TK: CBR600RR 2003: €6450,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn RR staat ook op 25 kw en hij loopt gewoon heel zuiver..

ik kan evenveel toeren maken alleen duurt het wat langer voordat ik op bijv de 11000 toeren zit. mijn motor staat niet 25 kw op het kenteken maar me verzekering is ermee akkoord gegaan en ik heb de uitdraai ook altijd bij me.

de 600rr heeft geen 2e type goedkeuring dus je kunt hem min of meer alleen legaal op 25 kw krijgen door het import/export verhaal

en kick :p
Niks mis mee dus, maar voor de duidelijkheid.

Deze fiets staat NIET op 25KW. Altijd vol vermogen fiets geweest. :)
 
Helaas heb ik geen heel duidelijke foto's van de schade, op de meeste foto's valt het namelijk weg. Maar de schade zijn de volgende punten.

- Topkuip: Oppervlakkige krassen
- Kont: Scheurtje net onder de zit aan de linkerkant (is gemaakt)
- Zijkuipen: Alleen stickerwerk, eventueel kan ik de stickers er wel bij leveren.

Maar om een goed beeld te krijgen van de schade moet je hem eigenlijk gewoon even komen bekijken.
Het gaat alleen om de kuipen, verdere dingen zoals clip-ons, stepjes, koplamp, frame etc. is allemaal schade vrij.

Mail anders even. :)
Waarom woon je zo ver weg? :P

Even kijken zit er daarom helaas niet in en daarbij moet ik eerst mijn SV kwijt (wat niet lang meer duurt hoop ik...) En dan in het voorjaar genoeg geld hebben voor zo'n RR als jij hebt. Ik moet toch een keer leren geduld te hebben :X ;)
Supermooi ding hoor, zo hoort ie er uit te zien wat mij betreft.
 
Waarom woon je zo ver weg? :P

Even kijken zit er daarom helaas niet in en daarbij moet ik eerst mijn SV kwijt (wat niet lang meer duurt hoop ik...) En dan in het voorjaar genoeg geld hebben voor zo'n RR als jij hebt. Ik moet toch een keer leren geduld te hebben :X ;)
Supermooi ding hoor, zo hoort ie er uit te zien wat mij betreft.
Hij staat trouwens niet in Groningen mocht je dat denken. Scheelt alweer een goede 100 km. ;)
Wat betreft geduld hebben, heb ik zelf ook niet. Maar levert in dit geval wel mooie dingen op. :+
 
Laatst bewerkt:
Kolere strakke bike,
Heb net vorig jaar een Blade uit 2000 gekocht, ben er zeer tevreden over maar als ik dit soort bikes zie ga ik toch weer twijfelen of ik wel de goede keuze heb gemaakt. Heb toen lang zitten twijfelen maar toch de blade genomen. aiaiaia iemand interesse in een blade uit 2000 ?
 
Helaas,

De schade was voor mij te groot om me er niet aan te gaan storen :)

Succes met de verkoop!
Je was ook meer naar iets opzoek waar je eigenlijk met alleen een goede poetsbeurt klaar was. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan