SDR 2008 Ducati Pos(t)ers Rit

Voorkeurweekend

  • 31mei/1 juni

    Stemmen: 1 7,7%
  • 7/8 juni

    Stemmen: 1 7,7%
  • 14/15 juni

    Stemmen: 7 53,8%
  • 21/22 juni

    Stemmen: 4 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
44.357
14.367
Twente
Datum is nu bekend:

14/15 juni

In navolging van de Ducati Topic Pos(t)er Rit van afgelopen jaar hier een nieuwe pol met datum voor volgend jaar. Zoals altijd heeft Go Foggy het laatste woord en nu is de rit omgedoopt tot de SDR2008. De bekenden van de Ducati Topic weten wat de betekenis ervan is.

De route voert door de Teutoburgerwald hier vlak achter de grens richting Osnabruck en gaat over mooie bochtige wegen waar je heerlijk kunt rijden. Geen last van drukte en andere 'ongein'. Hieronder tref je een foto de 'korte' route van 296km, en de langere route is 347km waarbij je grotere gedeelte van de Teutoburgerwald pakt die zal ik in de komende dagen ook posten.

De avond voor de rit kunnen we gezellig bbq'en om op de zondag uitgerust aan de rit te beginnen. Starttijd rond 10:30............

full


Impressie van de route heb ik op youtube staan:


Onderweg zijn genoeg stops om bij te komen oa een lekkere schnitzel bij Pellemeijer in Lienen.

Ook heb ik voor de deelnemers die van ver moeten komen een overnachting waarbij ook je kostbare bezit in mijn garage kunt stallen. Naar mijn beoordeling kunnen zeker 6 duc's hier staan want de mijne staat in de kamer (de Yammie blijft in de garage en is in goed gezelschap)...... ;)

Impressie van afgelopen jaar:

Ducati Topic Pos(t)er Rit


@ Voor de goede orde aan allen:


Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor).

LET OP:

- De route is een aanbevolen route.
- De rit is individueel, je rijdt dus je eigen route, naar eigen kunnen en op eigen snelheid.
- Blijf altijd zelf alert op gevaarlijke situaties zoals onoverzichtelijke bochten, vuil op de weg, overige verkeer enz. Vooral bij het oversteken en kruisen van wegen!!
- Iedere rijder dient zich aan alle verkeersregels te houden, dus rij niet te hard en neem geen voorrang waar je het niet hebt. Gewoon stoppen bij rode stoplichten. Dus ook geen kruispunten of wegen blokkeren !!!
- Start de rit met een volle tank.
- De initiator van de route is NIET aansprakelijk voor enigerlei schade aan motor of berijder.
- Deelname is geheel op eigen risico, door te starten aan de rit ga je akkoord met dit risico.

Voorlopige Deelname Lijst:

- Go Foggy
- Skoeddies - bbq - overnachting
- Gobert
- MrMcDuc - bbq - overnachting
- fijn zo - bbq -overnachting
- Muerte - bbq overnachting
- DuKayti
- pj748
- Swetty
- Screaming Chief - bbq
- Ducenzo - bbq
- Gimle
- Maurice916
- Duccie
- Shiny
- MK
- Gert900
 
Laatst bewerkt:
ff kijken wanneer me bedrijfsuitje was gepland volgend jaar.. dan laat ik het weten!! *D *D

gezellig! *O*
 
hmz, een voorkeur voor een datum post ik wel een keer wanneer ik overzicht heb van die periode..

maareh..
mag ik mij vast aanmelden voor het complete pakket?? :)
BBQ, overnachting en rit..
Is me de vorige keer goed bevallen :Y

:}
 
Ben van de partij datum maakt mij niet uit. Is er trouwens een bezemwagen ;)

Oene wil niet opdringen maar de avond er voor gezellig BBQ doe ik mee. Wat kan ik meebrengen behalve goed humeur :+
 
Laatst bewerkt:
Als een zeker persoon thuis slaapt ipv in nijmegen dan heeft swetty dit al geregeld.. ;)

Mazzelaar :)

Denk dat ik de duc achterin de auto zet en naar jullie toe kom. Als er meer mensen willen blijven slapen kan ik eventueel uitwijken naar de laadruimte van de bus, matras er in en klaar. Wel graag ontbijt met stevige bak pleur bij het wakker maken door die mooie dame waar jij mee slaapt hé 8-) _O- _O-
 
Mazzelaar :)

Denk dat ik de duc achterin de auto zet en naar jullie toe kom. Als er meer mensen willen blijven slapen kan ik eventueel uitwijken naar de laadruimte van de bus, matras er in en klaar. Wel graag ontbijt met stevige bak pleur bij het wakker maken door die mooie dame waar jij mee slaapt hé 8-) _O- _O-

Haha, en dan de pittbull van swetty in me kuiten vinden zeker.. :W

maareh, die bus.. een handige smoes om je net gepoetste duc niet vies te laten worden op de heenweg? :z
:+

Heb wel weer zin in de SDR!
Vind het nogsteeds top dat Wil het aan durft zoveel wilde ducatisten in z'n veilige nest te verwelkomen!
Vorig jaar heeft ie het wel gemerkt, ze lieten zelfs hun slippers sporen achter..
Ik heb ze hier al klaar gezet O-)
 
Laatst bewerkt:
vandaag ff nagekeken op me werk wanneer het bedrijfsweekendje was.. en dat is de 21/22ste juni, de rest van de data kan ik wel *D
 
Nog 6 maand te gaan............ :z

Enneh zolder is groot zat, dan hou ik de boel op de eerste verdieping in de gaten..... ;)
 
Nog 6 maand te gaan............ :z

Enneh zolder is groot zat, dan hou ik de boel op de eerste verdieping in de gaten..... ;)

Swilly.. _O-
Zullen we vast een lijstje maken in de begin post?
kunnen we altijd nog wijzigen als mensen onverhoopt niet kunnen..

kan ik vast degene aanspreken die er niet tussen staan :+
 
Laatst bewerkt:
Hier een detail opname van het mooiste gedeelte van de Teutoburgerwald Route; de wat langere Rit

full
 
Laatst bewerkt:
Langere route it is than :] Hoop dat er genoeg pomp en service stations onderweg zijn :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan