Fireblade pretpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

MA-RR-KO

Die hard MF'er
16 aug 2006
543
0
Hank
Bestaande uit:

* Compleet stainless steel uitlaatsysteem van Yoshimura type RS3 oval voor de Honda Fireblade 2000-2003. Inclusief originele ophangbeugel, veertjes, installatieboekje en een db-killer. Met db-killer in de demper geen problemen gehad tijdens circuitdagen. In prima staat, en een prachtig geluid!

* Titanium Akrapovic einddemper, (provisorisch) passend op het Yoshimura-systeem.
Kort model, lichte beschadiging (lichte kras rechts naast sticker, niet op de foto waar te nemen)

* Powercommander III voor de Fireblade van 2000/2001. Geladen met de mapping van het yoshi-systeem. (incl. cd-rom en boekje)

Akrapovic ook los te koop voor € 200,-

De Powercommander verkoop ik niet los, alleen samen met het yoshimura-systeem!!
Samen voor € 550,-

Setprijs en uiterste prijs voor alles € 700,-
full
 
Het enige wat ontbreekt is de akrapovic carbon ophangbeugel.

Verder geen andere onderdelen van deze motor te koop !!!
 
Laatst bewerkt:
die akrapovic is zeker zonder e-keur en db killer?

moet er een e-keur op hebben. anders heb ik wel belangstelling in het setje. (zonder de yoshimura demper)

hoe zit het eigenlijk met de vlinderklep, kan deze gewoon helemaal er tussen uit worden gehaald? want die kan er niet tussen gezien de aansluiting.
 
heb het onderstaande systeem (orgineel) en het linker gedeelte (californische) naar mijn demper.

die middelste klep zit er dan bi jouw systeem er niet meer tussen?
full
 
ok thanks,

ik wacht nog ff een reaktie van MA-RR-KO af of er op de akra een e-keur opzit. dan heb ik wel belangstelling. vindt die yoshimura demper maar niks (mening :N )
 
Akrapovic zit idd geen e-keur op, en er zit geen db-killer bij.

De Yoshi wel ;)
 
Kan je toch wel een Db-Killer voor regelen/pas maken? Tja, het is maar wat je wilt.

Succes met de verkoop

dat kan zeker en dat zal niet het probleem zijn. rij vaak in duitsland en wil graag meer op circuits rijden en daar heb je een e-keur demper voor nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan