Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
alles is wheeliebaar, op het werk rijdt er iemand met een CBR125 hele lange wheelies, dus heel veel vermogen heb je dus niet nodig, rijmanskunst telt! Ik zelf ben ook geen held om op het achterwiel te rijden!
rijmanskunst B|
ik ga niet tot 11000 tmp en dan mijn koppeling laten schieten hoor, en geloof mij, kheb me al bezig gehouden met wheelies te proberen en hoger dan 10 cm lukte niet, en ik heb het opgegeven tot ik een zware moto heb (of een cbr125 :P )
 
Hier hebt ge het bewijs dat het mogelijk is om met een 25kw suzuki GS500 te wheelie'en

zo'n filmkes heb ik al gezien, en mijn dubbele reactie is als volgt:

1) DAT IS NE F*CKING LEUGENAAR EN DIE HEEFT NE 35 KW, ZOISZO! :(
2) Als da zo gemakkelijk is kan ik er gene zak van '(
 
deze krijgt hem ook op zijn achterwiel,
en rijdt ook op een gs500 (en volgens mij ook nog iemand hier van het forum
alles is wheeliebaar :Y oefenen oefenen oefenen en vele lagers steken natuurlijk

[me]monsterman is me weer eens voor[/me] :(
ja, ik ben zijne naam al vergeten, maar het is idd iemand van het forum die daar altijd in de serres rijd/ wheeliet

edit: zijn nick is dus [BE]Killersmurf en die heeft op youtube enkele filmkes met een (zogenaamde :X ) 25 kw (mss gelooft hij het echt, maar dan is die volgens mij niet genoeg beperkt, of de mijne te hard beperkt :P )
 
Laatst bewerkt:
Laat mij er binnen enkele jaren eens aan herinneren dat, moest ik een dochter hebben, ik geen webcam in huis haal. Alvast bedankt
Mijn oudste dochter begint nu al met haar kont te draaien en die is er nog maar 9. B|
 
die botst tegen die auto dus die remde niet genoeg |(

dacht ik eerst --> nog eens bekijken: aaaah die andere :P idd, idd...

en slaapwel hé :W
 
vandaag striple besteld :) maar nu ga ik slapen moet om 3u opstaan B|
:W

Proficiat *O*

Wanneer heb je hem?

Ik rij met het Kawasaki-equivalent van een gs500 (er-5), maar nog geen wheelies geprobeerd. Hij is wel onbegrensd, maar ik heb niet veel vertrouwen in mijn achterrem (trommel).

DafalganHooligan, heb jij het al geprobeerd met je er-5 (retorische vraag :P )?
 
Proficiat *O*

Wanneer heb je hem?

Ik rij met het Kawasaki-equivalent van een gs500 (er-5), maar nog geen wheelies geprobeerd. Hij is wel onbegrensd, maar ik heb niet veel vertrouwen in mijn achterrem (trommel).

DafalganHooligan, heb jij het al geprobeerd met je er-5 (retorische vraag :P )?
in februari/maart

Ja lukt met er5 :Y niet goed maar het gaat je moet wel je koppeling verkrachten :P trucje:
Wachten tot je tank bijna leeg is :+ > hard optrekken in 1st en aan ongeveer 7-8000tpm koppeling laten schieten en ruk aan het stuur :Y
als je hem doortrekt van 1naar2 en direct in 2je je koppeling laat schieten kun je ook nog een wheely maken in 2e grappig gezicht met de er5 :P
maar nu doe ik het niemeer (hij rijd nu ook niemeer B| )
 
die botst tegen die auto dus die remde niet genoeg |(

dacht ik eerst --> nog eens bekijken: aaaah die andere :P idd, idd...

en slaapwel hé :W

kijk nog maar eens goed dan, op dit punt gaat zijn achterwiel al omhoog, terwijl er nog ruimte is tussen de motor en auto


full


edit: goedemorgen iedereen :W
 
Laatst bewerkt:
rijmanskunst B|
ik ga niet tot 11000 tmp en dan mijn koppeling laten schieten hoor, en geloof mij, kheb me al bezig gehouden met wheelies te proberen en hoger dan 10 cm lukte niet, en ik heb het opgegeven tot ik een zware moto heb (of een cbr125 :P )


wheelie heeft weinig met vermogen te maken , een power wheelie gaat idd niet lukken met jouw motor, maar gewoon op het achterwiel moet echt lukken zonder je koppeling te "verkrachten", ik heb al andere machines op hun achterwiel weten rijden (zelfs goldwing)het vraagt natuurlijk rijmanskunst en ervaring..........en bij sommige mensen lukt het nooit
 
wheelie heeft weinig met vermogen te maken , een power wheelie gaat idd niet lukken met jouw motor, maar gewoon op het achterwiel moet echt lukken zonder je koppeling te "verkrachten", ik heb al andere machines op hun achterwiel weten rijden (zelfs goldwing)het vraagt natuurlijk rijmanskunst en ervaring..........en bij sommige mensen lukt het nooit

vier paginas ver en ik ben ook in deel vier geraakt...
wheelies.. ah, those funny wheelies...
heb mijn motor doen janken, koppeling verkracht, mij zot getrokken aan da stuur... buiten nu en dan enkele centimeters de hoogte in komt er niets van in huis...
ik heb blijkbaar den truc niet door. zo al online keer naar wa filmkes zitten kijken over 'how to pull a wheelie' maar lukt niet echt.

had nog al eens een filmpje gezien van zo'n webcammeisje... die was alleen al iets verder en moeder kwam binnen... leek wel niet of die doorhad dat dochterlief voor de cam zat..
 
wheelie heeft weinig met vermogen te maken , een power wheelie gaat idd niet lukken met jouw motor, maar gewoon op het achterwiel moet echt lukken zonder je koppeling te "verkrachten", ik heb al andere machines op hun achterwiel weten rijden (zelfs goldwing)het vraagt natuurlijk rijmanskunst en ervaring..........en bij sommige mensen lukt het nooit


khemn al serieus verschote van wheelies me mijn kraam
eerst ni hoger dan 10 cm idd
dan verschieten alsek da dashboardje voor men ogen kwam
zodanig verschote dak gas toegeknepen heb en tgn de tank terechtgekome ben
was ik blij dak gin kerel was :)

erna nog vele male geprobeerd ma ni mi wiln eh
dan maar efjes me rust gelate daar een aantal mense zeide dak miss wel beter eerst wa meer ervaring had voor dak me zulke dinge begon

ma aantal dage geleden deed vitessebak erg raar, ma twas me koppelinskabelke da bikke los was, dus aangespanne, ik al goe gewoon om serieus wa gas te geven voor hij pakte
natuurlijk da wiel weer omhoog eh, denk ni da men hart al ooit zo rap geslaan ad
ma eind goed algoed
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan