Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken tingels 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff iets anders: Aan diegenen die met een leren pak rijden. Wat doen jullie daar onder aan, want ik begin het nu toch wel koud te krijgen op de moto (en textiel is not an option (anymore ;) )). Als ik ver rijd doe ik dus altijd m'n leren pak aan met daaronder een stuk of drie T-shirt's (een trui past er niet onder) maar zelfs dan is het nogal koud. Ik heb gezien dat ze van die thermo-kleding verkopen (van die hele fijne stof) maar dat is nogal duur (50€ voor zo'n hemdje :? ). Is er iemand die daar ervaring mee heeft met van die thermo-dinges en hoe goed werkt dat?

grtz

Evil kim zei het al, bij de Aldi heb je vanaf 14 november al thermisch ondergoed,
dit kost 9.95 (al weet ik niet of die compleet is, of los van elkaar) :?
Ik rij nu ook nog steeds in het leer, gewoon omdat ik nog geen deftige textieljas heb, en heb het niet koud,
maar ik ben eerlijk O-) en moet je vertellen dat ik thermo-ondergoed een coltrui en een gewone trui onder mijn jas heb.... en winterhandschoenen (die nog niet aangesloten zijn aan de accu)
Heb echt nog geen koud moment gehad :N ,
maar dat zal binnenkort wel veranderen -O-
 
Vandaag eindelijk mijn GPS kunnen testen *O*

De rit vertrok op linkeroever om zo richting Zwijndrecht, Haasdonk, St.Niklaas, Temse, Weert, Branst, Mariekerke, St.Amands, Opdorp, Lippelo, Puurs, Willebroek, Boom, Schelle, Hemiksem te gaan.
Op sommige momenten ging de rit gelijk met de Scheldelandroute (remember a warm day in April :9~ )
De route ging nog verder, maar omdat het duister begon te worden ik mijn donker vizier er had opstaan heb ik er maar de brui aan gegeven.

Wel een schoon gerief zo'n GPS, alleen wat verwarrend als de bochtjes elkaar wat kort opvolgen.
Dus als eerste kennismaking was dit zeker een geslaagde rit.

Tsss, en ni eens is langs geweest bij mij (int weekend zit ik in Bornem)...

Ik moet nog altijd die Scheldelandroute nog is deftig gaan rijden trouwens. Ik heb vande zomer is een poging gedaan maar doordat er overal werken waren begon het meer op een zoektocht te lijken. Waren dan ook nog een paar kermissen enzo aan de gang dusja. Volgende keer eerst da boekske is goe lezen ipv alleen op de bordjes af te gaan. Hoe was het met die veldbaantjes gesteld btw? Niet te veel vuiligheid op de baan?
 
Tsss, en ni eens is langs geweest bij mij (int weekend zit ik in Bornem)...

Ik moet nog altijd die Scheldelandroute nog is deftig gaan rijden trouwens. Ik heb vande zomer is een poging gedaan maar doordat er overal werken waren begon het meer op een zoektocht te lijken. Waren dan ook nog een paar kermissen enzo aan de gang dusja. Volgende keer eerst da boekske is goe lezen ipv alleen op de bordjes af te gaan. Hoe was het met die veldbaantjes gesteld btw? Niet te veel vuiligheid op de baan?

de staat van de kleine weggetjes viel wel mee, je moest alleen af en toe oppassen voor modderklodders.
 
nee sorry dafalgan zo wanhopig benk nog nie _O-
sorry :X


hoe moeilijk zijn die powerslide dingen eigenlijk?
met de fiets is da heel gemakkelijk ma is da snel geleerd of is da veel lastiger dan een fatsoenlijke KD?


het sliden is kan ook gevaarlijke ongelukken veroorzaken,
zie dit filmpje :X
 
Das niet zo moeilijk, net het omgekeerde van een route op de zumo te zetten.
(op heb je dat gedaan zoals op de site die k u had gestuurd ?)

tada *O*

testrit.jpg
 


hoeveel uur heb je eraan gespendeerd om dit in orde te krijgen :?

Straks vertrekken naar Poperinge om te karten *O*
We gaan daar met 8 man een grand-prix doen,

Briefing en verloting van de karts
15 min. training en chrono's
grand-prix start
45 min. race
trofeeën en schuimwijn voor de podiumplaatsen

ik denk dat 45 min. eigenlijk best wel lang is voor een beginner als ik,
maar ja.... als de eerste prijs nu koffie was geweest _O-

270pic1.jpg

270cc :9~
 
Laatst bewerkt:
niet zolang eigenlijk, blijkbaar is er toch niks zo slim als een mens :P

dat is nou het egoïstische van een mens.....
alle andere zoogdieren op de wereld waren er al miljoenen jaren eerder als de mens,
de mens komt.... en bekroond zich meteen tot de slimste ras op de wereld...
tja... ik ken geen één ander dier die zijn eigen biotoop aan het vernietigen is....
maar oké.. de mens is het slimste |(

en natuurlijk de mensen die zijn zumo kunnen installeren :Y :+
 
dat is nou het egoïstische van een mens.....
alle andere zoogdieren op de wereld waren er al miljoenen jaren eerder als de mens,
de mens komt.... en bekroond zich meteen tot de slimste ras op de wereld...
tja... ik ken geen één ander dier die zijn eigen biotoop aan het vernietigen is....
maar oké.. de mens is het slimste |(

en natuurlijk de mensen die zijn zumo kunnen installeren :Y :+


ruik ik daar enige diepgaandheid??? ;) 8-)

trouwens "god heeft ons gemaakt" dus moeten we wel de besten op aarde zijn... :}
 
hoeveel uur heb je eraan gespendeerd om dit in orde te krijgen :?

Straks vertrekken naar Poperinge om te karten *O*
We gaan daar met 8 man een grand-prix doen,

Briefing en verloting van de karts
15 min. training en chrono's
grand-prix start
45 min. race
trofeeën en schuimwijn voor de podiumplaatsen

ik denk dat 45 min. eigenlijk best wel lang is voor een beginner als ik,
maar ja.... als de eerste prijs nu koffie was geweest _O-

[afbeelding]
270cc :9~~


ist me deze karts da gelle gaat karten? das wel direct pretty impressionant (I guess, want heb zelf nog maar ne keer of vier in men leven gecart...)

ma soit, k weet enkel dat ik na een half uurke goe karten toch al hier en daar G-pijnen had, lol. dus zo een ureke zal wel slopend zijn in the end... alez slopend... lichamelijk vermoeiender als is ontspannend karten ;)
 
ist me deze karts da gelle gaat karten? das wel direct pretty impressionant (I guess, want heb zelf nog maar ne keer of vier in men leven gecart...)

ma soit, k weet enkel dat ik na een half uurke goe karten toch al hier en daar G-pijnen had, lol. dus zo een ureke zal wel slopend zijn in the end... alez slopend... lichamelijk vermoeiender als is ontspannend karten ;)

daarna moet ik weer een uur op de moto richting huis |(
 
das dan terug ontspanning :Y

voila mensen, hierbij meld ik me af voor vandaag....
misschien dat ik vanavond laat eens kom piepen,
maar nu ben ik naar Poperinge,
en daarna gaan we ergens eten (als ik al mijn ledematen nog heb),

:W
 
word elke dag verliefder op ne SM nu eerst nog een kleine schuld bij mijn pa weg werke dan die stomme belastinge betalen en dan sparen en hopen dak tegen de zomer of einde van de zomer terug wa leuk onder mn kont heb :+



oh ja mijn wraak is verkocht voor 500euro :? :r |( :Y :+ geen idee ma beter dan niks zeker :)

amai, da lijkt mij toch wel veel, als ik die foto zo terug bekijk...

en zeggen dat ik een r1 voor 500eurokes had kunnen kopen, damn, te laat '(
 
daarbij, God heeft de andere dieren ook wel gemaakt en de mens pas op de 6e dag... tis eraan te zien da Hij al rust nodig had :P Hij nam dan enkel zondag vrijaf, maar Zn werk van op zaterdag deed Hij toch maar 'half zn gat', en daarom is de weekend toen ingevoerd, en hebben wij zaterdag én zondag vrijaf *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan