Honda GL500D silverwing uit 1983-01-01

Zealot

MF veteraan
7 feb 2003
6.601
16
Harderwijk
Hallo mede MF'ers,

ik bied mijn honda GL500D te koop aan.
beestje komt uit 1983 (en is dus januari wegenbelastingsvrij!)
heeft maar 65.000km gelopen, en verkeert nog in hele goede staat voor een 24-jarige!

er zit een krauser kofferset bij (K2) en de motor is momenteel "naked" -vondt ik mooier maar er zit nog een orginele silverwing interstate kuip bij in de kleur zwart net als de motor zelf. de motor heeft stalen remleidingen voor, en de zadels zijn pas opnieuw bekleed. ook heeft hij een (kleine)beurt gehad(olie/filter/luchtfilter/boegies/smeren)
banden zijn nog in orde!

dan maar een foto (naked)
icoongl500ve8.jpg

foto 2 met interstate kuip
gl500interstate1bs6.jpg


cardan-aangedreven, onderhoudsarm, robuuste leuke toermotor.
ook voor de beginner (motor heeft 50 pk en is vergevingsgezind)

vor de prijs: doe me een goed bod dus TEAB
waarom doe ik hem weg??? ik verkoop hem omdat ik een klein nx250'je heb gekocht en 2 motoren vindt ik teveel..........

intresse>? reageren of mailen(zie mail!)
 
Laatst bewerkt:
de motor gaat TEAB
soortgelijke motorfietsen(soms minder mooi) staan al te koop voor 1250 euro!!!

ik verkoop de motor omdat ik er een andere heb gekocht en 2 motoren vindt ik één te veel!
 
Laatst bewerkt:
geen idee, het is niet echt de "motortijd" meer. netjes is die wel ja!

ze staat hier in de schuur, netjes warm en droog. kost niet meer dan 40 euro in het jaar aan verzekering. motor hoeft niet weg mag wel.

mischien iemand die nu nog wel wil rijden, of alvast een mooie en goedkope motor wil hebben voor volgend seizoen?

laat maar weten
 
van ruilen komt huilen zeggen ze, maar inruil is altijd te bespreken!?(dike 1 pitter ofzo>?)

liefste verkoop ik hem in een keer compleet TEAB
de onderdelen zoals ontsteking wielen en andere dingen die ik nog heb liggen doe ik er ook bij (heb ik als reserve op mijn schuurtje liggen, maar er gaat niets stuk!)

als je intresse hebt of een inruiler, of meer info wilt, mail mij dan even zie profiel!

*O*
 
Laatst bewerkt:
al 2 geintresseerden, en dat wel buiten het seizoen.
ik wil een goede prijs voor de motor

in een "motorwinkel" vragen ze zeker 1750 euro(in t rij-seizoen)

dit doe ik enkel omdat ik een maand terug een ander motortje heb gekocht.
2 vind ik teveel, maar ik begin er al aardig aan te wennen ;) hhaahaa
 
Laatst bewerkt:
dat mag.

maar heren:

eigenlijk wie het eerst haalt of (aan)betaald heeft hem.
ik kan niet gaan reseveren.

dus als je echte intresse hebt, kom je kijken(in het echt is die veel mooier)
en als het wat voor je is overnemen!?

ik heb aan mijn NX'je genoeg.
 
binnenkort een kijker..........heb liever een koper, maar een kijker kan altijd een koper worden.

ik reseveer niet dus mocht je intresse hebben, maak een afspraak(ALS je ECHT serieuse intresse hebt!)
 
ja, ik heb niets meer van de genoemde kijker gehoord, had intresse, wou een afspraak maken, moest nog even in de agenda kijken.......en niets! niets meer gehoord.

dus nog steeds te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan