Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o zijn jullie nu een politieagente tot het criminele pad aan het verleiden, foei B|
jullie zouden jullie moeten je schamen,
:N tututut die jeugd van tegenwoordig, geen enkel ontzag meer voor het gezag :N

:) :+

Ik weet niet wat jij aan het insinueren bent, maar ik weiger deze aantijgingen te accepteren als iets anders dan een toespeling op mijn eigen persoon ( voor de oplettende kijker: Ja ik gebruik 3 keer hetzelfde woord in deze zin _O- ).

Schande dat je je hier zo probeert te profileren!
 
Dure auto's vind ik zonde. Daarom alweer 11 jaar lease auto's :Y
Krijg ik niet van mijn baas B|

Hij vindt het onzinnig om een leaseauto te geven terwijl ik ook gebruik kan maken van de limosine met privéchauffeur van het bedrijf die me van en naar huis brengt :X
Echt belachelijk |(

:)
 
Ik weet niet wat jij aan het insinueren bent, maar ik weiger deze aantijgingen te accepteren als iets anders dan een toespeling op mijn eigen persoon ( voor de oplettende kijker: Ja ik gebruik 3 keer hetzelfde woord in deze zin _O- ).

Schande dat je je hier zo probeert te profileren!

kan je geen nederlands praten?
al die moeilijke woorden... :?
 
kan je geen nederlands praten?
al die moeilijke woorden... :?
_O-

ik zat het ook al voor de derde keer te lezen maar begrijp nog niet hoe hij het bedoelt _O-
maar nou is het bij mij niet de woorden die ik niet begrijp maar de vage zinsopbouw die alles en daarbij ook gelijk niets zegt.
Typisch voorbeeldje weer van een politiek praatje, hoop blabla en zonder inhoudt.
 
Laatst bewerkt:
Wat heb jij in hemelsnaam in je signature ?
Een reflectieve profilering of een contact advertentie ?


Staat er alweer een tijdje voor de oplettende lezers.

Dat was een tekst die stond op een IT-doorpas uit 1993 die ik laatst tegen kwam.

Vond het weer eens wat anders :9
 
jij bent wel lekker bezig met je beschaafde taaltje he? -O-
joh niets van aantrekken ;)

hij heeft het woordenboek naast zich liggen en zoekt er elke keer de duurder klinkende woorden uit. Lijkt heel wat :Y

Alleen maak ik liever gebruik van normaal nederlands zodat iedereen me begrijpt :)
 
Staat er alweer een tijdje voor de oplettende lezers.

Dat was een tekst die stond op een IT-doorpas uit 1993 die ik laatst tegen kwam.

Vond het weer eens wat anders :9

Eeh.....
Gay-minded ? Is dat een IT grap over een cross-cable ? :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan