Newbies touren naar het jawoord

JohnK6

MF veteraan
24 apr 2002
5.705
7
zwolle
Dames, en uiteraard heren :P

Hierbij mag ik u uitnodigen voor het eerste echte koppel welke uit de beroemde M-F newbietour gekomen is.


Ik heb het genoegen om jullie voor te stellen aan het huwelijk van de newbierijders:

Fully en Motorlies welke elkaar het jawoord gaan geven in het jaar 2008.

IMG_5475.jpg


event.png





Ja inderdaad weer 2 mensen welke de liefde via M-F gevonden heeft, en hun geluk met iedereen wil delen.


Nu is het natuurlijk prachtig als zij hierbij begeleid zouden worden door een hele stoet motorrijders richting het stadshuis, en daarvoor zoeken ze een boel motorrijders,dus geef je op zou ik zeggen *O*

Waar gaat dit allemaal plaatsvinden denk je dan ?

De plechtigheid gaat plaatsvinden in het stadshuis in Zwolle.

wanneer denk je dan *D

15 mei 2008 gaat het gebeuren

en de rest van de gegevens:

13:30u aanwezig bij De Agnietenberg in Zwolle:
De Agnietenberg
Haersterveerweg 23-27
8034 PJ Zwolle
routebeschrijving

Geen paniek, ze weten dat jullie komen :P . Koffie en versnaperingen staan klaar :Y

rond 14:45u vertrek richting de trouwzaal
Grote Kerkplein 15 te Zwolle.

Route hier naar toe is nog niet exact bekend. Rij maar achter de trouwauto aan :') Of volg de motorrijder met de gele sluier })

Daarna vindt rond 15:30 de huwelijksexecutievoltrekking plaats.

De rest van de dag zal in besloten kring gevierd worden. Er volgt echter nog wel een dingetje voor de aanwezige motorrijders die hieraan behoefte hebben :+. Dit zal plaatsvinden op de zondag na het huwelijk, bij ons thuis in Ermelo. En ja, jullie kunnen eerst naar de MegaMeeting. Gaan wij ook naar toe namelijk ;)



De begeleiders:

-bouwvakkertje
-Liessy
-Chazerboz
-Drey
-Aardbei
-It's just me
-Hans_V
-@nne
-Motorgek
-Ster
-kleintje_b
-DJ Alex
-DrsRob
-Ted
-Dropske
-Sway
-Rambabbel
-TDMuts + Bertuzzz
-Yeti85
-blub blub
-#Haywire#\
-gjvh
-_fanatic
-dreamer23
-bierelier
-ksborg
-Bikermouse
-zZlaapkopZz
-48th
-mustang302cui

Op verzoek ook boveningezet :

Hoi allemaal

Ik heb een verzoekje

Wie zou er die dag na koffiedrinken en taart opeten , na de mega meeting , vanaf Ermelo terug richting Uden, Draakje mee achterop willen nemen op de motor ?

:j *O* *O*

Erheen en die mega meeting heeft ze al een motor gestrikt
Maar het is zooooooo wezeloos onzinnig veel omrijden en dattie dan na thuis brengen alsnog weer uren op de motor zit , voor Outdoor man, niet te doen

Als het niet lukt vanaf Zwolle richting Brabant, dan slaan we de koffie en taart eten gewoon over
Ook geen probleem, maar dan weten we waar we op kunnen rekenen met Draakje

Thnx alvast

;)
 
Laatst bewerkt:
Zo nu het officiiele gedeelte is gebeurd meld je nu aan om het heugelijke feit te feesten, en het voor die 2 een perfecte dag ervan te maken.

Wij wisten het allemaal al, het zijn motorrijders in hart en nieren, en deze 2 hebben het geluk gekregen om elkaars hart te vinden in en het motorrij gebeuren en het geluk allebei er net zo gek van te zijn.
 
Laatst bewerkt:
de data en dergelijke word vroeg genoeg in dit topic bekend gemaakt, in overleg met het bruidspaar :Y }) })
 
Laatst bewerkt:
Waar vindt het eigenlijk allemaal plaats :?

Eerst F5'en :P


de plek en wat er nog meer gebeurd wordt t.z.t bekend gemaakt :P



ff overleggen met de modjes of er een topic mogelijk is wat voor de 2 M-fers onzichtbaar is :P
 
laten we er voor hun een prachtige dag van maken. dus hoe meer motorrijders hoe mooier *D
 
Laatst bewerkt:
mag ik er even op wijzen dat de aanwezigheid van zowel Fully als Motorlies op prijs word gesteld, anders kan het feest zowiezo nie doorgaan _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan