Powersl@ve

Sjah, das altijd leuk om te doen met zo'n ding.
T kan zelfs zo erg dat als ik dat doe en een bochtje naar links maak, ik zelfs mijn kneeslider aan de grond krijg!
Probeer dat maar eens solo met zo'n 25 km/h...hahaha

8-)
 
Welkom hier. Ik vond nog een foto van je motor:

fien1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fototje...(Afbeelding)


Het hele span is voorzien van 14" velgen met Michelin autobanden erop.
Voor en opzij 185, achter 195.

Dit om het zwaartepunt te verlagen voor een betere wegligging.
Verder zit er een fuseebesturing in welke er voor zorgt dat ie als een kart stuurt zeg maar....een vet opgefokte kart dat wel :]
Stoer! :} :} :}

Respect voor je houding trouwens...
 
ik hou niet van een zijspan.. maar dit ziet er wel ERG VET uit :} :}
ik wil die "combi" wel eens in het echt zien.. wie weet.........
Suc6 met je herstel.
 
Hoi hoi hoi!

Motor is weer bijna klaar, volgende week zaterdag pik ik 'm weer op in Hengelo.
Daarna nog ff de kunstpoot afwachten en gassen met die hap!

Ofwel, het aftellen is begonnen... :}
 
hmmm ik heb die bike van jou nog nooit gezien en dat terwijl ik bijna om de hoek bij het pand van koops en rob janssen woon

enne ik zelf heb ook gelest bij theo alleen dan op de gewone suzuki

maar bewondering voor je doorzettings vermogen :}
 
Euhh..ja, hij heb er ook vast wel 3 a 4 dagen gestaan, op www.mmvg.nl bij nieuws 2000 staat ergens een stukkie met een foto die genomen is bij het pand van VEC Koops.

Dit verhaal heeft ook al 's op de site http://www.ttbaco.nl/ gestaan, dus u zou 'm gezien kunnen hebben.

Als je Rob trouwens nog 's spreekt doe 'm de groeten en zeg maar dat ik dit jaar echt van plan ben m'n topkuip op te halen..
 
is goed zal ik doen

en die site van TTBaco is leuk maar ik heb er weinig aan ik kom er ook nauwelijks
 
Mooie machiene

heb ooit op het tt circuit van assen ook is zo'n moto met zijspan gezien die vond ik ook wel mooi

als het lukt een fotoje
misc
 
Wowwwww :W Maurice , na zoveel jaren ben jij weer actueel voor de HayabusaClubHolland deze keer.

Via p.b op FB , weet jij nu wie ik ben.

Garoete van VP Vanishing Point of zoals de belgen HCB V.erdwijn P.untje mij noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan