FZR 1000 Genesis in de steigers

Meestal wordt de waarde van een fiets er niet echt veel beter van als je zelf gaat spuiten. :N Tenzij het origineel wordt met stickers enzo.
Trouwens mooi topic om te lezen, goed werk! :} :}
En het tempo is hoog, hij is snel weer in de benen, kan je weer lekker :]
Veel plezierige km's! :Y
 
nee idd, en ik heb nu ook teveel zin om gewoon te gaan rijden met het ding. :]
Als ik nu weer ga slopen dan staat ie weer stil. -O-
 
Nou.... echt achterlopen doet hij niet want ik ben vandaag begonnen om de motor opnieuw te demonteren om te gaan spuiten.
Foto's zal ik hier posten.
 
Zo, nu effe een verslagje over het laatste grote project aan deze motor.

Jasje uit...

full
 
Spulletjes voorbewerken en in de filler spuiten...

full


Ondertussen de kleurcode zien te bemachtigen van het beroemde Yamaha blauw.
Viel niet mee.. |( maar toch gelukt! *O*
 
Dan lak mengen en spuiten, hiervan gaan foto's omdat ik de camera niet aan het stof en de nevel wilde blootstellen.
 
Laatst bewerkt:
Originele stickertjes en embleempjes bemachtigd..
Nieuwe aftermarket spiegeltjes gekocht...
En....... de uitlaatdemper 25cm ingekort.. WoW *O* HARD 8-)



full
 
Schuur schuur... sleutel sleutel schroef schroef , zweet , vloek,
Lach bid huil vecht.... lalala bewonder!!!




full
 
full


Zo... voorlopig weer effe genoeg geknutseld.. nu maar weer een tijdje rijden. :]
 
[afbeelding]

Zo... voorlopig weer effe genoeg geknutseld.. nu maar weer een tijdje rijden. :]

Wat leuk om dit topic te vinden! *O*

Ik ben sinds 2009 in bezit van deze motor en heb er al heel wat plezier mee beleefd! :]
Motor heeft nog bijna dezelfde looks als hoe ik hem gekocht heb, mooi werk geleverd! :t

Zelf alleen spiegels veranderd en andere knipperlichten gemonteerd want die originele waren echt te groot :P

Motorisch heeft hij het ook goed gehouden, op wat olie/filters verversen en nieuwe koppelingsplaten na eigenlijk niks aan hoeven doen.
Binnenkort toch de klepspeling eens nameten, want heb het idee dat deze ondertussen wel aan een stelbeurtje toe zijn.
Carbs heb ik nog wel een keertje schoongemaakt en laatst ook gesynct.

Vandaag gewassen en accu eruit gehaald, want hij is klaar voor dit jaar. Volgend jaar na februari mag hij weer aan de slag (oldtimerregeling)

Paar foto's die ik deze zomer genomen heb:

beha1d.jpg


3090ink.jpg


m7yik6.jpg


dqjbx3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo'n oer FZR,ik heb ook een tijdje met zo,n model gereden,en 2 exup modellen gehad,maar vond de oer FZR het lekkerste rijden,lekker veel bottom power. :Y :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan