MF de Gooische Club Seventeen.nl (Deel 17 dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je er geen Track & Trace nr bij gekregen.

Leuk he, ergens op zitten wachten en het komt niet. :N

Nog erger... dan komt het.... en dan kan het een probleem niet oplossen en dan verzint het maar een workaround zodat het de volgende dag terug moet komen... :P :+ O-)
 
Goeiemorgen :Z :W

Goedemorgen. Lig gezellig naar het plafond te staren. Toch nog maar ff proberen.
mss helpt het om het licht uit te doen :?

is niet leuk, wakker liggen :N
te veel aan het piekeren of was het telefoongesprek toch wel indruk achterlatend?

Goedemorgen allemaal :W

Hopelijk komt er vandaag een pakketje uit frankrijk..... B|
duimduim ;)

Nog erger... dan komt het.... en dan kan het een probleem niet oplossen en dan verzint het maar een workaround zodat het de volgende dag terug moet komen... :P :+ O-)
:X :+
 
Laatst bewerkt:
gewoon in de kamer neer pleuren
[afbeelding]
:^

IMGA1435.jpg
 
Mogguh


Mijn slaapprobleem is juist over :+ 4x oprij verslapen :Z gaat lekker zo :X
 
:+ ik heb nog wat schade in te halen, maar zo zonder nachtelijke spookuurtjes is best prettig :P




Nog meer koffie :)
 
6:15 al op de zaak :(

Niet leuk >.>

Voordeel is, ik wordt nu ongeveer wakker.. en hoef nog maar 4 uurtjes en dan gaan we weer naar huis *O*
 
Morgen fototjes van de ZXR maken >.>

Kwam de afgelopen week steeds in het donker thuis >.>

Anders had hij al op internet gestaan..

Weg met dat ding :P

Dan kan ik R1's gaan zoeken *O*
2002/2003 Rood wit <3
 
Zulke automobilisten moeten ze tussen 4 tractors binden en ze alle 4 een andere richting laten oprijden..... wat ben je in HEMELSNAAM aan het doen om DAT allemaal niet in de gaten te hebben.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/188409

joh maak je niet zo druk zeg..... damn.... (ow ik ben weer te zwart/wit) is klote maar goed wat doe je er aan?? NIETS!!!!! helaas.....

@TT ik ga niet mee hoor...maar goed ook nog niet opgegeven... reden?? baan zuigt en heb er gewoon ff geen tijd voor helaas.... ;( B|

volgend jaar beter(das al weer snel haha dusse...)
 
joh maak je niet zo druk zeg..... damn.... (ow ik ben weer te zwart/wit) is klote maar goed wat doe je er aan?? NIETS!!!!! helaas.....

@TT ik ga niet mee hoor...maar goed ook nog niet opgegeven... reden?? baan zuigt en heb er gewoon ff geen tijd voor helaas.... ;( B|

volgend jaar beter(das al weer snel haha dusse...)

Pff... je moet eens weten hoe irritant automobilisten zijn in de file....bijna niemand is daar bezig met het autorijden zelf (sja... snap wel dat het erg saai is ;)).

Graag verneem ik voor zaterdag wie er mee gaan skieen!!!! Duzzz....

Beetje gemengde gevoelens... aan de ene kant heb ik die dag half vrij (vanaf 15:00 kan ik wel), aan de andere kant kan ik niet skieen en heb ik er ook weinig mee ;)

Zie het al voor me...

"Bart even wachten met naar beneden gaan, mijn camera is nog niet klaar"

B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan