Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
joh niets van aantrekken ;)

hij heeft het woordenboek naast zich liggen en zoekt er elke keer de duurder klinkende woorden uit. Lijkt heel wat :Y

Alleen maak ik liever gebruik van normaal nederlands zodat iedereen me begrijpt :)

En dan in normaal nederlands begrijpen sommige mij nog niet eens.... :+ :Y
 
Uhm, koop er nog eerder een Duc bij. :Y
nah jah -O- vind ik weer flauw hoor, eerst zeggen dat je hem zo graag wilde hebben en dan terugkrabbelen. Help dat meisje nou ff van dat polootje af, mag je hem daarna ook wel aan mij geven hoor :Y denk dat mijn dochter of zoon hem wel leuk vind, eigen autootje :Y kan hem alleen zelf niet veroorloven :) Maar dan heb je heel veel mensen gelukkig gemaakt dus voel jij je ook weer *D
als je toch genoeg geld hebt om nog een duc te kopen kan je dat beetje vast wel missen O-)
 
joh niets van aantrekken ;)

hij heeft het woordenboek naast zich liggen en zoekt er elke keer de duurder klinkende woorden uit. Lijkt heel wat :Y

Alleen maak ik liever gebruik van normaal nederlands zodat iedereen me begrijpt :)

Dat jij een woordenboek nodig hebt om wat intelligenter over te komen zegt over mij dat.... ? ;)
En je excuus voor het niet kennen van een geadvanceerdere grammatica is leuk verzonnen ;)
 
Laatst bewerkt:
ow dacht meer aan minister in opleiding...die zeggen ook veel maar inhoud nul... _O-

:Y
Dat is ook de hele essentie van het succesvol zijn binnen het bedrijfsleven.
Het idee geven dat je meer van een onderwerp weet dan de gene met wie je in discussie bent ;)
 
De IT heeft niets met I(c)T te maken.

De IT was een trendy decadente Disco in Amsterdam, net als de Roxy.

Oh op die fiets..... ik dacht dat het iets met jou werk te maken had ( ja ik weet wat de IT is ;) Extravagante club :Y ).
 
Laatst bewerkt:
nah jah -O- vind ik weer flauw hoor, eerst zeggen dat je hem zo graag wilde hebben en dan terugkrabbelen. Help dat meisje nou ff van dat polootje af, mag je hem daarna ook wel aan mij geven hoor :Y denk dat mijn dochter of zoon hem wel leuk vind, eigen autootje :Y kan hem alleen zelf niet veroorloven :) Maar dan heb je heel veel mensen gelukkig gemaakt dus voel jij je ook weer *D
als je toch genoeg geld hebt om nog een duc te kopen kan je dat beetje vast wel missen O-)


Ben Sinterklaas niet. Heb de laatste 2 jaar al 30k verdonderd aan...... ach laat maar.
 
Ben Sinterklaas niet. Heb de laatste 2 jaar al 30k verdonderd aan...... ach laat maar.

Trouwens... over Sinterklaas gesproken... morgen he... heb toch wel het hele jaar er naar uit gekeken O-)
Denk dat Mariecke en Daatz morgen moeten werken ? :)
 
Dat jij een woordenboek nodig hebt om wat intelligenter naar voren te komen zegt over mij dat.... ? ;)
En je excuus voor het niet kennen van een geadvanceerdere grammatica is leuk verzonnen ;)
Voor die woorden die jij gebruikt heb ik geen woordenboek nodig. Ik heb alleen al te vaak te maken gehad met blaaskaakjes die zich intelligenter proberen voor te doen door dure woorden te gebruiken maar als het op werken aan komt blijkt het alleen maar aangeleerde woorden te zijn en weten ze zelf niet eens meer de betekenis.
Daarbij kun je zinnen vol met dure woorden proppen maar als niemand snapt waar je het over hebt, bereik je dus ook niemand, kan je beter begrijpelijk nederlands spreken.
 
Ben Sinterklaas niet. Heb de laatste 2 jaar al 30k verdonderd aan...... ach laat maar.
ja laat maar, dat zijn de minder leuke dingen van het leven hè ;)

nee dat klopt, dat weet ik, dat is Pino *D

Die versprak zich laatst en zei dat hij Sinterklaas is,
dus heb gelijk een heel verlanglijstje bij hem neer gedropt :)
 
Voor die woorden die jij gebruikt heb ik geen woordenboek nodig. Ik heb alleen al te vaak te maken gehad met blaaskaakjes die zich intelligenter proberen voor te doen door dure woorden te gebruiken maar als het op werken aan komt blijkt het alleen maar aangeleerde woorden te zijn en weten ze zelf niet eens meer de betekenis.
Daarbij kun je zinnen vol met dure woorden proppen maar als niemand snapt waar je het over hebt, bereik je dus ook niemand, kan je beter begrijpelijk nederlands spreken.

Mischien praat ik wel doelgroep gericht.... :+
En werken ? Ja daahaaag, daarvoor neem ik jou straks in dienst ;)
 
Mischien praat ik wel doelgroep gericht.... :+
En werken ? Ja daahaaag, daarvoor neem ik jou straks in dienst ;)
Ah... tegen gasten die net als jij niet weten waar ze over praten dus maar een zooitje dure woorden in hun zinnen gooien in de hoop dat niemand door heeft dat ze daadwerkelijk alleen maar wat blaten :)
zeg dat dan van te voren B| dan kan ik jouw post direct overslaan. Denk nu steeds dat je misschien ook nog wat zinnigs te zeggen hebt |(

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan