Veel cx500 spul en wat CB350 en CB750/900 spul

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.344
136
Geertruidenberg
Veel spullen aangeboden (heb bijna alles op het motorblok zelf na), dus oa (ik vergeet vast wat:) voor CX:

-compleet frame met kenteken en kentekenbewijs
- 6 wielen, voor en achter
- cockpit, en ook een CX500C cockpit
- Achterbrug (2x)
- Achterveren (Koni) zwart
- voorvork
- 4 remklauwen met slangen in goede staat
- hoofdremcylinder met hendel en bakje (2x)
- bobines
- goede spruitstukken
- nog een complete achterrem
- choke, gas en koppelingskabels
- complete koppeling
- knipperlichten
- 2 koplampen (1 vetter en een rechthoekige)
- handvaten en dus ook de schakelaars
- stuur en 2x cx500c stuur
- achterlicht
- compleet achterspatbord met achterlicht (2x)
- luchtfilterbox
- carburateurs inclusief beugels e.d.
- achterspatbord (inclusief de verlenging) cx500c
- windscherm
- uitlatbochten
- radiatorkappen
- knipperlicht relais cb/cx alle motorinhouden 2x
- complete radiateur honda CX
- remlichtschakelaar CB/CX

Ook nog een doos met cb900/750 onderdelen zoals achterbug en achterwiel, knipperlichten, startrelais en klein spul
en nog eenCB350F tank (zwart/rood)

zeg maar wat je wilt hebben (ik heb vast nog meer, maar ben waarschijnlijk vergeten erbij te zetten)

gr, chris (je kan mailen naar cmtheman@hotmail.com)
 
Laatst bewerkt:
hoi
een cx heeft een kabelaangedreven toerenteller. Heb er wel twee types van (cx500c en a)
van de schokbrekers zal ik een foto maken, de veren zijn iig zwart en de rest aluminiumkleurig, nog in goede staat, alleen beetje roest bovenaan op de veren, maar niks ernstigs

de carbs van de cx zijn 34mm per stuk, en ze zitten nog per 2 aan de originele beugel.
 
heb overigens naast dit alles nog een bak brommeronderdelen liggen en 2x knipperlichtrelais van cx500/cb350-400-750-900-1100 12v.
gr chris
 
Zou je eventueel de vlotterbakjes van de carburateurs los willen verkopen?
 
zou je een foto kunnen maken van de knipperlichten en achterlichten?
en heb je misschien ook iets van kentekenplaatverlichting?
 
Laatst bewerkt:
hoi ik zal misschien vanavond of anders morgen foto's van de knipperlichten en achterlichten maken (voor de C an A) en de kentekenplaatverlichting zit in het achterlicht he (wit stuk onderaan achterlicht) maar heb eventueel ook wel een los klein lichtje die je op je kentekenplaat kan schuiven.

De vlotterbakken van de carburateurs kunnen los weg, maar liever niet, dan moet ik alles in onderdelen wegdoen en kom ik er wellicht niet meer vanaf. Liever koop je ze in 1 koop, doe een goed bod...
 
heb trouwens ook 2 complete voorvorken honda cx, een uitlaat demper (origineel rechts) honda cx

2 achterbruggen honda cb900/750, paar achterveren honda cb900, een guilluiari sportzadel honda cb900/750/1100, 4 paar wielen in zwart/zilver/paars honda cx/cb
een remoliereservoir rond/rechthoekig --> cx/cb
 
de lengte is ongeveer 70cm, het gaat om dit zadel:
cbzij.jpg
 
owja, ik heb nu tevens ook de originele Bol D'or achterveren te koop. De schotel bovenop heeft 3 standen, de veer zelf heeft 5 standen en onderaan zit een hendel met 2 standen voro de demping.

De veren zijn in goede staat, het chroom is overal goed en de veren werken zoals ze moeten.
 
hoi ik heb vorkpoten inclusief remmerij van een CX en van een CB liggen (cx is 33mm en CB is 37mm vorken). De CB poten zie je hierboven op de foto.
De cx vorken en remmerij is ook in goede staat, hiervan een foto:
zijklein2.jpg


De poten hebben stuggere veren en er zitten net nieuwe vorkkeerringen en olie in. Poten zijn mooi gepolijst en remmen hebben nieuwe blokken. (neem aan dat je geen remslangen en kroonplaten nodig hebt??) In dit geval is de prijs 55 euro

gr chris
 
Hallo, heb je misschien nog de CDI (dus 2 van die stekkertjes)
liggen voor een honda cb750f2 uit 82'?
Ik hoor het graag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan