MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was andere topics al aan het dichtgooien :Y

droom lekker allemaal :W

@S4R, daar kan ik me wel iets bij voorstellen :X Als je dan maar iig slaapt en morgen je ff beter voelt ;)
 
Trouwens even wat minder leuk nieuws.. -O-

Gister daarom ook niet echt op mf geweest ofzo, beetje overstuur.
Gister werd me even verteld dat het nieuwe jaar zonder werk begin.. '(
Lekker op tijd ook zijn ze ermee. Me contract wordt niet verlengd en helemaal lullige ervan is dat ie me ziekmeldingen ( die 2 keer) gebruikte en dat zogezegd niet gemotiveerd meer was.. bla bla bla bla. Dat was toen even met me rug zat na het karten, maar geloof het allemaal niet zo was allemaal maar vaag.

En ik hoorde het wel weer. Had er zowiezo uitgelegen, want kwam een nieuwe bezetting etc etc en ze hadden overhaast mensen aangenomen..
En bedankt... -O-

Balen zeg -O-
Ik vind dit echt erg naar voor je.
Moet je voor het afmaken van je studie nog lang ?

dat is inderdaad klote zeg! Hopelijk kan je snel weer leuk werk vinden!

Bij de politie zoeken ze nog mensen ;) :P :+

Ja, hallo.... straks worden onze ritjes gesponsord door de politie omdat het een bedrijfsuitje is.....
Is aan de andere kant vast wel subsidie voor te krijgen O-)
 
Argh... ben al sinds 4 uur bezig en moet nu nog mijn krantenwijken lopen (eerst even wat eten ;)).
Ook zo verstandig die Bart he, eerst eten en daarna een activiteit doen *:)
 
Trouwens.... ik stond vanmorgen om 4 uur op.....
Alles klaar gelegd... boel alvast ingevouwen...... e.d....

Alle bezorgers kwamen super laat... 5 uur/half 6 pas....
Half 7 was ik dus pas klaar.....

9 uur met mijn wijken eindelijk klaar (tig keer heen en weer rijden omdat de krant zo dik is).
Word ik aangesproken door een abonnee..... dat ik op vrijdag nacht niet zo moet door feesten en dat hij het belachelijk vond dat ik op zaterdag uitsliep.....

-O-

Ik heb gewoon eerlijk gezegd wat op dat moment in mij op kwam ("Joh, waarom vertel je mij dat ? We hebben een klachtenlijn hiervoor hoor").
En dan heb ik mij nog ingehouden.... dus... de les die ik jullie toch wil meegeven met dit verhaal: "Aannames zijn verkeerd, navragen is goed" :Y
 
Hmmm... iemand morgen een ritje proberen ? :)
Als het een beetje weer is :Y

Ik was trouwens even bang dat ik die H
full
a had gekocht voor 2 weekjes pekel, maar het gaat volgende week weer sneeuwen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan