Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De dood ? Het gaat veel verder dan dit... bewust doorrijden na een ongeval....
Hoewel ik het niet uitsluit dat hij echt niets heeft gemerkt ( teveel uren op de tachograaf.... slaperig... niks merken.... )

hij is gewoon bang om opgepakt te worden, dus rijd hij maar door :(
geweldige oplossing :N k****zak
 
Auto kwijtraken is geen probleem, in Amsterdam parkeren met de sleuteltjes erin en die nieuwe kopen dan maar :Y
 
Auto kwijtraken is geen probleem, in Amsterdam parkeren met de sleuteltjes erin en die nieuwe kopen dan maar :Y
:N dat is niet intressant joh, ze moeten toch op zijn minst de uitdaging hebben om hem te kraken en mee te nemen zonder dat iemand het door heeft. Je begrijpt weer helemaal niets van de sport |(
 
Of net als Mariecke een politiesleutelhanger aan je sleutelbos laten hangen _O-
Of grote stickers met "Lok auto" erop... aan de andere kant... zou het ze echt tegen houden.
 
:N dat is niet intressant joh, ze moeten toch op zijn minst de uitdaging hebben om hem te kraken en mee te nemen zonder dat iemand het door heeft. Je begrijpt weer helemaal niets van de sport |(

ja maar ik vind frauderen makkelijker dan dat tuig echt te laten werken... straks vinden ze hem terug gemolesteerd..dit is voor 3 partijen makkelijker....(moet ook alles uitleggen haha)
 
ja maar ik vind frauderen makkelijker dan dat tuig echt te laten werken... straks vinden ze hem terug gemolesteerd..dit is voor 3 partijen makkelijker....(moet ook alles uitleggen haha)
:o zijn jullie nu een politieagente tot het criminele pad aan het verleiden, foei B|
jullie zouden jullie moeten je schamen,
:N tututut die jeugd van tegenwoordig, geen enkel ontzag meer voor het gezag :N

:) :+
 
:o zijn jullie nu een politieagente tot het criminele pad aan het verleiden, foei B|
jullie zouden jullie moeten je schamen,
:N tututut die jeugd van tegenwoordig, geen enkel ontzag meer voor het gezag :N

:) :+

zeikerd.... zeg toch niet dat zij dat moet doen?? B| _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan