik heb eventueel nog een adres in Gerolstein, maar daar wacht ik dan mee tot jij meer weet, ok?
Ik zal eerdaags een nieuw topic openen en eens kijken wie er allemaal mee gaan.
Zo gauw we dan wat meer gegevens hebben zal ik wel eens bellen of mailen.
Maar plek is er altijd wel ergens te vinden.
 
Hoi ik ben er ook weer bij :)

Ff wat nieuws van de motogp testen . Blijkbaar heeft een nederlandse journalist de motor van Nicky Hayden laten vallen . Bij het binnenkomen in de pits wou hij de standaard uitklappen en is omgevallen .Het zou gaan om Mathijs Van de wal .
Journalist's mishap with Nicky Hayden's MotoGP Honda
voetsteun en schetsplaat kapot
alsook het kuipwerk gescheurd

_O- _O- _O-
 
Passen ZX10 velgen van een 2004 ook in een Z ? Heb wel een voorvork van een 2003 ZX6 op de mijne . Zijn deze lichter van gewicht dan de Z velgen ?
 
Hoi Mensen

Ben ik weer met een lastige vraag, en met zoeke lukt het me niet echt geweldig.
Ik heb een z750 van 2005.
En wil graag andere spiegel end bar genoemd geloof ik

Maar waar moet ik opletten kwa diameter en dat gewicht wat in het stuur zit en zo
wilde iets van zilver met zwarte spiegeld niet te veel poes pas gewoon net spiegels zo iets al deze: http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/Bar_End_Mirrors.html

wie kan met wat informatie geven waar ik op moet letten of wat ik zou moeten verandere aan de motor

alvast bedankt


ik heb ze hier vandaan:

Kawasaki dealer :: Motoren nieuw en gebruikt :: Horeon :: Voor alle merken - Motorzaak in Noord-Holland voor alle motoren

niet duur en toch leuk afgewerkt. je moet alleen langere bouten kopen, en de gaten van de houdertjes ietsje uitboren ;)
 
Passen ZX10 velgen van een 2004 ook in een Z ? Heb wel een voorvork van een 2003 ZX6 op de mijne . Zijn deze lichter van gewicht dan de Z velgen ?

In Amerika hebben ze een topic gevuld met mogelijke onderling verwisselbare onderdelen!
 
In Amerika hebben ze een topic gevuld met mogelijke onderling verwisselbare onderdelen!


4 André,

Kwam van jou een reactie tegen in het eigenbouw uitlaat topic!

Bij MuiZ zie ik 1&2/3&4 verbonden met balanspijp.

Bij mijn Zx 9 boscht zijn 1&4/2&3 verbonden.

Bij Hans&Zcrew zie ik het niet :?

Omdat het Zx9 blok als basis is gebruikt voor Onze Z, mag ik aannemen dat de ontstekingsvolgorde hetzelfde is.........



4 All,

check je bouten van je bochten aan het blok, zaten bij mij alle 8 iets meer dan handvast!
Gevolg koolaanslag op de afdichtringen alof de verbranding niet niet optimaal is. Nu zal de afdichting en bevestiging wel beter zijn bij een warme motor, maar dan nog. Verlies van bouten lijkt me zomaar mogelijk bij bv. warmrijden.
 
4 All,

check je bouten van je bochten aan het blok, zaten bij mij alle 8 iets meer dan handvast!
Gevolg koolaanslag op de afdichtringen alof de verbranding niet niet optimaal is. Nu zal de afdichting en bevestiging wel beter zijn bij een warme motor, maar dan nog. Verlies van bouten lijkt me zomaar mogelijk bij bv. warmrijden.
Heb ik dit weekend ook mogen ontdekken op de mijne .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan