Zutphen Part Nine..

Status
Niet open voor verdere reacties.

el-nino

MF veteraan
7 sep 2005
7.684
1
0575
Welkom op MF Zutphen :W

Waar zijn we te vinden?

Tegenwoordig word meestal afgesproken bij tankstation Amigo (Ja, die met dat blauwe logo...) ipv op het TT-circuit van Zutphen. Dit is te vinden door vanuit Zutphen de Den Elterweg te blijven volgen na de rotondes richting Baak/Toldijk. Je ziet dan eerst links de Tango, en heel iets verder ligt rechts de Amigo. Hier is voldoende ruimte om de bike veilig te parkeren en er is caffeine, nicotine en zelfs benzine verkrijgbaar voor de liefhebbers.

wat gebeurt er hier zoal?
We maken door de week s'avonds of in het weekend regelmatig tochtjen in de omgeving. Maar ook langere tochten in de rest van nederland zijn we voor te porren. In 2006 zijn we oa. met een groepje rond het IJsselmeer gereden. Afgelopen seizoen (2007) hebben we het ietsje verder gezocht en
zijn we een lang weekend naar de Franse Vogezen geweest en als we om wat voor reden niet met de bike op pad zijn, gaat het in ieder geval om de gezelligheid en
word er nog wel eens ergens een horeca gelegenheid bezocht.

IMG_0019.jpg

100_4462.jpg

100_4457.jpg

100_4456.jpg

IMG_0078.jpg

IMG_0070.jpg

100_4638.jpg

vogezen2007104.jpg


Tot slot wil ik opmerken dat ook nieuwe gezichten welkom zijn. Mocht je bv net je rijbewijs gehaald hebben, of al lang rijden maar nu deze site pas tegenkomen, laat gerust wat van je horen! Altijd leuk als je eens wat nieuwe tour-routes zoekt, technische tips, of gewoon mensen met dezelfde hobby. Tijdens de tochten passen wij ons altijd aan de langzaamste in de groep aan, dus ook al heb je net je rijbewijs, je zal toch mee kunnen komen.

Zie ook de vorige delen.
deel 1 2004
deel 2 2005
deel 3 2006
deel 4 2006
deel 5 2006
deel 6 2006/7
deel 7 2007
Deel 8 2007
 
Laatst bewerkt:
hier vast het nieuwe deeltje. ik zal hem hier en dsaar nog ff wat aanpassen.

GroteFotoIL4Q88WW.jpg


DSC01421.jpg
 
Laatst bewerkt:
en weer een nieuw deeltje *O* *O*

het modje doet erg lang opzich wachten met het op slot gooien van het oude deeltje, dus deze zelf maar opgezocht :+




ben vanaaf lekker bezig geweest :Y
DSCF1802.jpg

DSCF1803.jpg


en morgen ga ik beginnen met het blok loswerken :Y

zou er eerst een prox zuiger inplanten, maar die was niet meer leverbaar voor de xr, of je moest er een stuk of 10 afnemen |( |(
maar nu komt er een gesmede wiseco overmaat zuigerkit in *D *D
dus de cylinder ook ff iets laten uitboren, maar dat komt wel als de zuiger in bezit is :Y
 
zou er eerst een prox zuiger inplanten, maar die was niet meer leverbaar voor de xr, of je moest er een stuk of 10 afnemen |( |(
maar nu komt er een gesmede wiseco overmaat zuigerkit in *D *D
dus de cylinder ook ff iets laten uitboren, maar dat komt wel als de zuiger in bezit is :Y

600cc van maken :Y :P
 
en weer een nieuw deeltje *O* *O*

het modje doet erg lang opzich wachten met het op slot gooien van het oude deeltje, dus deze zelf maar opgezocht :+




ben vanaaf lekker bezig geweest :Y
[afbeelding]
[afbeelding]

en morgen ga ik beginnen met het blok loswerken :Y

zou er eerst een prox zuiger inplanten, maar die was niet meer leverbaar voor de xr, of je moest er een stuk of 10 afnemen |( |(
maar nu komt er een gesmede wiseco overmaat zuigerkit in *D *D
dus de cylinder ook ff iets laten uitboren, maar dat komt wel als de zuiger in bezit is :Y
Nix mis met een 10-cylinder XR toch? _O-
 
heejj...1 post verder kijken dan je neus lang is he ;)
Heb geen lange neus, zit lastig in de butsmuts :P

[me="bp_jeannot"]vindt dat er in de openingspost meer mensen op de foto staan als hij de afgelopen tijd in het vorige deeltje is tegen gekomen maar het is ineens weer drukker hier :)[/me]
 
Laatst bewerkt:
en weer een nieuw deeltje *O* *O*

het modje doet erg lang opzich wachten met het op slot gooien van het oude deeltje, dus deze zelf maar opgezocht :+




ben vanaaf lekker bezig geweest :Y
[afbeelding]
[afbeelding]

en morgen ga ik beginnen met het blok loswerken :Y

zou er eerst een prox zuiger inplanten, maar die was niet meer leverbaar voor de xr, of je moest er een stuk of 10 afnemen |( |(
maar nu komt er een gesmede wiseco overmaat zuigerkit in *D *D
dus de cylinder ook ff iets laten uitboren, maar dat komt wel als de zuiger in bezit is :Y

Volgens mij heb jij vanavond gewoon op de bank gehangen en zijn
dat foto's van vorig jaar :o





















:+
 
Heb geen lange neus, zit lastig in de butsmuts :P

[me="bp_jeannot"]vindt dat er in de openingspost meer mensen op de foto staan als hij de afgelopen tijd in het vorige deeltje is tegen gekomen maar het is ineens weer drukker hier :)[/me]

Werd ook wel weer tijd :Y
 
hogedruk gaat sneller ;)

en de carbs laat ik lekker in elkaar zitten, en die neem ik vd week ff mee naar mn werk, en laat ze ultrasoon reinigen :9
scheelt een hoop palletjes, pieletjes en troepjes erin los te halen _O-

nee hoor, ben niet lui ingesteld :+
Hogedruk cola, dat zal effectief zijn... :P





:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan