Iemand ervaring met L&L choppers?

17 dec 2007
22
0
het lijkt mij heel leukom een sportster te kopen en dan te verbouwen tot een hartailchopper alla L&L. zei zeggen in de advertentie dat je alles om kunt zetten en met enige aanpassingen voor weinig een coole chopper kunt rijden. maar is er ook iemand die mij kan vertellen wat het ongeveer gaat kosten voordat ie met kenteken de weg op kan?
 
full



Welkom hier :]
 
hoezo wie ben je. ik kom niet op deze forum om slap te lullen .ik zoek iemand die me verder kan helpen. dus wie heeft er een chopper gebouwd met een L&L frame
 
hoezo wie ben je. ik kom niet op deze forum om slap te lullen .ik zoek iemand die me verder kan helpen. dus wie heeft er een chopper gebouwd met een L&L frame
Dan moet je om te beginnen niet je vraag in het verkeerde topic posten. Een beetje goede topictitel wil ook wel helpen, en wat vriendelijkheid helemaal :W

Nieuwe gebruikers > Choppers

'L&L choppers' > 'Iemand ervaring met L&L choppers?'
 
oke,

ik ben ook bezig met een L&L sporty frame. ( attackit)

ik heb er zelf een blok van een BUELL in gehangen. :}

prijzen keuringen bij in 1 X goed gekeurd met frame keuring 800 euro.
BPM gaat naar prijzen gebruikte spullen reken maar op ongeveer 1200 euro.

dus als je met een sporty donor gaat werken kan je het best goed koop houden.
ik heb alleen me blok en draadboom gebruikt van me donor. maar je zou alles kunnen overzetten van een sporty en dus voor een redelijke prijs een chop kunnen bouwen.

denk er alleen niet te makelijk over, als je niet kan lassen of niet in de metaal werkt dan is het best wel lastig allenmaal, of je moet een handige vriend of andere vage kennis hebben. keuren is ook niet echt makelijk als je er voor het eerst komt en je niet weet van hoe of wat.

Maar bel eens met sjaak van L&L voor een goed bouw advies en prijzen.
ik ben er best tevreden over L&L.

als je nog meer info wil dan hoor ik het wel ( want daar is een forum voor)
 
Laatst bewerkt:
oke,

ik ben ook bezig met een L&L sporty frame. ( attackit)

ik heb er zelf een blok van een BUELL in gehangen. :}

prijzen keuringen bij in 1 X goed gekeurd met frame keuring 800 euro.
BPM gaat naar prijzen gebruikte spullen reken maar op ongeveer 1200 euro.

dus als je met een sporty donor gaat werken kan je het best goed koop houden.
ik heb alleen me blok en draadboom gebruikt van me donor. maar je zou alles kunnen overzetten van een sporty en dus voor een redelijke prijs een chop kunnen bouwen.

denk er alleen niet te makelijk over, als je niet kan lassen of niet in de metaal werkt dan is het best wel lastig allenmaal, of je moet een handige vriend of andere vage kennis hebben. keuren is ook niet echt makelijk als je er voor het eerst komt en je niet weet van hoe of wat.

Maar bel eens met sjaak van L&L voor een goed bouw advies en prijzen.
ik ben er best tevreden over L&L.

als je nog meer info wil dan hoor ik het wel ( want daar is een forum voor)

Hoe staat het trouwens met de Buell? Ben wel benieuwd eigenlijk...
 
bijna klaar.

ik verwacht nog voor kerst me tank en fender terug van de airbrusher.
dat er op zetten en KLAAR !!!!!!
 
Ik vind het idea van de attack kit van L&L heel slim bedacht, ook dat ze de echte chopper spirit hebben, we doe ongeveer hetzelfde, maar we gebruik en hardtail frame van Paughco, de meeste kopers tik gewoon hun nummers over ( mag eigenlijk niet, maar wat wel tegenwoordig) en sommige ga wel naar lelystad, of we verkoop hen en frame met kenteken. Maar welke route dat je neemt, he heb en wel mooi choppertje voor weinig.
Sucess met je bouw plannen,
Karl Thiecke
American Twin Service
 
Ik vind het wel een uitvinding hoor :Y. Ikzelf ben semi-handig, maar aan het maken van een frame ga ik mij niet wagen. Dan is zo een kit wel ideaal.
 
En kunnen hier ook alle onderdelen van de orginele sportster worden over gezet en is het keuren bij de rdw ook geen probleem
 
Klopt, alle oeriginele onerdelen kan worden over gezet en keuren is ook geen probleem, maar vergeet niet het is en blijft chopper bouw , dus je moet wel wat verstand hebben van custom motor bouw, of wat Boos B zegt "semi-handig".
Karl Thiecke
americantwinservice.com
 
hallo karl,
verkoop je ook frames met kenteken ?
zo ja wat moet dat kosten ??(sporty hardtail)
 
bedankt iedereen voor de reacties. hier kan ik wat mee,foto's van projectjes zijn natuurlijk altijd welkom. ik zeg klusserdeklus
 
Hoi Rob,
Stuur me en e-mail na de feestdagen.
Stiff upper lip,
ik zou wat foto's van sportster projecten op mij web-site plaatsen ( en op M-F naturlijk).
Karl Thiecke
americantwinservice.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan