MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- Dan verkoop ik em dus weer voor veel geld en koop ik weer een nieuw blits ding :P

Nog niet besteld...is er met een paar weken...nog ff nachtje over slapen hoor :P

Rij gewoon een keertje mee...vindt Appie het vast wel ok :Y
we gaan wel weer een keer rijden van het voorjaar ja! is alweer een tijdje geleden zeg..

maar die fiets ziet er echt goed uit, valt niets negatiefs over te zeggen :)

Enne dat goude stuk frame staat eigelijk wel goed, anders wordt het zo grauw, nu is het meteen wat fleuriger!
 
we gaan wel weer een keer rijden van het voorjaar ja! is alweer een tijdje geleden zeg..

maar die fiets ziet er echt goed uit, valt niets negatiefs over te zeggen :)

Enne dat goude stuk frame staat eigelijk wel goed, anders wordt het zo grauw, nu is het meteen wat fleuriger!

:N :N :N :N
Laten we dan ook gelijk bloemetjes op de tank spuiten B|
 
we gaan wel weer een keer rijden van het voorjaar ja! is alweer een tijdje geleden zeg..

maar die fiets ziet er echt goed uit, valt niets negatiefs over te zeggen :)

Enne dat goude stuk frame staat eigelijk wel goed, anders wordt het zo grauw, nu is het meteen wat fleuriger!


Ja goed plan is veel te lang geleden '(
Zat vandaag na veel te lange tijd weer met een enorme grijns van oor tot oor op de fiets *:)

Ja gave fiets he', heb zelf ook nog niets negatiefs over mijn mogelijk toekomstige bike gevonden :N *O*
 
Ja goed plan is veel te lang geleden '(
Zat vandaag na veel te lange tijd weer met een enorme grijns van oor tot oor op de fiets *:)

Ja gave fiets he', heb zelf ook nog niets negatiefs over mijn mogelijk toekomstige bike gevonden :N *O*
hahah kan ik me voorstellen! voelt zo goed om na zo een tijd weer te rijden, echt kicken dan weer :Y *D

hijs goedgekeurd *:)
 
Moet je een keer aanhaken achter mijn kontje, tsja we zitten toch over politiekontjes te posten, en een dijkje mee rijden ;)

mariecke; wat een pech, heb nog niet helemaal begrepen of het nu verkeerd besteld is of dat het gewoon niet past..... heb 2 jaar geleden een tail onder mijn vorige r1 pas gemaakt.... als ik kan helpen mail dan even.

Daatz; gefeliciteerd met de aankoop van je eerste bike. *O*

_O-
Politiekontjes hehe ;)
Ga jij voor me rijden met je BMW dan ? :P
 
Goed besteld, past alleen niet.
Ga morgen even proberen te monteren, vanavond even met Alex besproken en misschien kan ik het gedeelte van mijn oude undertail helemaal weglaten.

Hou jullie op de hoogte!

Ik hoop echt dat het gaat lukken Mariecke!
 

Da's idd een kusje. Meer is er niet :?

Kan ik beter *O*

kiss_lips.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan