hardtailproject: tank en zadel

mugybo

MF'er
18 mei 2006
128
0
Amsterdam
Beste lezers,

Voor een hardtailproject ben ik op zoek naar een vette tank! Mijn voorkeur gaat uit naar een traanvormig model, zoals bijvoorbeeld de tank van een Rebel o.i.d., maar dan met de volgende afmetingen (l)50 of 55 x (b)35 of 40 cm. De tank van een Savage vind ik erg mooi, maar heb geen idee wat de afmetingen zijn. Als een van jullie dat weet, hoor ik het graag :Y . Andere ideeën zijn altijd welkom!

Ook ben ik op zoek naar een zweefzadel als op de foto. Helaas kan ik het nergens vinden en hoop dat iemand me een tip kan geven. Andere vette zadels zijn ook welkom. (35x25cm)
full
 
kijk een sop ebay, daar staan zadels zat !!
en met deze dollar koers is het daar nog leuk kopen ook.
 
jv motors in zwartsluis heeft misschien wel zooi ligge. is eigenlijk voor oldtimers, maar heb vette engelse zweefzadel op me hardtail geprutst. was iets van 50 euri, heeft ie nieuw. uuh website, jvmotors.nl
 
Zadel zelf maken? Stalen plaat in de vorm slijpen en kloppen die je wilt en vervolgens laten bekleden?
 
Ik heb nog wel een highway hawk zweef zadel liggen met veren en bevesigings materiaal.
Op www.motolife.nl kan je hem vinden.

Als je interesse heb dan hoor ik het wel.
 
thnx voor de reacties!

@willempie1975, kan je me vertellen wat de maten zijn en evt. vraagprijs?

gr. mug
 
Solo zadel, klein model, lengte 320 mm, breedte 245 mm.
Bevestigings en veringsmateriaal voor solo zadels. 12,5 cm
Winkelprijs €81,35
Je mag alles hebben voor €55,- incl verz kosten.
 
Beste mensen,

Excuus voor de late reactie, was ff niet in staat te reageren.
Inmiddels hebben zich wat vorderingen voorgedaan: tank en zadel zijn gevonden. Ik heb het zadel als op de afbeelding hierboven gevonden op ebay en ook heb ik de tank (harley sportster 2004-2006) daar gevonden. Dank voor de tip Laser1340! Vanzelfsprekend ook dank voor de overige tips en aantrekkelijke aanbiedingen!

Hieronder de tank
full
 
mja, volgens de beschrijving. Dus van het nieuwere type. Niet dat mij dat echt wat uitmaakt hoor, voor mij geldt het uiterlijk en de afmetingen. :9 :9~
 
Altijd leuk om te lezen en zien waar iemand mee bezig.
Ben benieuwd naar je vorderingen, gaat volgens mij een gaaf fietje worden.
Hoop nog wat foto's van je project te zien op dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan