Z1000-Z750-Z750S meeting plaza 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
kleine broer voor de Z-etters?

de Z 250 *:)

kawasaki-ninja-250-r.jpg
 
[me="Duckman"]heeft zijn groene ledjes erin zitten *O* Helemaal tevreden, zijn van dezelfde helderheid als de oranje maar dan in het groen, erg relaxed om tegen aan te kijken :Y [/me]

Helaas trok mijn camera het niet om in het donker foto's van de teller te maken -O- Heb er dus nog ff geen foto's van...

Primna klusje om zelf te doen, wel even goed opletten en met een pincetje werken maar het klusje is zo geklaard :Y

zal van het weekend ff foto's proberen te maken met een andere camera!


*O* *O*
nu nog de rest van je motor groen *O* *O* _O- _O-

Zou het staan met dit achtergrondje

full


ps ik wacht geduldig bij brievenbus.. vanaf 2e a 3e week(end) januari heb ik pas tijd. Ben nu s'avonds en in de weekenden in huis bezig. Kan ik van voorjaar en zomer lekker
 
Laatst bewerkt:
Je envelop ligt klaar, ga 'm morgen op de bus gooien :Y Denk dat het wel mooi gaat staan. Ik vind het zelf super. Zoals ik al eerder zei is het van dezelfde sterkte/helderheid als de originele oranje verlichting en daardoor erg prettig aan de ogen :Y Zal eens even kijken of ik een foto ergens op het net kan vinden...

Sutra moet me nog even zijn adres mailen, zijn ledjes liggen ook klaar!

Ik heb trouwens wel het rode ledje van de toerenteller vervangen, bleek toch iets rood door te schijnen onder het plaatje dat ik er overheen heb zitten.

piccie erbij:

white-green-red.jpg


Deze kleur is het, alleen de kleur is op de foto feller dan in het echt. Dat had ik op mijn mislukte foto's ook op de een of andere manier.
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagje ik heb net pazzo's erop gezet maar bij de koppelings hendel zit een soort schakelaartje maar die wordt nu niet meer bediend zeg maar. Maakt dat wat uit? En waar is het eigenlijk voor? Dat weten jullie vast wel :) .

[afbeelding]


is dat het setje van jerryt?

zat toch ook dat deel van de bevestiging bij, zit het daar ook op?
kan me er bij mij niks van herinneren :?
 
Je envelop ligt klaar, ga 'm morgen op de bus gooien : Ik heb trouwens wel het rode ledje van de toerenteller vervangen, bleek toch iets rood door te schijnen onder het plaatje dat ik er overheen heb zitten.

zoals ik al schreef, rustig aan..... ben voorlopig lekkah aan de klus in huiZ.. ben ook wel benieuwd naar jouw foto van dashboard (kan dat plaatje ff niet visualiseren
 
iemand intresse in een setje originele Z1000 dempers in zeer goede staat. geen krassen of blutsen. zijn onzichtbaar aangepast voor ietsje meer geluid.
prijs komen we wel overeen

mvg en prettige feesten allemaal hé *:)
 
Je envelop ligt klaar, ga 'm morgen op de bus gooien :Y Denk dat het wel mooi gaat staan. Ik vind het zelf super. Zoals ik al eerder zei is het van dezelfde sterkte/helderheid als de originele oranje verlichting en daardoor erg prettig aan de ogen :Y Zal eens even kijken of ik een foto ergens op het net kan vinden...

Sutra moet me nog even zijn adres mailen, zijn ledjes liggen ook klaar!

Ik heb trouwens wel het rode ledje van de toerenteller vervangen, bleek toch iets rood door te schijnen onder het plaatje dat ik er overheen heb zitten.

piccie erbij:

[afbeelding]

Deze kleur is het, alleen de kleur is op de foto feller dan in het echt. Dat had ik op mijn mislukte foto's ook op de een of andere manier.
Zo, das ziet er strak uit zeg :}
 
is dat het setje van jerryt?

zat toch ook dat deel van de bevestiging bij, zit het daar ook op?
kan me er bij mij niks van herinneren :?

Ja dat is het setje van jerryt ja. Bij dat deel van de bevestiging zat het er ook niet op. Maar hij heeft het niet voor een z1000 gebruikt maar voor een eigenbouw streetfighter. Ik zal morgen wel ff kijken als ie wil starten. In ieder geval bedankt allemaal :)
 
@ zwitsalgangers:
het was gezellig gisteravond. :Y
weer een hoop gelachen en zin in de volgende vakantie.

@pina: bedankt voor de gastvrijheid.
 
Je envelop ligt klaar, ga 'm morgen op de bus gooien :Y Denk dat het wel mooi gaat staan. Ik vind het zelf super. Zoals ik al eerder zei is het van dezelfde sterkte/helderheid als de originele oranje verlichting en daardoor erg prettig aan de ogen :Y Zal eens even kijken of ik een foto ergens op het net kan vinden...

Sutra moet me nog even zijn adres mailen, zijn ledjes liggen ook klaar!

Ik heb trouwens wel het rode ledje van de toerenteller vervangen, bleek toch iets rood door te schijnen onder het plaatje dat ik er overheen heb zitten.

piccie erbij:

[afbeelding]

Deze kleur is het, alleen de kleur is op de foto feller dan in het echt. Dat had ik op mijn mislukte foto's ook op de een of andere manier.
ziet er goed uit.
 
Hé waar heb ik die meer gezien O-)
Gokje O-) : Ruby? :?
Wij zijn net Jehovahsgetuigen, nooit te beroerd om het woord van onze heer Kawasaki aan de deur te brengen. O-)
1 belangrijk verschil: jullie worden binnen gelaten! :+ ........voor de rest lullen jullie net zo stom _O-
@ zwitsalgangers:
het was gezellig gisteravond. :Y
weer een hoop gelachen en zin in de volgende vakantie.

@pina: bedankt voor de gastvrijheid.
Was een gezellig avondje zo :} , en graag gedaan hoor!! :Y

:^

@Pina, deze bedoelde ik:
[afbeelding]
Gáááááááf :9~ :9~ :9~
..........kijk nu al uit naar de reünie van 2008 :)
 
Gokje O-) : Ruby? :?1 belangrijk verschil: jullie worden binnen gelaten! :+ ........voor de rest lullen jullie net zo stom _O-Was een gezellig avondje zo :} , en graag gedaan hoor!! :YGáááááááf :9~ :9~ :9~..........kijk nu al uit naar de reünie van 2008 :)
als we niet stom lullen vraag jij je ook af of je in de zeik genomen wordt. ;)
zelf doe je gelukkig nooit aan stom lullen.
 
Gokje O-) : Ruby? :?1 belangrijk verschil: jullie worden binnen gelaten! :+ ........voor de rest lullen jullie net zo stom _O-Was een gezellig avondje zo :} , en graag gedaan hoor!! :YGáááááááf :9~ :9~ :9~..........kijk nu al uit naar de reünie van 2008 :)

Hoi Zwitzalers....

was leuk gisteravond.... Pina bedankt vor de koffie en cola spa
 
als we niet stom lullen vraag jij je ook af of je in de zeik genomen wordt. ;)
zelf doe je gelukkig nooit aan stom lullen.
.....als jullie niet stom lullen vraag ik me af of jullie het wel echt zijn!! :+

....en ikke.....ik pas me gewoon aan aan het niveau O-)
Hoi Zwitzalers....

was leuk gisteravond.... Pina bedankt vor de koffie en cola spa
Was helemaal goed zo :Y ........je blijft alleen een beetje moeilijk te verstaan, wordt toch tijd dat je nederlands gaat leren :+


Tja, dat je geen cola kreeg was jammer, ben meer gespecializeerd in koffie en bier, dus vergis ik me wel eens in de drankgewoonten van andere mensen en brabanders......dus had te weinig van het ene frisje, en te veel van het andere frisje in huis gehaald :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan