MF de Gooische Club Seventeen.nl (Deel 17 dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga overigens zondag niet mee skieeën....ik kan wel skieeën maar de kans dat ik een poot breek is groot..... ;)

Wat een contradictie...
Als de kans groot is dat je een been breekt kan je NIET skieën ;)

Trouwens, balen van je undertail.... Duurt best lang al -O-
 
@BanditManiac, balen ... het leek zo veelbelovend zaterdag na hun mailtje :X
hadden ze er wel ff bij kunnen zetten dan dat ze het per slak-koerier gingen versturen |(

Moge B| :Z

Weer lekker met de motor naar het werk. Gisteren in verband met kerstpakket met de auto geweest en dat begin ik al aardig te verleren *O* Op de uitrit bij mijn werk bijna een alto-tje in mijn portier en bij de parkeergarage even vastgesteld dat het stoeprandje net iets hoger is dan de onderkant van mijn auto -O-
Oeps :X schade :? of valt het mee :? -O-
 
Goeiemidddag, Gooiers! :W

Tesseract_action.jpg

:9~ :9~ :9~

Nu afwachten of iemand in NL durft dat ding te verhuren! })
 
Wat loopt iedereen zich toch aan te stellen zeg.
Zooooo heerlijk gereden net :)
 
Ik krijg nog steeds bergen afstudeeropdrachten aangeboden :)

Wel raar dat er best vaak in staat dat ze iemand zoeken die zelfstandig in een team kan werken... dat klinkt zo raar _O-

Ik denk dat die in Woerden (wel stuk rijden) nog wel mijn voorkeur geniet, omdat die ook vroegen of ik eventueel bij ze wou werken erna :P
(En de opdracht was wel leuk)
 
Ola :W

Zo, even een heerlijk relaxed laatste dagje voordat ik morgen weer mag gaan werken.

Nocer: Begrijp dat Woerden je wel enthousiast heeft gemaakt voor het uitvoeren van je opdrachten?

BM: Wachten op iets leuks duurt altijd lang :+

Is tot nu toe maar een klein groepje dat gaat skieen zondag.... en het is zo gaaf......

Gisteren in Apeldoorn helemaal in een nieuw motorpak gestoken voor de baas....mooi geel is niet lelijk B|

Over glijbanen gesproken :+

full
 
Ola :W

Zo, even een heerlijk relaxed laatste dagje voordat ik morgen weer mag gaan werken.

Nocer: Begrijp dat Woerden je wel enthousiast heeft gemaakt voor het uitvoeren van je opdrachten?

BM: Wachten op iets leuks duurt altijd lang :+

Is tot nu toe maar een klein groepje dat gaat skieen zondag.... en het is zo gaaf......

Gisteren in Apeldoorn helemaal in een nieuw motorpak gestoken voor de baas....mooi geel is niet lelijk B|

Over glijbanen gesproken :+

[afbeelding]

Ja hoor :)
Heb diverse opdrachten gekregen, maar de opdracht in Woerden is iets nieuws en kan ik me veel meer in ontwikkelen + de baan kansen :)

@Mariecke, ws. wel ja.... brrr... inderdaad...
 
Ola :W

Zo, even een heerlijk relaxed laatste dagje voordat ik morgen weer mag gaan werken.

Nocer: Begrijp dat Woerden je wel enthousiast heeft gemaakt voor het uitvoeren van je opdrachten?

BM: Wachten op iets leuks duurt altijd lang :+

Is tot nu toe maar een klein groepje dat gaat skieen zondag.... en het is zo gaaf......

Gisteren in Apeldoorn helemaal in een nieuw motorpak gestoken voor de baas....mooi geel is niet lelijk B|

Over glijbanen gesproken :+

[afbeelding]
Wel ff een piccie in pak posten he! :P




Leuke glijbaan trouwens, kindervriend :P


_O-
 
Ik krijg nog steeds bergen afstudeeropdrachten aangeboden :)

Wel raar dat er best vaak in staat dat ze iemand zoeken die zelfstandig in een team kan werken... dat klinkt zo raar _O-

Ik denk dat die in Woerden (wel stuk rijden) nog wel mijn voorkeur geniet, omdat die ook vroegen of ik eventueel bij ze wou werken erna :P
(En de opdracht was wel leuk)

Misschien een domme vraag, maar heb je gekeken naar de forensbaarheid van de werklokaties? Laren <-> Woerden in de spits lijkt mij geen lolletje. 't Hangt af van waar je moet zijn, maar Woerden zelf is ook niet leuk. :N

En 'zelfstandig in een groep' is jargon voor wat elke werkgever zou moeten willen: Werknemers die nauwelijks sturing nodig hebben, en hun collega's niet voor de voeten lopen. })
 
Wel ff een piccie in pak posten he! :P




Leuke glijbaan trouwens, kindervriend :P


_O-


:+
Krijg de helft nageleverd ivm afwijkende maten :? en mijn helm gaat naar Veltec om de mobilofoon aansluiting gemonteerd te krijgen. Voorlopig geen pikkies van het pak dus.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan