Gooische bende numero 15!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah... tegen gasten die net als jij niet weten waar ze over praten dus maar een zooitje dure woorden in hun zinnen gooien in de hoop dat niemand door heeft dat ze daadwerkelijk alleen maar wat blaten :)
zeg dat dan van te voren B| dan kan ik jouw post direct overslaan. Denk nu steeds dat je misschien ook nog wat zinnigs te zeggen hebt |(

:+

Heb ik ook.... doorgaans gebruik ik die dure woorden ook niet ( hoewel ik ze vaktechnisch wel vaak hoor en ik ze daarom dien te begrijpen ).
Maar liep gewoon wat te stangen, bedankt voor het happen... mijn goudvissen kunnen er nog lering uit trekken ;)
Overigens hadden mijn zinnen wel inhoud ;)
 
Laatst bewerkt:
in Amsterdam noord
Ah ok. Ukkie loopt morgen mee met de intocht in Amstelveen.
De Radboud scoutinggroep loopt ieder jaar mee in de intocht en regelt deels bepaalde dingen zoals de kindertjes die op bezoek mogen bij de Sinterklaas netjes in bedwang te houden
 
Heb ik ook.... doorgaans gebruik ik die dure woorden ook niet ( hoewel ik ze vaktechnisch wel vaak hoor en ik ze daarom dien te begrijpen ).
Maar liep gewoon wat te stangen, bedankt voor het happen... mijn goudvissen kunnen er nog lering uit trekken ;)
Overigens hadden mijn zinnen wel inhoud ;)
anders niemand hapt, dan is er toch geen bal aan :+

en nu hap jij :P

alleen je eerste zin waarop ook Daatz reageerde, vat ik echt ff niet.
of je moet bedoelen dat je alleen zelf zo slecht bent om dat soort snode plannen te bedenken? :+
 
anders niemand hapt, dan is er toch geen bal aan :+

en nu hap jij :P

alleen je eerste zin waarop ook Daatz reageerde, vat ik echt ff niet.
of je moet bedoelen dat je alleen zelf zo slecht bent om dat soort snode plannen te bedenken? :+

Over welke zin heb je het nu ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan