paddockstand z.g.a.n

Roddy

MF veteraan
3 jan 2005
6.488
7
drenthe
wegens een stommiteit van mezelf nog 2 bokkies te koop.

1 kawagroene met V vormige vaste haken foto volgt op pagina 2.


verzenden mogelijk.

vaste prijs 5 tientjes.
 
Laatst bewerkt:
oke, net even gebelt naar me pa, maar hij is al besteld bij louis.de...
Dus net te laat!

Succes met de verkoop!
 
gewoon naar de ptt gaan en dan kijken ze meestal naar het gewicht en niet zozeer naar de afmetingen is mijn ervaring
suc 6 met de handel
 
gewoon naar de ptt gaan en dan kijken ze meestal naar het gewicht en niet zozeer naar de afmetingen is mijn ervaring
suc 6 met de handel
ptt :z :z :z


ik kan het proberen op het geweldige postagentschap hier ik was uitgegaan vd afmetingen.

thnx

tevens kikker
 
kickje heb nu 2 bokkies in de aanbieding.

moeten zsm weg ivm geld en ruimtegebrek
full
 
Hey

Heb wel interesse in dat voor bokje.
Past die op iedere motor?
Heb een zx10r, enig idee of die past?
Prijs?

Groeten chris
 
bruikbaar voor alle motoren ducati en andere met enkele achterbrug uitgesloten.

mail me vor de verdere afhandeling.

mvgr.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in de achterbok als die past op een Ducati 900 SS (1997) met een gewone dubbele achterbrug, dus met lepels.
Welke is het op de foto?
Voor 20 Euri kom ik hem bij je halen. Hoef je niets in te pakken en niet naar buiten met dit hondeweer. :? (Ik zag Drenthe staan, woon zelf in Hengelo Ov)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in de achterbok als die past op een Ducati 900 SS (1997) met een gewone dubbele achterbrug, dus met lepels.
Welke is het op de foto?
Voor 20 Euri kom ik hem bij je halen. Hoef je niets in te pakken en niet naar buiten met dit hondeweer. :? (Ik zag Drenthe staan, woon zelf in Hengelo Ov)
euhm 25 en je mag komen gaat om een ander type dan op de foto maar doet verder aan de functionaliteit niets af als je me ff een mailtje stuurt(zie profiel) dan zal ik je foto mailen etc etc.

grtz roddy
 
Terug
Bovenaan Onderaan