Reiniers Shadow

Duke

MF veteraan
6 nov 2007
2.623
0
Mijn Shadow 1100 Ace :)



DSC00923.jpg


DSC00927-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb er geen verstand van hoor,
maar die witte zijkant van jullie banden.... kan je dat zo kopen???
of maken jullie die zelf wit???
 
mooi man

hier mijn trots
[afbeelding]


Mooi :D

Over die banden, die dingen heten White-walls en die kun je inderdaad zo kopen ja :) kosten slechts een tientje meer dan normale banden dus echt duur is het ook nog niet eens. Je moet alleen wel je banden poetsen, hoe maf dat ook klinkt hahaha. :]
 
zo`n ace is ,mooi maar is het ook een goede beginnerfiets?

Haa ech wel , heb een maandje geleden m'n motorrijbewijs gehaald en de week erop meteen vlakbij leiden de 1100 ACE opgehaald en weer naar Friesland gereden , viel me niks tegen want et is natuurlijk wel even wennen zo over de snelweg op zo'n beest als je alleen nog maar op een CB500 hebt zitten lessen. Heeerlijke fiets , genoeg vermogen , looks great en rijdt as een koning.Doen dus...
 
Ik had mazzel met mijne, had em voor goede prijs, vooral als je de staat ziet waar hij in verkeerd. maar ik vind de prijs waarvoor hij bij veel zaken te koop staat van 6000 a 6500 niet echt goedkoop voor een fiets uit '95 ;)
 
zo`n ace is ,mooi maar is het ook een goede beginnerfiets?


ik kocht de mijne 1 week voor ik mijn rijbewijs haalde
het gewicht dat was het enigste waar ik aan moest wennen.
en verder is het genieten.
 
apart, maarja, nieuwer is niet het enige.. kilometers, staat, onderhoud..
 
je kan het niet met elkaar vergelelijken,beetje appels met peren


wat ik niet begrijp :N mijn maat rijd met een Harley Roadking ,eerste klein onderhoud 170 euro!!!!!
Ik met een Honda VTX1300S, eerste onderhoud 70euro !!!

doen ze daar champagne in bij een Harley of wat :X
 
wat ik niet begrijp :N mijn maat rijd met een Harley Roadking ,eerste klein onderhoud 170 euro!!!!!
Ik met een Honda VTX1300S, eerste onderhoud 70euro !!!