Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zullen ze ook niet doen.
Op de site van Yamaha staat een foto waar een testrijder driftend door de bocht komt gereden en er staat zelfs een filmpje op waarbij de R1 op het einde van het filpje met het voorwiel van de grond gaat bij het uit uitaccelereren na de bocht.

Yamaha moet dan niet zeggen dat met een R1 op zijn achterwiel rijden of zelfs driftend door de bocht rijden abnormaal rijden is want ze maken zelf reclame op hun site met zo'n spectaculair rijgedrag

No hotlinking allowed!
 
*O* *O* *O* Weekend *O* *O* *O*Rotaxmax ik heb hier 8 liter sap voor je staan,
2 liter ananassap,
2 liter druivensap,
2 liter sap van bloedsinaasappels,
2 liter sinaasappelsap

alles is houdbaar tot 5 weken na nu :9

zit te twijfelen, zal ik op de motor stappen, of hier op mf blijven
(laatste is gegarandeerd droog)

Wil dat zeggen dat ik mijn Zümo moet testen richting Knokke ? :?

En idd *O* *O* *O* WEEKEND *O* *O* *O*
 
er is geen pv opgemaakt aangezien er niemand anders bij betrokken was.

maar toch heb een kennis advocaat gehoord en die heeft zelfs een collega geraadpleegd.
en ze kunne altijd zegge dak met het poetse iets heb losgetrokken en dat er zo naft op de motor kwam en dan ja vuur en al de rest...
en om zomaar 1000den euros aan rechtzaken te geven nee thnx lijkt onmogelijk dus ja sparen dan maar :-)

hoe laat is het monobiken?
 
[me] spankt sheldon [/me]


ik ben nie pc verslaaft ma kan nie slapen van de pijn en begin me stillaan verslaaft te voelen aan dafalgan O-)


ik zou is blij zijn moest ik int weekend kunne werke |(
nooit gedacht dak da nog ging zegge :P


eigenlijk denk ik nie da ne M1 stukskes heeft die in ne R1 zitte... zijn 2 verschillende motors, zelfs haga zijn R1 is heel hard veranderd en kost 10keer zoveel dan ne R1 denk ik ;)
 
[me] spankt sheldon [/me]


ik ben nie pc verslaaft ma kan nie slapen van de pijn en begin me stillaan verslaaft te voelen aan dafalgan O-)


ik zou is blij zijn moest ik int weekend kunne werke |(
nooit gedacht dak da nog ging zegge :P


eigenlijk denk ik nie da ne M1 stukskes heeft die in ne R1 zitte... zijn 2 verschillende motors, zelfs haga zijn R1 is heel hard veranderd en kost 10keer zoveel dan ne R1 denk ik ;)

ik heb zo eens de prijzen gezien van de opbouw van een GP moto,
alleen de achterbrug liep al tegen de 7.000 euro |(
 
ik heb zo eens de prijzen gezien van de opbouw van een GP moto,
alleen de achterbrug liep al tegen de 7.000 euro |(


lekker :+

in motorwereld staat haga zijn R1 uitgelegd met wat allemaal veranderd is +ongeveer de prijs, boekje licht bij mijn vriendin ma als ik me goed herinner kwam er een 70.000euro aan opties bij kijken
ze kregen hun banden wel van de organisatoren maar het inschrijvingsgeld was dan weer nie normaal :p
 
nee sorry dafalgan zo wanhopig benk nog nie _O-
sorry :X


hoe moeilijk zijn die powerslide dingen eigenlijk?
met de fiets is da heel gemakkelijk ma is da snel geleerd of is da veel lastiger dan een fatsoenlijke KD?
 
nee sorry dafalgan zo wanhopig benk nog nie _O-
sorry :X


hoe moeilijk zijn die powerslide dingen eigenlijk?
met de fiets is da heel gemakkelijk ma is da snel geleerd of is da veel lastiger dan een fatsoenlijke KD?
Op boerebaantjes doe ik nie anders dan powerslides tot en met 4e versnelling nog })
Int begin is da wel ff verschieten maar als je het gewend word begin je het express te doen en da is leuk :Y

ER5 kun je maar moeilijk powerslides doen alleen in 1 en2 volgas op een gladde kaseiweg mss :+
 
ligt dan aan jou pc, de linken werken wel bij mij :Y


hehe, zou wel is kunnen, heb hier vier browsers die ik gebruik, meestal firefox... maareuh... gaat niet allemaal zoals het hoort bij geen enkel van de vier, internet explorer vind ik dan nog de slechtste... soit, luxe problemen ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan