VTR SP 1&2 Topic Deel 11

Waar heen tijdens de 2008 meeting

  • België

    Stemmen: 4 12,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 23 69,7%
  • Luxemburg

    Stemmen: 1 3,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 2 6,1%
  • Nederland

    Stemmen: 3 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ed die rc8 zit echt lekker hoor... ik wil eigenlijk wel op zo een ding rijden maar ja alleen om een test te doen is ook zo wat he ... :o
 
zow, miehoe leeft weer. Ik ben op het moment te druk met school en werk om nog aan mijn motor toe te komen.
Miehoe heeft in de tussentijd een auto dr bij gekocht. Een VW golf cabrio! ik zal er maar geen foto van posten, want dat is uit den boze op MF :P.
Ik heb vandaag wat onderhoud aan de motor gepleegd en nog wat rond geneusd. Grootste barriere is op het moment geld en tijd.
Ik heb een VFR achterbrug op het oog. maar wil weten hoe breed de SP2 brug is!? VFR brug is iig 28 cm en lijkt te passen. Is de enigste brug met uitsparing voor uitlaat!
Laser uitlaat gaat de deur uit. Ik krijg de DB's niet omlaag en 120DB is echt te veel van het goede. Zit nu te azen op een ZARD uitlaat. Die zijn helaas moeilijk te krijgen. We houden het voorlopig op de enkelzijdige achterburg ombouw en kijken vandaar uit verder.

duurt allemaal wat langer dan gehoopt.

18 mei he !!!
 
2-wheel.nog gefeliciteerd man,hopen dat je nog een goede nachtrust krijgt hahaha. :z .ik las dat voske nog een paar high mount dempers te koop heeft,iemand een idee wat hij ervoor vraagt?
 
Als je er maar voor zorgt dat het tegen trillingen is bestand. Er zijn al wat PDA's kapot gegaan op deze manier. Kijk voor montage steunen bijv. eens naar touratech.
Uiteraard niet goedkoop maar wel redelijk goed.

Andere optie is de otterbox KLAK

:W
thx !! mooie dingen die otterboxen en 1 die perfect past voor mijn pda/gsm!
 
ik was aan het dromen en toen kwama dit voorbij:
136777@Honda-VTR1000-SP-2.jpg


ik zal morgen wat foto's van de mijne maken....
 
Zo,

ook een mail naar sjirtdesignert gestuurd.

Ik hoop dat mn banden maandag of dinsdag komen, anders worden het 700 lange kilometers naar Frankrijk in deze staat:

IMG_1927.jpg


IMG_1929.jpg


(op aanraden toch maar even paddockstands gehaald)
 
Laatst bewerkt:
Hoi sp rijders.

Eind mei ga ik naar de GP van italie (muggello) iemand ervaring hier om zo'n grote afstand af te leggen. (850km op 1 dag) rest op de tweede dag. Hoeveel km kan je halen op de snelweg ongeveer 160 km/uur en power commander
Iemand goede tips?

gr Jarnozem
 
Heb 'm gekregen. Maar ik heb even je Google werk gedaan. Wil je het model zien, ga naar

www.ixomodels.com

STB007 in het zoekveld (= het modelnummer) en <enter>. Maar je kan 'm daar niet kopen. Ze hebben een lijst dealers per land, voor Nederland hebben ze er één (maar daar komt de mijne zeker niet vandaan). De dealer die ze opgeven is:

NETHERLANDS
REPLICARS BV
Postbox 27, 6660 AA Elst
Phone: ++ 31 24 348 23 33 - Fax: ++ 31 24 348 24 42
Email: info@replicars.nl
Contact person: Mr. Jaap VAN DIJK

Moet lukken zo, toch? *O*

edit: fotootje van de site

[afbeelding]

Thanx, helaas is de site van ixomodels down, probeer het laer nog wel.
 
Ik wil achterop mn motor een slaapzak vastbinden om mee te nemen naar Frankrijk.
Er zitten van die bevestigingshaken etc. standaard achterop, maar waarmee maak je het zo vast, dat het

en niet eraf valt met 180 km/u

en niet de lak/stickers beschadigd?


Touw, spanbadjes, .....?

Please advice :?
 
Hoi sp rijders.

Eind mei ga ik naar de GP van italie (muggello) iemand ervaring hier om zo'n grote afstand af te leggen. (850km op 1 dag) rest op de tweede dag. Hoeveel km kan je halen op de snelweg ongeveer 160 km/uur en power commander
Iemand goede tips?

gr Jarnozem
met 160 km per uur heb op de dampen van de benzine 180 km gehaald
 
Ik wil achterop mn motor een slaapzak vastbinden om mee te nemen naar Frankrijk.
Er zitten van die bevestigingshaken etc. standaard achterop, maar waarmee maak je het zo vast, dat het

en niet eraf valt met 180 km/u

en niet de lak/stickers beschadigd?


Touw, spanbadjes, .....?

Please advice :?
spin alleen ik ou er in iedergeval de duo zit op leggen en een soort zachte stof eronder
 
Hoi sp rijders.

Eind mei ga ik naar de GP van italie (muggello) iemand ervaring hier om zo'n grote afstand af te leggen. (850km op 1 dag) rest op de tweede dag. Hoeveel km kan je halen op de snelweg ongeveer 160 km/uur en power commander
Iemand goede tips?

gr Jarnozem

Eerste dag Zwitserland halen, bij elke tankstop even pauze. Tweede dag is makkelijker, er als je de Po vlakte overgestoken bent secundaire wegen gaan rijden. Is veel mooier. Mugello ligt in de buurt van Florence, dus ik hoop voor je dat je tijd voor de sights hebt.
 
Ik wil achterop mn motor een slaapzak vastbinden om mee te nemen naar Frankrijk.
Er zitten van die bevestigingshaken etc. standaard achterop, maar waarmee maak je het zo vast, dat het

en niet eraf valt met 180 km/u

en niet de lak/stickers beschadigd?


Touw, spanbadjes, .....?

Please advice :?

sjorbandjes vindt ik beter zitten dan een spin. Gebruik maken van de bouten die vóór het duozitje zitten, over de bagage heen en om de haak onder het zitje. Niet kruiselings maar naast elkaar. Kijk waar de bandjes lopen en plak het plastic daaronder af met duct tape. Na 20 km rijden even stoppen en natrekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan