Moto Guzzi Jackal, Stone,..

net 29 en dan al als hobby 'gezin' ?

fok man, ik moet echt opschieten ...

:P

welkom btw, en jij rijdt op 'n ?


moest ff googlen wat een jackal is :)
http://home.planet.nl/~mgboom/guzzi/ (404 De pagina is niet gevonden)

>> Toermotoren
 
_O- piepdeuse.

Blijkbaar heb je nog geen kids dan. Wel ik kan je verzekeren als je één en zeker twee kleine kids hebt je niet veel anders kan dan je gezin als hobby erbij te nemen.

Ik rij momenteel op een VFR 800 bj2000 maar die staat te koop.

Maar ik droom al lang van een Guzzi

Daarstraks gegoolgled naar Jackal en dan heb ik die site al bekeken. Mooi beestje hoor en zeker in de matzwarte kleur.

Ben ooit eens gaan kijken in Antwerpen (Wommelgem) naar zo'n Jackal en die hadden ze toen in een matgrijze kleur staan. Geweldig maar spijtig genoeg toen niet genoeg duiten in mijn portmonnee.
 
Laatst bewerkt:
Piepdeuse,

bovenstaande klopt volledig!! De dochters zijn al "wat" groter, maar ..... het blijven toch mijn meisjes. *D *D *D
Denk als je ooit zo iets kleins in je handen gestopt krijgt, dan gaat een heel andere wereld voor je open. ;) ;)

(al zou ik soms wel weer eens even die totale vrijheid willen...) :z :z :z
 
Piepdeuse,

bovenstaande klopt volledig!! De dochters zijn al "wat" groter, maar ..... het blijven toch mijn meisjes. *D *D *D
Denk als je ooit zo iets kleins in je handen gestopt krijgt, dan gaat een heel andere wereld voor je open. ;) ;)

(al zou ik soms wel weer eens even die totale vrijheid willen...) :z :z :z

5minuten voor ik dit bericht typte was er weer ééntje aan het huilen. Vrijheid, slaap en dan vooral die vrijheid _O- . Gaan en staan waar je wil kan je dan wel vergeten maar... Kzou het voor geen geld ter wereld willen missen.

De VFR die ik nu heb is een heel leuke motor maar de keren dat ik hem nu gebruik vind ik het zonde om hem te houden. Zo'n moto is niet tijdloos en zo'ne Guzzi is binnen 5jaar nog altijd die speciale Guzzi

We zien wel, maar je vindt ze helemaal niet meer zoveel occasie
 
Kopen zo'n ding ik heb mei 2006 een california 3 gekocht rijd er echt dagelijks op met plezier!
Ik kan er met mijn 195cm prima opzitten http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/155255/11. En met zo'n Guzzi kan je ook nog plat door de bocht ook (zonder dat je omgevallen bent) je zou het niet denken.

En in november heb ik er nog een lm3 bij gekocht voor het snellere werk dus als dat geen reclame is.
Guzzi ontdek het echte motorrijden niet de snelste niet de mooiste maar wel de meest pure oer motor beleving.
 
Laatst bewerkt:
Guzzi ontdek het echte motorrijden niet de snelste niet de mooiste maar wel de meest pure oer motor beleving.

Mooie teksten *D
Als ik niet zo eigenwijs was ging ik er gelijk een kopen, om die meest pure oer motor beleving te ondervinden. :]
:+
Maar eerlijk gezegd, zo'n guzzi lijkt me best nog wel eens leuk. :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb al heel veel motomerken in mijn bezit gehad (BMW, Honda, Yamaha, Ducati, Vespa) maar nog nooit een Guzzi.

Ik hoor het steeds opnieuw dat het guzzi gevoel met geen enkele andere motorfiets te evenaren is.

Ik heb zo mijn voorkeuren wat de guzzi modellen betreft maar guzzi is ook 2dehands niet goedkoop.
 
Jij bent toch niet toevallig Guzzi dealer ? :9

De oudere guzzi modellen vind ik overigens het mooiste. :Y
Maar dat heb ik bij de meeste merken. :X
Nee ik ben elektronicus en geen Guzzi dealer. Maar al wel heel enthousiast over mijn guzzi het is een dikke machine die je het gevoel geeft dat hij je overal heen brengt. Met zijn robuuste uitstraling en motor geluid.

Voor 3000 euro kan je een heel mooie klassieke guzzi kopen met een beetje zoeken.
aaaeldo4030.jpg

Zoiets
_bss3410.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo'n handige doe het zelver en ook geen zoeker dus zo'n oude guzzi, daar zou ik niet voor opteren omdat de voorhande wisselstukken wel schaars zijn.

Ik weet wat ik zou willen hoor van Guzzi. Back to basic. Jackal, Stone hebben mijn voorkeur.
 
Ik ben niet zo'n handige doe het zelver en ook geen zoeker dus zo'n oude guzzi, daar zou ik niet voor opteren omdat de voorhande wisselstukken wel schaars zijn.[/qoute]
Onderdelen is geen probleem guzzi bouwd al zijn modellen met zoveel mogelijk dezelfde onderdelen.
[qoute]
Ik weet wat ik zou willen hoor van Guzzi. Back to basic. Jackal, Stone hebben mijn voorkeur.
Basic is een california t3 met mooie RVS spatborden aan aluminium delen evenpoetsen en hij is weer als nieuw.
90923photo21.jpg

guzzi%20850%20california%20T3%20brochure.jpg

ALS JE WIL ZOEKEN OP STONE OF TITANIUM dan zou ik zoekwekker.nl gebruiken dan krijg je automatisch een email als er een aangeboden word. Ik denk dat je beter voor 5000euro een zo goed als nieuwe california 3 kan op zoeken. een stone kost al snel 7000.

Er is ook een guzzi forum MGCN.nl vraag daar ook eens
 
Laatst bewerkt:
Laten ze Belgie en Nederland dan maar snel gaan samenvoegen. Kunnen we misschien ook een beetje profiteren van de lage prijzen. Maar dat zal dan ook wel snel veranderen ben ik bang.
 
Nee ik ben elektronicus en geen Guzzi dealer. Maar al wel heel enthousiast over mijn guzzi het is een dikke machine die je het gevoel geeft dat hij je overal heen brengt. Met zijn robuuste uitstraling en motor geluid.

Voor 3000 euro kan je een heel mooie klassieke guzzi kopen met een beetje zoeken.
[http://images.cyclegarden.com/ImageFolio4_files/gallery/Photos/Moto_Guzzi_Eldorado/aaaeldo4030.jpg (afbeelding)]
Zoiets
[http://images.cyclegarden.com/ImageFolio4_files/gallery/Photos/Moto_Guzzi_Eldorado/_bss3410.jpg (afbeelding)]

Erg mooie fietsen! :}
 
De nieuwe V7 van Guzzi is mooi en niet zo duur maar wel heeeel retro
Lijkt me klein wel heel mooi nieuw met alle klassieke stijl kenmerken.
Ik vind hem niet stoer als ik er naar kijk om dat het een kleine fiets is wel lief.
Zeker interresant als die het juiste prijs kaartje krijgt.
1-moto-guzzi-v7-gauche-6edff.jpg

En het is geen chopper dus over retro gesproken.
calivinta01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo Guzzicali III...Prachtige fiets dus die vintage .Dit zal dus mijn volgende zijn waarschijnlijk ergens volgend jaar.Ik vond er recent eentje van 1 jaar oud voor 12.999 euro.maar zelfs dat is nog een smak geld.Sinds de overname door Aprilia is de kwaliteit er wel op vooruit gegaan.Ik weet nog heel goed in de jaren 70 dat guzzi een enorm probleem had met vocht en regen.startproblemen en stilvallen maar dat behoort gelukkig tot het verleden :Y
 
Hallo Guzzicali III...Prachtige fiets dus die vintage .Dit zal dus mijn volgende zijn waarschijnlijk ergens volgend jaar.Ik vond er recent eentje van 1 jaar oud voor 12.999 euro.maar zelfs dat is nog een smak geld.Sinds de overname door Aprilia is de kwaliteit er wel op vooruit gegaan.Ik weet nog heel goed in de jaren 70 dat guzzi een enorm probleem had met vocht en regen.startproblemen en stilvallen maar dat behoort gelukkig tot het verleden :Y
Te gek zo'n vintage is echt mooi. Stijl voller dan een HD die worden al te snel lomp.

Ik heb geen problemen met elektriciteit van mijn cali3 van 1987. Ik heb dan wel een elektronische onsteking van volkers sachse gemonteerd. Het elektrisch systeem van een motor stelt niet veel voor dus kan eigenlijk niet veel mee misgaan.
 
Laatst bewerkt:
Zo is het guzzicali III je hebt voor de volle 100pct gelijk.Ik kocht me vorige week het nieuwe motorenoverzicht voor 2008 en stelde vast dat ik hoofdzakelijk naar de nieuwe guzzi-modellen keek.Oh ja dit nog. een guzzi california of een vintage is dus GEEN chopper maar een tourer.hihi :P
 
Oh ja dit nog. een guzzi california of een vintage is dus GEEN chopper maar een tourer.hihi
Idd het is een (tour) rijders motor met lichte chopper trekjes ik rijd met mijne zomers en in de winter.
Dat is het mooie aan een guzzi om hem lekker goed te gebruiken. lekker toeren of even op schieten op de snelweg, in tegenstelling tot een HD kan een guzzi wel langer tijd met 160 gereden worden op de snelweg als je richting Italië gaat.
 
een jackal of een stone vind ik ook wel fijn maar het mooie hebben ze er eigenlijk afgeplukt Datgene wat er overblijft vind ik een beetje te "naakt" om nog vergeleken te worden met de echte california.Over 2 weken is het motorsalon in Brussel en dan ga ik toch eens een -bescheiden- kijkje nemen en misschien een proefritje,wie weet
 
Terug
Bovenaan Onderaan