geen vrijwaringsbewijs en nu boete voor niet verzekerd

Ik vrees dat je de klos bent, aangezien de motor officieel gezien nog op jouw naam staat.

Als ik mn motor verkoop gaan beide partijen naar het postkantoor om daar de boel over te schrijven.
 
ik zat in het zelfde schuitje, maar m,n boete is teruggedraait naar 200 pleuro.
maar betalen moet je ,WANT je hebt een MISDRIJF gepleegd.
 
Baksteen legt uit :

ik twijfel of ik deze moet uitleggen..... :X


De :^ smiley geeft op internet gewoon aan dat je het met de bovenstaande poster eens bent, het "stupid" heeft niets met de persoon te maken.

Ben ik toch een beetje stupid.
Sorry heb ik e.e.a. altijd verkeerd geinterpreteerd.

Thanks voor de uitleg. :o
 
Ja, ik had een reactie met een mogelijke oplossing om alsnog een vrijwaringsbewijs te krijgen, maar ik las later dat hij deze al had.

Vandaar dat ik mijn reactie even heb weggepoetst. Hij sloeg hierdoor als een tang op een varken.
 
Gewoon op postkantoor laten overschrijven, dan is er niets aan de hand.
Je kan altijd een vrijwaringsbewijs laten zien, om aan te tonen dat jij niet meer de eigenaar bent.
Als de overschrijving bij postkantoor heeft plaatsgevonden, weet de belastingdienst dat en de RDW.
Dus waar het dan misgegaan is ??????
 
Gewoon op postkantoor laten overschrijven, dan is er niets aan de hand.
Je kan altijd een vrijwaringsbewijs laten zien, om aan te tonen dat jij niet meer de eigenaar bent.
Als de overschrijving bij postkantoor heeft plaatsgevonden, weet de belastingdienst dat en de RDW.
Dus waar het dan misgegaan is ??????
Iemand die niet in NL woont kan een motor niet overschrijven op het postkantoor.
 
Dag Oma......

Heeft iemand ervaring met die bureautjes die voor jou bezwaar aantekenen tegen deze boetes?
Ik heb namelijk 2 keer deze boete van nu 409 Euro mogen ontvangen (oud mailadres bij "Mijn Overheid").
 
Dag Oma......

Heeft iemand ervaring met die bureautjes die voor jou bezwaar aantekenen tegen deze boetes?
Ik heb namelijk 2 keer deze boete van nu 409 Euro mogen ontvangen (oud mailadres bij "Mijn Overheid").

Ik zou eerst met JCIB contact zoeken, of het überhaupt wel klopt!
Toevallig kreeg familie van mij een zeer goede fake mail hierover, dit weekend...
 
Ik zou eerst met JCIB contact zoeken, of het überhaupt wel klopt!
Toevallig kreeg familie van mij een zeer goede fake mail hierover, dit weekend...

Als je een contact zoekt met het JCIB kun je er zeker van zijn dat die 2x 409 naar een nigeriaan gaat :t

Vraag me overigens af of bezwaar maken zin heeft als je geen vrijwaring hebt of niks kunt regelen met de verzekering.
 
Heb een keer bezwaar gemaakt, moest ik bij de rechter verschijnen en verklaren.
Was een brommer, ik kende de brommer niet, is ook nooit van mij geweest, heeft een jaar of 8 "op mijn naam gestaan" zonder het te weten, altijd verzekerd geweest, toen ineens een boete, niet verzekerd.
CJIB gevraag bij wie hij altijd verzekerd is geweest, nooit antwoord (zelf kun je dat niet uitzoeken)
Rechter heeft me gelijk gegeven en boete vernietigd, jaren lang blijkbaar op mijn naam en verzekerd, maar niet door mij of mijn huisgenoten en dan niet meer, niet mij te verwijten, ben er nooit achter gekomen hoe hij op mijn naam heeft kunnen staan.

Zijn de kentekens bij jouw wel bekend als (voormalig) van jouw?
Zou idd eerst informeren of ze echt zijn, cjib stuurt nog steeds per post
 
Pffff.. ik hoop dat je ook gezoend hebt, want je bent iig stevig genaaid :Y

Beetje naïef wel.. zonder vrijwaringsbewijs van het postkantoor is dat ding gewoon nog van jou.... wees maar blij dat ze hem niet gebruikt hebben voor een overvalletje ofzo.. dan heb je nog veel meer ellende.

aangezien het goede antwoord op de topicvraag toch al (meerdere malen) gegeven is.

je bent schuldig aan een overval als jouw voertuig gestolen word en de overval gepleegd word voordat je de politie belt dat je voertuig gestolen is ?

in dat geval mag hij wel blij zijn dat er geen moord mee gepleegd is.

of iemand ermee zwanger is gemaakt, kost het je ook nog alimentatie...

denk je ook niet dat dat niet helemaal klopt ?

full
 
Jij reageert serieus op een post uit 2007 ??

(of vond je het gewoon jammer dat je toen niet gereageerd hebt)
 
Nou inderdaad nou zie ik het ook :P

welke smoes moet ik nu eens aanhalen.. ' Goh daar let ik anders altijd zo goed op .. '

Altijd die frank weer he, met zn oude topics opgraven, net Bosso...

Dag Oma......

Heeft iemand ervaring met die bureautjes die voor jou bezwaar aantekenen tegen deze boetes?
Ik heb namelijk 2 keer deze boete van nu 409 Euro mogen ontvangen (oud mailadres bij "Mijn Overheid").
 
Ik zou eerst met JCIB contact zoeken, of het überhaupt wel klopt!
Toevallig kreeg familie van mij een zeer goede fake mail hierover, dit weekend...
Ja, het klopt.
Deze kentekens waren inderdaad onverzekerd. Mijn fout.

Maar goed, niemand heeft dus ervaring met die bureautjes die gratis voor je bezwaar aantekenen?
Ze worden zelfs betaald door het CJIB indien het bezwaar wordt toegewezen.
 
Nou inderdaad nou zie ik het ook :P

welke smoes moet ik nu eens aanhalen.. ' Goh daar let ik anders altijd zo goed op .. '

Altijd die frank weer he, met zn oude topics opgraven, net Bosso...
Ik wilde geen nieuw topic openen over iets wat al aangekaart was.....
Wel een beetje opletten hoor Sander...... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan