Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol, zo'n reactie had ik kunnen verwachten eh, want had da voorbeeld beter nie gegeven, dan had ge zo niet gereageerd. als ge mij zou kennen zou ge beseffen hoe bescheiden ik in wezen wel niet ben (en its not me telling this, its people all around... n dit bevestigd dus NIET hoe gij mij ziet, k bedoel, als ge met zo weinig eigenwaarde als mezelf rondloopt zult ge verstaan dat dat voorbeeld zelfs maar te gebruiken mij hart al zeer doet, maar hey, als k het nie zeg dan kunt ge het ook nie weten uiteraard. doch... ga hier verder niet meer op ingaan, voor ik afgeschildert wordt als ene die zichzelf gewoon wil bewijzen in zijn goedheid, want, als mijn boeddhistische inborst het juist heeft is dat nu net niet nodig so there... there u have it ;)
ah en naast george orwell is er ook "Aldous Huxley" met "Brave new World" die blijkbaar nog dichter bij deze realiteit staat als "1984" ... misschien ook al gelezen? soit, is een boek van 1932 en... verbazingwekkend acuraat...
the matrix is er niets tegen, lol maar das dan weer een afkooksel van...

ah en efkes over het hoe je hier mensen soms durft beoordelen: u know what that means... n i'm not going to say it... good thing u know it all better... (oei, is weer verdoken ende freudiaans :p ) ma kom, was just a choke (woops, another one... chuckles, lol)

anyhow. op nen dag kom ik u eens tegen en na wat rubber te verbranden zullen we eens verbroederen bij een vredespijp, lol.





hey jongens zoude gullen nie beter efkes van het spul afblijven?????tis hier al behoorlijk zweverig aan het worden vind ik!!!!
 
2.0 bar om op straat te rijden????? da is nie goed!!!!zelfs met circuitbanden!!, op circuit steek je maar 2.0 maar dat is omdat je je banden extreem belast. Op de weg gebruik je mimimum 2.3/2.6. Al wat lager is komt je wegligging niet ten goede, zeker niet met koude band!

Nog geen problemen mee gehad hoor, en banden doen t goed.
power race van michelin
 
Als ik da doe rij k maar op 1,8 bar :Y

Wat voor banden liggen er bij u op?

Michelin geeft met Pilot Powers erop als banden als aanbevolen bandenspanning op de RSV Mille 2.3 bar vooraan en 2.5 bar achteraan. Blaas er een beetje lucht bij in en je gaat direct het verschil voelen als je aan het rijden bent.
 
The 180/55 and 190/55 Power Race & PR tires run 22 – 24 PSI. Do not run above or below this pressure! Power Race & PR fronts run 31-33 PSI

1 bar is 14,5 psi

24psi = 1,7bar naar boven afgerond
33psi = 2,3bar naar boven afgerond


Soit, blader ik geloof u wel, maar heb nog geen problemen ondervonden, of vreemde slijtage.

Andy t zelfde, en hij rijdt toch wat extremer dan is met die banden



Bron
Website Disabled



Heb al met Dunlop gereden, en met pirelli dragons, bij alletwee was de spanning hoger,
maar deze geven t beste gevoel
 
Laatst bewerkt:
The 180/55 and 190/55 Power Race & PR tires run 22 – 24 PSI. Do not run above or below this pressure! Power Race & PR fronts run 31-33 PSI

1 bar is 14,5 psi

24psi = 1,7bar naar boven afgerond
33psi = 2,3bar naar boven afgerond


Soit, blader ik geloof u wel, maar heb nog geen problemen ondervonden, of vreemde slijtage.

Andy t zelfde, en hij rijdt toch wat extremer dan is met die banden


Bron
Website Disabled



Heb al met Dunlop gereden, en met pirelli dragons, bij alletwee was de spanning hoger,
maar deze geven t beste gevoel



aangezien dit circuitbanden zijn , zijn dit ook waarden voor circuitrijden, vermoedelijk kom je bij gebruik op de weg dan niet aan de goede druk die deze banden moeten hebben, maar je goed bij voelen is het belangrijkste, en als dit met zo weinig druk is dan moet ge da zeker doen, als de producent deze waarden opgeeft dan zal dit ook wel binnen de veiligheidsmarges zitten zelfs met koud rubber.veel van deze dingen zit tussen de oren en dat is ook heel belangrijk.
 
aangezien dit circuitbanden zijn , zijn dit ook waarden voor circuitrijden, vermoedelijk kom je bij gebruik op de weg dan niet aan de goede druk die deze banden moeten hebben, maar je goed bij voelen is het belangrijkste, en als dit met zo weinig druk is dan moet ge da zeker doen, als de producent deze waarden opgeeft dan zal dit ook wel binnen de veiligheidsmarges zitten zelfs met koud rubber.veel van deze dingen zit tussen de oren en dat is ook heel belangrijk.


Heb je uwe puzzel eigenlijk afgekregen ?
 
Heb je uwe puzzel eigenlijk afgekregen ?

kmoet er de onderkuipen nog opzetten, het ruitje en de benzinetank, dus het zwaarste werk is al gedaan, bekabeling terug op juiste plaats leggen in kuip was moeilijkste werk, maar na enkele pogingen is alles weer mooi weggeborgen...
Ik denk da ik nu eerst benzinetank tot op reserve ga rijden dan moet ik niet teveel benzine meer uit de tank laten lopen, want dit is een prutswerkske vind ik!
 
@ rider of the storm: Over die wheelies, ik denk dat er idd met alles wel valt te wheeliën als je genoeg oefent en goed genoeg bent. Het probleem is alleen dat je bij de ene motor veel meer schade moet aanrichten om ze te doen dan bij andere moto's. Met de cbr 125 kan er idd gewheelied worden maar dan wordt er niet bijgezegd dat je eerst vanuit "bijna" stilstand je toerental op 11.000 :o moet brengen en dan lomp je koppeling laten schieten. Niet alleen je koppelingsplaten worden gefrituurd, maar ook je ketting die iedere keer een te grote schok krijgt waardoor die begint te rekken en andere onderdelen.

Het is hetzelfde met stoppies, iedere keer dat je terug neerkomt krijgt alles een schok en slijt overmatig.

Al die zaken wist je natuurlijk zelf al maar ik bedoel dus dat het bij de ene motor meer schade (slijtage) zal vergen dan bij een andere.

ff iets anders: Aan diegenen die met een leren pak rijden. Wat doen jullie daar onder aan, want ik begin het nu toch wel koud te krijgen op de moto (en textiel is not an option (anymore ;) )). Als ik ver rijd doe ik dus altijd m'n leren pak aan met daaronder een stuk of drie T-shirt's (een trui past er niet onder) maar zelfs dan is het nogal koud. Ik heb gezien dat ze van die thermo-kleding verkopen (van die hele fijne stof) maar dat is nogal duur (50€ voor zo'n hemdje :? ). Is er iemand die daar ervaring mee heeft met van die thermo-dinges en hoe goed werkt dat?

grtz
 
ja, het zal id oefenen en proberen zijn als ik het wil kunnen, maar ik ga niet meer oefenen of proberen, een reden is de slijtage, een ander reden is schrik om op mene zak te gaan, heb er nl geen geld meer voor om iets te herstellen als het kapot is...

maar gwn :] is plezierig genoeg 8-)
 
lol, zo'n reactie had ik kunnen verwachten eh, want had da voorbeeld beter nie gegeven, dan had ge zo niet gereageerd. als ge mij zou kennen zou ge beseffen hoe bescheiden ik in wezen wel niet ben (en its not me telling this, its people all around... n dit bevestigd dus NIET hoe gij mij ziet, k bedoel, als ge met zo weinig eigenwaarde als mezelf rondloopt zult ge verstaan dat dat voorbeeld zelfs maar te gebruiken mij hart al zeer doet, maar hey, als k het nie zeg dan kunt ge het ook nie weten uiteraard. doch... ga hier verder niet meer op ingaan, voor ik afgeschildert wordt als ene die zichzelf gewoon wil bewijzen in zijn goedheid, want, als mijn boeddhistische inborst het juist heeft is dat nu net niet nodig so there... there u have it ;)
ah en naast george orwell is er ook "Aldous Huxley" met "Brave new World" die blijkbaar nog dichter bij deze realiteit staat als "1984" ... misschien ook al gelezen? soit, is een boek van 1932 en... verbazingwekkend acuraat...
the matrix is er niets tegen, lol maar das dan weer een afkooksel van...Plato's allegorie van de grot ;)

ah en efkes over het hoe je hier mensen soms durft beoordelen: u know what that means... n i'm not going to say it... good thing u know it all better... (oei, is weer verdoken ende freudiaans :p ) ma kom, was just a choke (woops, another one... chuckles, lol)( :o ik snap hem)
anyhow. op nen dag kom ik u eens tegen en na wat rubber te verbranden zullen we eens verbroederen bij een vredespijp, lol.

Ge moet niet denken dat ik U zo zie, het is niet persoonlijk, zo zie ik de mensheid (mezelf inclusief), het zal wel aan mn opvoeding liggen :Y en het kan zijn dat ge ne goede mens zijt, ik ken u niet :P maar ik spreek dat vandat geld lenen ofzo zeker niet tegen, ik ben ook zo, of probeer toch zo te zijn, behulpzaam bedoel ik, maar da lukt niet altijd...

en idd, a brave new world, is ne goeien boek

en dan nu....

waar blijft die vredespijp? kheb er eel de namiddag nog geen gezien :+
 
Laatst bewerkt:
zoals ik zei, smaken verschillen en daar kan men niet over discussieren.
feit is, hij heeft een nieuwe motor gekocht waar hij zot van is, dus een dikke proficiat..
thx :)
@gloin dainese heeft een goed thermo pakje wel duur 110€ dacht ik
of in de as adventure hebben ze ook goed thermisch ondergoed (subzero dacht ik) werkt echt wel veel beter dan t-shirts hoor :Y
@evil kim die spanning is idd veel te laag voor de baan op circuit krijgen die banden ietsje veel meer warmte door ruw asfalt+veel gas geven hard remmen / sturen op de baan ga je nooit die temperatuur in die banden krijgen en rij je gwn met te weinig spanning rond wat alleen slecht is voor de handling+slijtage -O-
 
Laatst bewerkt:
ja, het zal id oefenen en proberen zijn als ik het wil kunnen, maar ik ga niet meer oefenen of proberen, een reden is de slijtage, een ander reden is schrik om op mene zak te gaan, heb er nl geen geld meer voor om iets te herstellen als het kapot is...

maar gwn :] is plezierig genoeg 8-)

Idem, zelfde reden :Y

Ik had laatst een middagje geoefend voor die wheelies en heb achteraf mogen m'n ketting vervangen (was al redelijk op z'n einde en door die wheelies in één middag erdoor :N )
 
mss zal ik me dan ook ooit eens zo'n husaberg of een husky ofzo aanschaffen :P
dan is het ook niet zo erg als ge is op uwe zak gaat (ofwel?)
 
Vandaag eindelijk mijn GPS kunnen testen *O*

De rit vertrok op linkeroever om zo richting Zwijndrecht, Haasdonk, St.Niklaas, Temse, Weert, Branst, Mariekerke, St.Amands, Opdorp, Lippelo, Puurs, Willebroek, Boom, Schelle, Hemiksem te gaan.
Op sommige momenten ging de rit gelijk met de Scheldelandroute (remember a warm day in April :9~ )
De route ging nog verder, maar omdat het duister begon te worden ik mijn donker vizier er had opstaan heb ik er maar de brui aan gegeven.

Wel een schoon gerief zo'n GPS, alleen wat verwarrend als de bochtjes elkaar wat kort opvolgen.
Dus als eerste kennismaking was dit zeker een geslaagde rit.
 
mss zal ik me dan ook ooit eens zo'n husaberg of een husky ofzo aanschaffen :P
dan is het ook niet zo erg als ge is op uwe zak gaat (ofwel?)
Die moto's kunnen heel zware klappen verdragen zonder veel schade te hebben en ik kan het weten heb het met vorige goed getest :+ en kenissen van me zijn ook al zwaar gecrashd met sm en je hoort toch HEEL erg weinig verhalen waar er veel schade is :Y
Als je je van krasjes niets aantrekt kun je eigenlijk zoveel op je muil gaan als je wilt op sm, is toch bijna nie kapot te krijgen :P (piloot wel) Alleen wel wat onderhoudsgevoeliger dan een baanmoto maar sommige mensen overdrijven daar ook in ;)
 
Laatst bewerkt:
@ rider of the storm: Over die wheelies, ik denk dat er idd met alles wel valt te wheeliën als je genoeg oefent en goed genoeg bent. Het probleem is alleen dat je bij de ene motor veel meer schade moet aanrichten om ze te doen dan bij andere moto's. Met de cbr 125 kan er idd gewheelied worden maar dan wordt er niet bijgezegd dat je eerst vanuit "bijna" stilstand je toerental op 11.000 :o moet brengen en dan lomp je koppeling laten schieten. Niet alleen je koppelingsplaten worden gefrituurd, maar ook je ketting die iedere keer een te grote schok krijgt waardoor die begint te rekken en andere onderdelen.

Het is hetzelfde met stoppies, iedere keer dat je terug neerkomt krijgt alles een schok en slijt overmatig.

Al die zaken wist je natuurlijk zelf al maar ik bedoel dus dat het bij de ene motor meer schade (slijtage) zal vergen dan bij een andere.

ff iets anders: Aan diegenen die met een leren pak rijden. Wat doen jullie daar onder aan, want ik begin het nu toch wel koud te krijgen op de moto (en textiel is not an option (anymore ;) )). Als ik ver rijd doe ik dus altijd m'n leren pak aan met daaronder een stuk of drie T-shirt's (een trui past er niet onder) maar zelfs dan is het nogal koud. Ik heb gezien dat ze van die thermo-kleding verkopen (van die hele fijne stof) maar dat is nogal duur (50€ voor zo'n hemdje :? ). Is er iemand die daar ervaring mee heeft met van die thermo-dinges en hoe goed werkt dat?

grtz


Over t laatst hebben ze in den aldi van die thermisch t-shirts verkocht, heb er enen gekocht, miss dat k ze morgen eens uitprobeer
 
Vandaag eindelijk mijn GPS kunnen testen *O*

De rit vertrok op linkeroever om zo richting Zwijndrecht, Haasdonk, St.Niklaas, Temse, Weert, Branst, Mariekerke, St.Amands, Opdorp, Lippelo, Puurs, Willebroek, Boom, Schelle, Hemiksem te gaan.
Op sommige momenten ging de rit gelijk met de Scheldelandroute (remember a warm day in April :9~ )
De route ging nog verder, maar omdat het duister begon te worden ik mijn donker vizier er had opstaan heb ik er maar de brui aan gegeven.

Wel een schoon gerief zo'n GPS, alleen wat verwarrend als de bochtjes elkaar wat kort opvolgen.
Dus als eerste kennismaking was dit zeker een geslaagde rit.


Heb je hem op 2D gezet ? dan valt da nog redelijk mee, heb eignelijk enkel echt problemen met van die afritten op afritten :Y
 
Heb je hem op 2D gezet ? dan valt da nog redelijk mee, heb eignelijk enkel echt problemen met van die afritten op afritten :Y

Ja stond op 2D. Het probleem is op korte stukjes dat je zowel het pijltje hebt dat je motor voorsteld, het pijltje waar je rijd en een pijltje waar je moet afslaan.
 
Die moto's kunnen heel zware klappen verdragen zonder veel schade te hebben en ik kan het weten heb het met vorige goed getest :+ en kenissen van me zijn ook al zwaar gecrashd met sm en je hoort toch HEEL erg weinig verhalen waar er veel schade is :Y
Als je je van krasjes niets aantrekt kun je eigenlijk zoveel op je muil gaan als je wilt op sm, is toch bijna nie kapot te krijgen :P (piloot wel) Alleen wel wat onderhoudsgevoeliger dan een baanmoto maar sommige mensen overdrijven daar ook in ;)


word elke dag verliefder op ne SM nu eerst nog een kleine schuld bij mijn pa weg werke dan die stomme belastinge betalen en dan sparen en hopen dak tegen de zomer of einde van de zomer terug wa leuk onder mn kont heb :+



oh ja mijn wraak is verkocht voor 500euro :? :r |( :Y :+ geen idee ma beter dan niks zeker :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan