Spulletjes voor de SV (oude model) en zxr400

Investig8or

MF veteraan
14 jan 2002
2.232
0
Delft
Even een apart topic dan maar :)

Voor een Suzuki SV650S 1999-2003:
- Seat cover, zwart met kussentje en sleutel-open-conversie kit (:+) (VERKOCHT)
- Laser Highmount, in zeer goede staat. De knipperlichten moeten verplaatst worden maar de duo-voetsteun kan behouden blijven.
- Double bubble zwart ruitje, voor meer windbescherming en voor de looks 8-) (VERKOCHT)

Voor een Kawasaki zxr400:
- Bakje wat onder de duoseat zit, waar normaal het gereedschapssetje in zit. Het bakje heeft een stukje minder om er een schakelslot in kwijt te kunnen. (IN DE VUILNISBAK!)
- Werkplaats handboek in het zwart-wit.

Foto's volgen nog. Het spul voor de zxr kwam ik toevallig tegen, dus dat mag bv geruild worden tegen iets grappigs/leuks/handigs wat degene nog heeft liggen of voor een zak drop ofzo.
Op het SV spul kan geboden worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel belangstelling bij de werkplaatshandboek. Kan je mij een mail sturen met een foto of foto's? Ik zal kijken of ik nog wat heb liggen, maar stuur maar een mail.
 
Ben benieuwd naar de foto van het ruitje voor de SV, is deze zonder extra aanpassingen te monteren ? dan ben ik ook wel geintresseerd
 
Ik ben ook zeer geinteresseert in het ruitje voor de sv! Als mijn bovenbuurman om wat voor reden dan ook het ruitje niet koopt, dan wil ik hem! :)

edit: Speedrock, het ruitje is wel voor het oude model, en ik neem aan dat jij het nieuwe model hebt gezien de link die je als signature hebt.

Sorry, verkeerd gelezen, je hebt wel het oude model lees ik net :z |(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel belangstelling bij de werkplaatshandboek. Kan je mij een mail sturen met een foto of foto's? Ik zal kijken of ik nog wat heb liggen, maar stuur maar een mail.
Euh, foto...kan ik wel maken, maar dan moet je ff geduld hebben want het boek ligt niet bij mij thuis maar bij mijn ouders. Het is een gebruikt handboek met wat vingervlekken ;)
Maar ik zal zien of ik een foto ervan kan vinden ofzo.

Wat moet je voor de laserpijp hebben en heoveel voor t ruitje?? :]
Op beiden mag geboden worden, ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar weet wel dat de uitlaat €350 kostte en het ruitje €85 als ik het me goed herinner. Dus ik ga niet voor kerstman spelen maar ook niet voor belastingdienst. :+

Ben benieuwd naar de foto van het ruitje voor de SV, is deze zonder extra aanpassingen te monteren ? dan ben ik ook wel geintresseerd

Foto ga ik zoeken, past zonder aanpassingen (maar met enige basis-sleutel kennis: schroevendraaier gebruiken...) Anders had ik het ruitje zelf nooit gekocht.

Ik ben ook zeer geinteresseert in het ruitje voor de sv! Als mijn bovenbuurman om wat voor reden dan ook het ruitje niet koopt, dan wil ik hem! :)

edit: Speedrock, het ruitje is wel voor het oude model, en ik neem aan dat jij het nieuwe model hebt gezien de link die je als signature hebt.

Sorry, verkeerd gelezen, je hebt wel het oude model lees ik net :z |(

Zoals ik boven ook zei, doe een bod :) Als de SV verkocht is (wat hopelijk over anderhalve week is) dan ligt het in de garage, kan het beter door iemand gebruikt worden.

hoest met de seatcover? nog steeds gereserveerd? ik hoor het wel...

:W

Zoals je beneden buurman al zegt, is gereserveerd. Komt ie vrij, laat ik dat in dit topic weten :)

ja nog steeds gereserveerd en komt ook niet meer beschikbaar ;)
Jij weet nog helemaal niet wat voor prijs ik wil hebben :P ;)
(ik zoek foto's die WEL duidelijk zijn...valt niet mee)
 
Weet je wat de verzendkosten zijn van het ruitje?

En ik zou idd wel ff een foto willen zien.
 
Euh, foto...kan ik wel maken, maar dan moet je ff geduld hebben want het boek ligt niet bij mij thuis maar bij mijn ouders. Het is een gebruikt handboek met wat vingervlekken ;)
Maar ik zal zien of ik een foto ervan kan vinden ofzo.

Zoals je beneden buurman al zegt, is gereserveerd. Komt ie vrij, laat ik dat in dit topic weten :)

Jij weet nog helemaal niet wat voor prijs ik wil hebben :P ;)
(ik zoek foto's die WEL duidelijk zijn...valt niet mee)

oke dat is waar maar de prijs die je eerder aangaf beviel me erg goed dus zolang rond dat bedrag blijft is ie wat mij betreft verkocht :Y

owja en dat vingervlekken :z
ik heb geloof ik last van vrijdag middag praat/ideeën O-)
 
Laatst bewerkt:
zxr werkplaats manual ding lijkt iig op deze, kan ook die van het h model zijn...dat moet ik echt thuis ff nakijken.
manual2.jpeg
 
full



Ruitje is op deze foto wel redelijk goed te zien denk ik :?

Aaah vakantie, wat een super tocht was dat :}
 
zelfde ruitje als ik heb volgens mij :Y

dark smoke..

twijfel of ik de mijne volgend jaar weg zal doen wil miss gewoon echt zwarte . . .
 
zelfde ruitje als ik heb volgens mij :Y

dark smoke..

twijfel of ik de mijne volgend jaar weg zal doen wil miss gewoon echt zwarte . . .

Zwart is ook mooi, maar als ik volgend seizoen een camera'tje ga kopen (bulletcam en recorder en troep) moet er nog wel iets te zien zijn :P
 
@ TS. Misschien heb je mijn berichtje niet gelezen, maar zou graag willen weten wat je van mijn bod vindt.

€45,- incl verzendkosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan