Z1000-Z750-Z750S meeting plaza 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yooo

Net het nieuws via mail gelezen dat mijn "Z" aangekomen is en dat ze met de extra onderdelen bezig zijn... dus nog een dikke week à 2 weken dan kan ik gaan rijden...
*O* *O*
Vraagje, iemand enig idee waar ik iets kan te weten komen over deze uitlaat van shark. Hebben die geen website ofzo? Vind niet meteens iets terug, en ook geen prijzen ofzo...
28102007106fy9.jpg

28102007117hz1.jpg


Hope You Know More....

Thx!
Greetz
B
 
Laatst bewerkt:
En , wat vind je van het rijgedrag :?



veren bevallen goed :Y heb m'n z-tje nog niet zo aan de tand gevoeld vandaag, voorbandje is net nieuw...

maar heb wel ff de westfriesche dijk gepakt. paar bochtjes flink aangezet. Hij stuurt stukken beter, is veel rustiger.

En die paarse kleur staat hem wel :)
 
Hé mensen, paar dagen niet gelezen hiero en er niet door te komen.! :P

Straks de rest inhalen.

Wie gaat er naar de motorbeurs? ( of is dat al gevraagd??? )

Zelf ga ik vrijdag, dan kun je nog wat zien. Za of Zo dag zie je geen donder door de drukte.!

full
2 cilinder.!
 
Laatst bewerkt:
Yooo

Net het nieuws via mail gelezen dat mijn "Z" aangekomen is en dat ze met de extra onderdelen bezig zijn... dus nog een dikke week à 2 weken dan kan ik gaan rijden...
*O* *O*
Vraagje, iemand enig idee waar ik iets kan te weten komen over deze uitlaat van shark. Hebben die geen website ofzo? Vind niet meteens iets terug, en ook geen prijzen ofzo...
[afbeelding]
[afbeelding]

Hope You Know More....

Thx!
Greetz
B


O en dat wachten duurt zo lang ;)

voor de Shark Hier klikken
 
Laatst bewerkt:
veren bevallen goed :Y heb m'n z-tje nog niet zo aan de tand gevoeld vandaag, voorbandje is net nieuw...

maar heb wel ff de westfriesche dijk gepakt. paar bochtjes flink aangezet. Hij stuurt stukken beter, is veel rustiger.

En die paarse kleur staat hem wel :)

Mooi he, en vooral dat verbeterde rijgedrag is 't geld al waard
 
FF ver off-topic B| sorry

Daarom maar heel klein ;)

iemand hier die ooit een peugeot 405 heeft gehad er iets zinnigs over kan meedelen? maw is er iets waar ik speciaal op moet letten bij aankoop van zo'n ding.

In een ver verleden 1tje gehad, 1600-tje op gas (carburateur), 230K mee gestuurd en om de 50K een beurtje. Alleen op het eind m'n versnellingsbak vernaggeld nadat de koppelingskabel brak in de file op de A4 (wegrijden door m.b.v. synchro-meshes, daarna zonder koppeling). Alleen nieuwe nokkenas ingezet bij +/- 200K (vulde pas olie bij als het lampje ging branden). Verder probleemloos. En oh ja, luchtbelletjes in het voorruit (100-en).
Latere versies met single-point injectie i.c.m. gas veel problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan