MF GOOI & Vechtstreek - Released Version 18.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo!!! Hier Daatz!

Ik ben net met muerte in Hoogeveen geweest en heb een motor gekocht!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ga mijn nieuwe aanwinst woensdag ophalen en oscar gaat weer mee *D *D *D
Het is een zwarte gsx600f geworden!
Het heeft alleen roze stickers, dus ik heb er meteen wat aan te doen :P
Maar hij reed heerlijk!!!! *O*

Muerte zal nog foto's posten ;)
Netjes hoor! *O* :]

Lekker rijden binnenkort dus! :Y
 
Oliebollen? :9


Ook wel zin in eigenlijk -O-


@ Mariecke: Waarom heb je deze gekocht? Zal toch wel de keuze zijn geweest omdat het op jouw motor paste?

Zou wel heel zonde zijn als het niet lukt '(
 
Oliebollen? :9


Ook wel zin in eigenlijk -O-


@ Mariecke: Waarom heb je deze gekocht? Zal toch wel de keuze zijn geweest omdat het op jouw motor paste?

Zou wel heel zonde zijn als het niet lukt '(

Ik heb deze gekocht omdat deze als undertail voor bandit gsf 650 S 2005 abs werd verkocht. Voor ik 'm kocht, nog een keer nagevraagd.

Maar waar dit concept vanuit gaat, wat ik van te voren niet wist, is dat je een deel van je oude undertail gebruikt welke aan de nieuwe word bevestid. Nu zullen ze daar gedacht hebben dat het niet uitmaakt (en dat zou ik ook gedacht hebben) maar om een of andere reden krijg ik het niet passend...niet eens een klein beetje.
De instructies die ik erbij heb gekregen toonden overigens ook een non-abs bandit...

Maar goed, wijze, dure les.....nu word er dus voorlopig helemaal niet gereden.

Spuitwerk is trouwens wel mooi geworden, dus dat weet ik dan voor een volgende keer.
Heb al een andere op het oog.... ;)
 
Zie hier een reactie vanuit het Banditforum:

Vandaag lekker wezen klussen en zagen. De achterkant is er af maar de undertail past voor geen meter. De bagagebuizen aan de zijkant zitten in de weg en ook het slot van de buddy lijkt in de weg te zitten. Lijkt er op dat de bagagebuizen er ook af moeten maar die wil ik er niet zomaar afzagen.

Ga ff mailen met die gasten of ik wel de goeie heb en of die buizen er af moeten. De handleiding is erg beknopt (1 plaatje en 2 regels in het frans....) dus wat meer uitleg zou fijn zijn.

@Mariecke: Waarom past die van jou niet? Jij had hem toch ook bij die gasten uit Frankrijk gekocht? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Dan ben je dus niet de enige :N
Wel k..... dat het niet past. '(

Yep, mooi klote.
Kan me er gelukkig niet heel boos om maken, toch weer een hoop geleerd en als je niet probeert dan word het nooit wat natuurlijk.

wel balen dat ik nu niet kan rijden.....nou ja, zou 'm misschien wel kunnen monteren, zonder stuk van de oude undertail, kan ik tijdje rijden tot nieuwe er is....(waarvan ik eerst wil weten of deze direct past, heb namelijk niet echt meer iets om te verzagen O-) )
 
Yep, mooi klote.
Kan me er gelukkig niet heel boos om maken, toch weer een hoop geleerd en als je niet probeert dan word het nooit wat natuurlijk.

wel balen dat ik nu niet kan rijden.....nou ja, zou 'm misschien wel kunnen monteren, zonder stuk van de oude undertail, kan ik tijdje rijden tot nieuwe er is....(waarvan ik eerst wil weten of deze direct past, heb namelijk niet echt meer iets om te verzagen O-) )

Tsja, tis ff niet anders. Ik moet nog beginnen met slopen e.d.
Moet eerst de Duc ff verplaatsen naar een betere ruimte. Gelukkig had mijn broer nog wat in de aanbieding *O*
Binnenkort maar ff naar Naarden rijden.
 
ik krijg net uitleg waarom jij dit zegt B|
nare ouwe zure knar, die niets meer gewend is!! })


Ey, je kan te ver gaan :(
Je mag dan wel een Duc rijden maar zo is er weer een duc rijder minder in de OP :Y



p.s. die foto's hadden er ook allang kunnen staan. Of heb je ff geen tijd :9~
 
Laatst bewerkt:
hallo!!! Hier Daatz!

Ik ben net met muerte in Hoogeveen geweest en heb een motor gekocht!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ga mijn nieuwe aanwinst woensdag ophalen en oscar gaat weer mee *D *D *D
Het is een zwarte gsx600f geworden!
Het heeft alleen roze stickers, dus ik heb er meteen wat aan te doen :P
Maar hij reed heerlijk!!!! *O*

Muerte zal nog foto's posten ;)
*O* gefeliciteerd en vele vele fijne kms *O*
 
Nou, undertail gaat het niet worden... ondanks al mijn goede voornemens en bedoelingen krijg ik het ding met geen mogelijkheid passend op mijn afgezaagde stuk (oude) undertail. Lijkt er niet eens op. Heb toch echt goed de instructies opgevolgd, maar denk dat het alleen op deze manier bij de non-abs versie mogelijk is, te veel uitsteeksels e.d. op de mijne.....

Heb 'm nog niet helemaal gemonteerd op de motor, dat doe ik morgen, maar weet nu al bijna zeker dat het er niet uitziet..... ;(

Dus, denk dat ik maar eens ga polsen in het banditforum op iemand interesse heeft en zo niet dan maar op Ebay. Moet helaas wel gelijk een andere kopen want op dit moment heb ik natuurlijk niets.....

Jammer maar helaas, pindakaas.

Mezelf gelijk maar even getracteerd op de eerst oliebol van het jaar.... *:)
balen, had je je er zo op verheugd :X -O-

niet gelijk ziek eten aan de oliebollen he :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan